ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

ក្រុមហ៊ុន ​kotobito Inc ចុះ ​MOU ជាមួយ ​KHJ នៅ​កម្ពុជា​ ពង្រឹងវិស័យ​ទេសចរណ៍​ និង​ការ​អប់រំ​នៅ​កម្ពុជា ឱ្យកាន់តែ​ប្រសើរ​ឡើង

3 ថ្ងៃ មុន

រាជធានី​ភ្នំពេញ​ ៖ ក្រុមហ៊ុន Kotobito Inc. ចុះ MoU សម្រាប់​ការ​ចូលរួម​ដៃគូ​អាជីវកម្ម​យុទ្ធសាស្ត្រ​ជាមួយ ក្រុមហ៊ុន KHJ…

រាជធានី​ភ្នំពេញ​ ៖ ក្រុមហ៊ុន Kotobito Inc. ចុះ MoU សម្រាប់​ការ​ចូលរួម​ដៃគូ​អាជីវកម្ម​យុទ្ធសាស្ត្រ​ជាមួយ ក្រុមហ៊ុន KHJ Tour & Travel Co., Ltd (KHJ Group) នៃ​ប្រទេស​កម្ពុជា​បន្ត​រិ​ត​ចំណងមិត្តភាព​ ១៧ ឆ្នាំ ភ្ជាប់​Nagano និង​កម្ពុជា ដើម្បី​រួម​គ្នា​បង្កើត​អនាគត​ចីរភាព​ជាមួយ​ជំនាន់​ថ្មី អ្នក​ប្រកួតប្រជែង​ទីក្រុង ​Chino ខេត្ត Nagano ប្រទេស​ជប៉ុន ដោយ​បាន​ធ្វើ​ឡើង​ថ្ងៃ​ទី ៣ កញ្ញា ឆ្នាំ ២០២៥ ក្រុមហ៊ុន Kotobito Inc. (​ទីស្នាក់ការ​កណ្ដាល ​៖ ទីក្រុង Chino ខេត្ត Nagano; តំណាង​នាយក​/​អ្នក​ផលិត ​៖ លោក Satoru Ishijima) ដែល​ជា​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​វប្បធម៌​មាន​បេសកកម្ម “​បង្កើត​របស់​គួរ​ឱ្យ​ទាក់ទាញ​ជាមួយ​មនុស្ស​គួរ​ឱ្យ​ទាក់ទាញ​នៅ​ទូ​ទាំង​ពិភពលោក​” បាន​ប្រកាស​ថា បាន​ចុះហត្ថលេខា​លើ កិច្ចព្រមព្រៀង​យោបល់ (MoU) សម្រាប់​ការ​ចូលរួម​ដៃគូ​អាជីវកម្ម​យុទ្ធសាស្ត្រ​ជាមួយ KHJ Tour & Travel Co., Ltd. (​ទីស្នាក់ការ​កណ្ដាល​៖ រាជធានី​ភ្នំពេញ ប្រទេស​កម្ពុជា​; នាយក​គ្រប់គ្រង​៖ អ្នកស្រី ហេង ចាន់​បុប្ផា​) ដែល​ជា​ក្រុមហ៊ុន​ស្នូល​នៃ KHJ Group ​។

កិច្ច​ចូលរួម​នេះ​មាន​គោលបំណង​បង្កើត​វេទិកាសាធារណៈ​ឯកជន​ ដើម្បី​ភ្ជាប់​ទាំង​ពីរ​ប្រទេស​កាន់តែ​រឹង​មាំ​បន្ថែម​ទៀត ​។​ ការ​ភ្ជាប់​ប្រទេស​ជប៉ុន និង​កម្ពុ​ជានា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន ប្រទេស​កម្ពុជា​កំពុង​ទទួល​បាន​កំណើនសេដ្ឋកិច្ច​គួរ​ឱ្យ​កត់សម្គាល់ ហើយ​ក្លាយជា​មជ្ឈមណ្ឌល​ថ្មី​ក្នុង​តំបន់​អាស៊ាន​ ។ កម្លាំង​យុវជន​និង​ការ​ចង់បាន​អនាគត គឺជា​កម្លាំង​ទាក់ទាញ​ដ៏​មាន​អានុភាព​សម្រាប់​ក្រុមហ៊ុន​ជប៉ុន​ក្នុង​ការ​ស្វែងរក​ទីផ្សារ​កំណើន​ថ្មី ​។

ខណៈ​ពេល​ដែល​ប្រទេស​ជប៉ុន​កំពុង​ប្រឈម​មុខ​បញ្ហា​ប្រជាជន​ចាស់ជរា តែ​ប៉ុន្តែ​មាន​តម្លៃ​ពិសេស​ក្នុង​បច្ចេកវិទ្យា​លំដាប់​ពិភពលោក សេវាកម្ម​ចម្រុះ និង​បទ​ពិសោធន៍​ជ្រៅ​ក្នុង​ការ​បង្កើត​សង្គម​ចីរភាព ​។ ដូច្នេះ​កម្ពុជា​ដែល​ពោរពេញ​ដោយ​ឱកាស និង​ជប៉ុន​ដែល​មានបទពិសោធន៍ និង​តម្លៃ គឺជា​ដៃគូ​ដ៏​ល្អ​ឥត​ខ្ចោះ ដែល​អាច​ជួយ​គាំទ្រ​គ្នា​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក​និង​បំពេញ​ចន្លោះ​ខ្វះខាត​ ។ កិច្ច​ចូលរួម​នេះ​លើស​ពី​សហការ​សេដ្ឋកិច្ច តែ​មាន​សក្តានុពល​ក្នុង​ការ​បណ្តុះបណ្តាល​ជំនាន់​ក្រោយ បង្កើត​វប្បធម៌​ថ្មី និង​បង្កើត​អនាគត​សម្បូរ​បែប​និង​ចីរភាព​។​តាម​រយៈ​ការ​ចងមិត្ត​ភាព​ ១៧ ​ឆ្នាំ នាំ​ឲ្យ​មានការ​ច្នៃប្រឌិត​ថ្មី កិច្ច​ចូលរួម​នេះ​ផ្អែក​លើ​មិត្តភាព និង​ការ​ទុកចិត្ត​ជ្រៅជ្រះ​រយៈពេល ​១៧ ឆ្នាំ រវាង​លោក Satoru Ishijima តំណាង​ក្រុមហ៊ុន Kotobito និង​លោក ហ៊​ន់ ស៊ា​ង​ហុង ស្ថាបនិក​ក្រុមហ៊ុន KHJ ​។

នៅ​ក្នុង​អំឡុង​ឆ្នាំ ២០០៨ ខណៈ​ពេល​នៅ​សាកលវិទ្យាល័យ លោក Ishijima បាន​បង្កើត​អង្គការ “WorldFut” ដែល​ផ្តោត​លើ​កីឡាបាល់ទាត់​ជា​គន្លង​សហប្រតិបត្តិការ​អន្តរជាតិ ។ KHJ គឺជា​ដៃគូ​ដំបូង​របស់​គាត់​នៅ​កម្ពុជា​ ។ មិត្តភាព​យូរអង្វែង​និង​រឹង​មាំ​នេះ​បាន​នាំ​ឲ្យ​មាន​កិច្ចព្រមព្រៀង​អាជីវកម្ម​ជាក់ស្តែង ​។ បច្ចុប្បន្ន ការ​ចូលរួម​នេះ​ដឹកនាំ​ដោយ​លោក Ishijima និង​អ្នកស្រី ហេង ចាន់​បុប្ផា (​ភរិយា​របស់​លោក ហ៊​ន់ ស៊ា​ង​ហុង និង​ជា​តំណាង​បច្ចុប្បន្ន​)​។ ក៏​ដូច​ជា​ការ​ជឿជាក់​របស់ Kotobito ថា តំបន់​ក្នុងស្រុក​ដូច​ជា Nagano អាច​បង្កើត​តម្លៃ​ថ្មី​តាម​រយៈ​ការ​ភ្ជាប់​ផ្ទាល់​ ជាមួយ​ដៃគូ​ក្រៅប្រទេស ​។

ស្ថាបត្យកម្ម​សហការ​ចម្បង​៣ ការ​ចូលរួម​ដំបូង​នឹង​ផ្តោត​លើ​៣​វិស័យ​អាជីវកម្ម ហើយ​រយៈពេល​ដល់​ខែមីនា ២០២៦ នឹង​ជា​ដំណាក់កាល​សាកល្បង (Phase 1) មុន​ពេល​បង្កើត​សម្ព័ន្ធភាព​អាជីវកម្ម​ផ្លូវការ (Phase 2) ​។

១. អាជីវកម្ម​ផ្លាស់​ប្តូរ​កម្មវិធី​ធនធានមនុស្ស អាគារ​នេះ​មិនមែន​គ្រាន់តែ​ជា​ការ​ផ្លាស់​ទី​កម្លាំង​ពលកម្ម​ទេ ប៉ុន្តែ​ជា​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​វប្បធម៌​ដែល​គោរព​ដល់​អាជីព និង “Omoi” (​ក្តី​ប្រាថ្នា​) នៃ​មនុស្ស​ម្នាក់​ៗ ​។ KHJ មានបទពិសោធន៍​ជ្រៅ​ក្នុង​វិស័យ​អប់រំ ដោយ​បានក​សាងសាលា​ជាង​៥០០ នៅ​កម្ពុជា​និង​ដំណើរការ​សាលា​ភាសា​ជប៉ុន​ផ្ទាល់ ​។ តាម​រយៈ​បណ្តាញ​នេះ អ្នកមាន​ទេព​កោសល្យ​កម្ពុជា នឹង​ត្រូវ​បាន​រក​ឃើញ​ខណៈ​ដែល​Kotobito បង្កើត​ឱកាស​ឲ្យ​ពួក​គេ​សម្រេច​ភាព​ជោគជ័យ​នៅ​ជប៉ុន​។ ក្នុង​ថ្ងៃ​ដូច​គ្នា ក៏​បាន​ចុះ MoU បី​ភាគី​សម្រាប់​ការ​ចូលរួម​ធនធានមនុស្ស​ជាមួយ​អង្គការ Khmer Kham ដើម្បី​បណ្តុះ​កម្លាំង​យុវជន​កម្ពុជា ​។

២. អាជីវកម្ម​ទេសចរណ៍​សុខុមាលភាព (Wellness Tourism) ដោយ​ប្រើ​បណ្តាញ​ទូលំទូលាយ​របស់ KHJ នៅ​កម្ពុជា និង​បទ​ពិសោធន៍​របស់ Kotobito ក្នុង​ការ​ផលិត “Omoi” (​ក្តី​ប្រាថ្នា​) ព្រមទាំង​ចំណេះដឹង​វេជ្ជសាស្ត្រ និង​សុខាភិបាល នឹង​បង្កើត​កម្មវិធី​ទេសចរណ៍​សុខុមាលភាព​ដែល​ផ្តល់​បទ​ពិសោធន៍​ជ្រៅ​នៃ​វប្បធម៌​ក្នុង​តំបន់​ជប៉ុន និង​ធម្មជាតិ​។ ដៃគូ​ស្នូល​គឺ Life Clinic Tateshina ដែល​មា​នទី​តាំងនៅ Nagano ផ្តល់​កម្មវិធី​បង្ការ​ជំងឺ​បែប​ថ្មី​ក្នុង​បរិស្ថាន​ភ្នំ Yatsugatake​។ គម្រោង​នេះ​នឹង​ចាប់ផ្តើម​សម្រាប់​ភ្ញៀវ​កម្ពុជា​ក្នុង​ខែមករា​-​មីនា ២០២៦ បន្ទាប់​ពី​ទទួល​បាន​អាជ្ញា​បណ្ណ​ក្រុមហ៊ុន​ទេសចរណ៍ ​។

៣. គាំទ្រ​ក្រុមហ៊ុន​ជប៉ុន​ចូល​ទៅ​កម្ពុជា Kotobito និង KHJ នឹង​ជួយ​ក្រុមហ៊ុន​ជប៉ុន​ចូល​ទៅ​ទីផ្សារ​កម្ពុជា​។ គម្រោង​ដំបូង​គឺជា​មួយ IMAGE Co., Ltd. នៅ Nagano ដើម្បី​ពង្រីក​ហាង​ប៊ែ​ក​ឃើ​រ​ពេញ​និយម “Yatsugatake Octet” នៅ​កម្ពុជា​។ ពួក​គេ​ក៏​នឹង​សិក្សាការ​សហការ​ជា​ចម្រុះ ជាមួយ​អាជីវកម្ម​សំណង់​របស់ IMAGE ​៕ អត្ថបទសហការ