កំណើនលក់ចេញក្នុងទីផ្សាររបស់ក្រុមហ៊ុនកូកាកូឡាដូចជា នៅទីផ្សារប្រទេសឥណ្ឌា ចិន ប្រេស៊ីល បានផ្តល់ផលចំណេញយ៉ាងច្រើនដល់ក្រុមហ៊ុនក្នុងត្រីមាសទី១ឆ្នាំថ្មីនេះ ។ នេះបើតាមរបាយការណ៍ចេញផ្សាយនៅថ្ងៃអង្គារ ទី១៦ មេសា របស់ក្រុមហ៊ុន ។
ប្រាក់ចំណូលក្នុងត្រីមាសទី១គិតត្រឹមថ្ងៃទី៣០ មីនា កើនឡើង៨ភាគរយ កើនពី១,៩២ ពាន់លានដុល្លារ ដល់២,០៧ពាន់លានដុល្លារ ធៀបជាមួយត្រីមាសទី១ឆ្នាំមុន ។
បរិមាណលក់ចេញកើនឡើង២០ភាគរយក្នុងប្រទេសឥណ្ឌា ៩ភាគរយក្នុងប្រទេសចិន ២ភាគរយនៅអាមេរិកខាងជើង និង៣ភាគរយនៅក្នុងប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ និងជប៉ុន ។ កំណើននោះមានកម្លាំងខ្លាំងជាងបណ្តាភេសជ្ជៈគ្មានជាតិស្រវឹងផ្សេងៗ រួមមានទឹកបរិសុទ្ធ កាហ្វេកំប៉ុង និងដប តែ និងប្រភេទភេសជ្ជៈប៉ូវកម្លាំងសម្រាប់អ្នកលេងកីឡា ។
ភេសជ្ជៈឈានមុខក្នុងពិភពលោកដែលជាភេសជ្ជៈគ្មានជាតិស្រវឹងមាន Coke, Fanta, Sprite, Vitaminwater, Powerade, Minute និង Maid Del Valle ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ