ប្រទេសចិន ៖ ប្រតិបត្តិការលក់រាយតាមអនឡាញរបស់ចិន ត្រូវបានគេរំពឹងថា នឹងមានកំណើន៧,៤ទ្រីលានយន់ (១,១ប៊ីលានដុល្លារអាមេរិក) នៅឆ្នាំ២០២០ បើធៀបនឹងឆ្នាំមុន ដែលមានត្រឹមតែ២ទ្រីលានយន់ប៉ុណ្ណោះ ។ នេះបើតាមការសិក្សាចុងក្រោយគេបំផុតរបស់ក្រុមហ៊ុនស្រាវជ្រាវ Mintel ។
ទន្ទឹមនឹងនេះ ទំហំប្រតិបត្តិការពាណិជ្ជកម្មតាមរយៈប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិកសរុបរបស់ចិន ត្រូវបានគេរំពឹងថា នឹងមានចំនួនទឹកប្រាក់៩,៧ទ្រីលានយន់នៅឆ្នាំ២០២០ ។ នេះបើតាមការព្យាករបានឱ្យដឹង ។
ចំណែកការចំណាយលើសេវា online-to-offline (O2O) របស់ចិន អាចនឹងមានកំណើនទឹកប្រាក់៤,២ទ្រីលានយន់ចាប់ពីឆ្នាំ២០១៥ រហូតដល់ឆ្នាំ២០២០ ។ វានឹងកើនឡើងដោយសារតែក្រុមហ៊ុនអីុនធើរណេតបានផ្តល់សេវាកម្មថ្មី និងបង្កើតមុខជំនួញលើបច្ចេកវិទ្យាថ្មី ។
តាមរបាយការណ៍របស់ក្រុមហ៊ុន Mintel បានឲ្យដឹងថា មនុស្សសម័យនេះនឹងពឹងផ្អែកទាំងស្រុងទៅលើទូរស័ព្ទដៃរបស់ពួកគេ ដែលធ្វើឲ្យការលក់រាយ និងសេវាកម្មអាចនឹងគ្របដណ្តប់លើសេដ្ឋកិច្ចអ្នកប្រើប្រាស់ភាគច្រើន ។
អគ្គនាយកស្រាវជ្រាវនៃក្រុមហ៊ុន Mintel ប្រចាំតំបន់អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក លោក Matthew Crabbe ថ្លែងថា ៖ « ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មតាមទូរស័ព្ទមានសក្តានុពលក្នុងការផ្លាស់ប្តូរទាំងស្រុងនៃទំនាក់ទំនងរវាងអ្នកប្រើប្រាស់ ម៉ាកផលិតផល និងអ្នកលក់រាយ » ។
ចំណែកលោក Willy Kruh អគ្គនាយកទីផ្សារផ្នែកប្រើប្រាស់នៃក្រុមហ៊ុន KPMG បានប្រាប់សារព័ត៌មាន Shanghai Daily ថា ៖ « អ្នកប្រើប្រាស់ភាគច្រើនបានទិញទំនិញ ដោយសារតែមានការណែនាំពីមិត្តភក្តិ សមាជិកគ្រួសារ ឬក៏អ្នកសរសេរប្លុកនៅក្នុងបណ្តាញសង្គម » ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ