ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

វិធី​ដ៏​វៃឆ្លាត​ក្នុង​ការ​ប្រើ​សារ​ទូរស័ព្ទ​សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក

4 ឆ្នាំ មុន

ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ផលិតផល ឬ​សេវាកម្ម​តាម​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​នៅ​តែ​មាន​ប្រសិទ្ធិ​ភាព​ក្នុង​សម័យកាល​ថ្មី​នេះ ហើយ​ការ​ផ្ញើ​សារ​តាម​ទូរស័ព្ទ គឺជា​មធ្យោបាយ​ដ៏​ល្អ​មួយ ។ យ៉ាងណា​ក្តី​អា​ជី​កម្ម​ជា​ច្រើន​បាន​មើល​រំលង​យុទ្ធសាស្ត្រ​នេះ ។ ដូច្នេះ ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​ចង់​ខក​ឱកាស​ក្នុង​ការ​ទាក់ទាញ​អតិថិជន​ឲ្យ​បន្ត​គាំទ្រ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​ទេ​នោះ​អ្នក​គួរតែ​ចាប់ផ្តើម​ប្រមូល​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ភ្ញៀវ​របស់​អ្នក និង​សាកល្បង​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​អាជីវកម្ម​តាម​សារ​ទូរស័ព្ទ​ដូច​ខាងក្រោម​នេះ…

ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ផលិតផល ឬ​សេវាកម្ម​តាម​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​នៅ​តែ​មាន​ប្រសិទ្ធិ​ភាព​ក្នុង​សម័យកាល​ថ្មី​នេះ ហើយ​ការ​ផ្ញើ​សារ​តាម​ទូរស័ព្ទ គឺជា​មធ្យោបាយ​ដ៏​ល្អ​មួយ ។ យ៉ាងណា​ក្តី​អា​ជី​កម្ម​ជា​ច្រើន​បាន​មើល​រំលង​យុទ្ធសាស្ត្រ​នេះ ។

ដូច្នេះ ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​ចង់​ខក​ឱកាស​ក្នុង​ការ​ទាក់ទាញ​អតិថិជន​ឲ្យ​បន្ត​គាំទ្រ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​ទេ​នោះ​អ្នក​គួរតែ​ចាប់ផ្តើម​ប្រមូល​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ភ្ញៀវ​របស់​អ្នក និង​សាកល្បង​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​អាជីវកម្ម​តាម​សារ​ទូរស័ព្ទ​ដូច​ខាងក្រោម​នេះ ៖

១. ការ​រំឭក​ពី​ការ​ណាត់ជួប ៖ ប្រសិនបើ​អ្នក​ប្រកប​អាជីវកម្ម​ផ្តល់​សេវាកម្ម​អ្វីមួយ ការ​ប្រើ​សារ ដើម្បី​បញ្ជាក់​ការ​ណាត់ជួប ឬ​ជា​ការ​រំលឹក គឺជា​កត្តា​សំខាន់​មួយ​។ មិន​ត្រឹមតែ​វា​ផ្តល់​ភាព​ងាយស្រួល​ដល់​អ្នក​ទេ តែ​វា​បង្ហាញ​ថា អ្នក​យកចិត្តទុកដាក់​នឹង​ភ្ញៀវ​ថែម​ទៀត ។

២. ការ​ផ្តល់​គូ​ប៉ុង​បញ្ចុះតម្លៃ ៖ មនុស្ស​ម្នាក់​ៗ​តែងតែមាន​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​ជាប់​ខ្លួន ហើយ​ពួក​គេ​ឆែក​វា​មើល​ជា​ញឹកញាប់​ផង​ដែរ ។ ដោយហេតុ​ដូច្នេះ​ការ​ចែក​គូ​ប៉ុង​តាម​សារ​ទូរស័ព្ទ​ផ្តល់​ឱកាស​ជោគជ័យ​ច្រើន​ក្នុង​ការ​ទាក់ទាញ​អតិថិជន​ឲ្យ​ត្រឡប់​ទៅ​កាន់​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​វិញ ។

៣. ផ្តល់​ដំណឹង ៖ សារ​ទូរស័ព្ទ​ក៏​មាន​ប្រសិទ្ធិ​ភាព​ដែរ ពេល​ដែល​អ្នក​ប្រើ​វា ដើម្បី​ផ្តល់​ដំណឹង​ផ្សេង​ៗ​ដល់​អតិថិជន​ដូច​ជា ការ​លក់​បញ្ចុះតម្លៃ ឬ​ពេល​ដែល​អ្នកមាន​ឥ​វ៉ា​ន់​ថ្មី​ចូល​ស្តុក​ជាដើម ។ វា​មាន​ប្រសិទ្ធិ​ភាព និង​មាន​ល្បឿន​លឿន​ជាង​មធ្យោបាយ​ផ្សេង​ៗ​ដូច​ជា ការ​ផូស​លើ​ប្រព័ន្ធ​សង្គម​ផង​ដែរ ។

៤. ផ្តល់​សេវា​ផ្សេង​ៗ ៖ អ្នក​អាច​ផ្ញើ​សារ​រំឭក​ដល់​អតិថិជន​ជា​ប្រចាំ​ថា ពួក​គេ​អាច​ទាក់ទង​ទៅ​អ្នក​វិញ​ប្រសិនបើ​មាន​សំណួរ ឬ​ច​ម្ង​ល់​ណាមួយ ។ លើស​ពី​នេះ​ទៅ​ទៀត ការ​ផ្ញើ​សារ​អាច​ផ្តល់​ឱកាស​ឲ្យ​អ្នក​ប្រមូល​មតិ​ពី​អតិថិជន​ផង​ដែរ​ដូច​ជា ផ្ញើ​ការ​ស្ទង់​មតិ​ផ្សេង​ៗ​ដើម្បី​ឲ្យ​អតិថិជន​ឆ្លើយ​តប ៕ កែសម្រួល​ដោយ ៖ សុ​ឃា​ក់

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ