តិចនិកផ្តល់ចម្លើយឱ្យអតិថិជនតាមE-mail ដ៏ជោគជ័យ
ការផ្តល់ចម្លើយដល់ដៃគូជំនួញតាមរយៈ E-mail គឺជាទិដ្ឋភាពដ៏មានសារសំខាន់មួយក្នុងការរក្សាភក្តីភាពរបស់អតិថិជន ហើយថែមទាំងជាការបើកឱកាសនៅថ្ងៃអនាគតជាមួយ
ការផ្តល់ចម្លើយដល់ដៃគូជំនួញតាមរយៈ E-mail គឺជាទិដ្ឋភាពដ៏មានសារសំខាន់មួយក្នុងការរក្សាភក្តីភាពរបស់អតិថិជន ហើយថែមទាំងជាការបើកឱកាសនៅថ្ងៃអនាគតជាមួយ
ការផ្តល់ចម្លើយដល់ដៃគូជំនួញតាមរយៈ E-mail គឺជាទិដ្ឋភាពដ៏មានសារសំខាន់មួយក្នុងការរក្សាភក្តីភាពរបស់អតិថិជន ហើយថែមទាំងជាការបើកឱកាសនៅថ្ងៃអនាគតជាមួយនឹងពួកគាត់ដែរ ។
សូមណែនាំវិធីសាស្ត្រផ្តល់ចម្លើយឱ្យអតិថិជនតាម E-mail ដ៏ជោគជ័យដូចតទៅ ៖
១-អានខ្លឹមសារ E-mail របស់អតិថិជនដោយប្រុងប្រយ័ត្ន ។ ចៀសវាងចាប់ផ្តើមរៀបចំពាក្យឆ្លើយតបតាមតែអំពើចិត្ត មុននឹងទទួលបានពាក្យចុងក្រោយបំផុតនៃការឆ្លងឆ្លើយគ្នាជាមួយនៃគូជំនួញរូបនោះ ។
២-ពិចារណានូវសំណួរឬក្តីកង្វល់ទាំងការសង្កត់ធ្ងន់និងការកំណត់សេចក្តីនៅក្នុងអត្ថបទនៃ E-mail របស់អតិថិជន ។ ពេលខ្លះអតិថិជនអាចបញ្ចេញនូវទស្សនៈផ្ទាល់ពីអ្វីដែលពួកគាត់ចង់បានឬចង់និយាយ ខណៈវេលាក្រៅពីនេះពាក្យពេចន៍របស់ពួកគាត់អាចនឹងបន្លុយពីក្តីបារម្ភបន្ថែម ។ ដូច្នេះ លោកអ្នកត្រូវធ្វើសេចក្តីព្រាងនូវអ្វីដែលគួរតែកត់សម្គាល់ឬបញ្ជាក់ដោយផ្ទាល់ និងអ្វីដែលអាចកាន់តែចាំបាច់ក្នុងការធ្វើឱ្យច្បាស់លាស់មុននឹងអាចផ្តល់នូវចម្លើយផ្សេងៗ ។
៣-ទទួល E-mail របស់អតិថិជនឱ្យបានលឿនបន្តិចតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន ខណៈក្រុមហ៊ុនខ្លះប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធឆ្លើយតបដោយស្វ័យប្រវត្តិទទួល E-mail បានរហ័សទាន់ចិត្ត ។
៤-បង្កើតការរំពឹងទុកនូវហេតុផលដែលអាចទទួលយកបានសម្រាប់ការឆ្លើយតបជាមួយនឹងចម្លើយផ្សេងៗ ។ បណ្តាក្រុមហ៊ុនជាច្រើនមានគោលការណ៍ឆ្លើយតប E-mail ក្នុងកិច្ចជំនួញរហូតដល់ទៅ២៤ម៉ោងក៏មាន ។ ដូចនេះត្រូវច្បាស់ថាអតិថិជនរបស់លោកអ្នកដឹងថា ពេលណាការឆ្លើយតបអាចត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងមានហេតុផលអាចទទួលយកបាន ។
៥-កត់សម្គាល់ឱ្យច្បាស់លាស់អំពីខ្លឹមសារនៃប្រធានបទនីមួយៗនៅក្នុង E-mail របស់អតិថិជន ។
៦-សួរនូវសំណួរក្នុងន័យបញ្ជាក់ឱ្យច្បាស់លាស់ ។
៧-ស្នើនូវដំណោះស្រាយមួយចំនួន ។ ប្រសិនជាអតិថិជនចង់បានអ្វីមួយដែលមិនអាចធ្វើទៅរួច កុំព្យាយាមគ្រាន់តែតបនៅក្នុងន័យបដិសេធឱ្យសោះ ពោលគឺលោកអ្នកបញ្ចេញនូវដំណោះស្រាយតាមដែលអាចធ្វើទៅបានជូូនពួកគាត់ នោះប្រាកដជាធ្វើឱ្យមានការចាប់អារម្មណ៍ជាជាងការឆ្លើយទាំងត្រដាបត្រដួសនូវចម្លើយអវិជ្ជមាន ។
៨-ថ្លែងអំណរគុណអតិថិជនចំពោះE-mail និងការឆ្លងឆ្លើយនៃកិច្ចការនោះ ។ ជាការពិតណាស់ E-mail គឺវាអាចមានខ្លឹមសារវែងអន្លាយ ហើយមានការពន្យល់ក្បោះក្បាយ ។ ពេលអតិថិជនចំណាយពេលផ្ញើវាមានន័យថា ពួកគាត់កំពុងផ្តល់ឱកាសឱ្យលោកអ្នកពុះពារដោយស្រាយរាល់ឧបសគ្គផ្សេងៗ និងពង្រឹងទំនាក់ទំនងទៀតផង។ ដូច្នេះលោកអ្នកត្រូវតែធ្វើវាឱ្យបានប្រាកដប្រជានូវអ្វីដែលជាកម្មវត្ថុក្នុងអត្ថបទនោះ ម្យ៉ាងទៀត លោកអ្នកគួរតែស្វែងរកមធ្យោបាយដើម្បីផ្តល់នូវចម្លើយដ៏ខ្លីនិងមានខ្លឹមសារពេញលេញក៏ប្រសើរដែរ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ