ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ការ​ដឹក​ជញ្ជួន​អាច​ក្លាយ​ជាកា​រ​រំាង​ស្ទះ​ក្នុង​គោល​ដៅ​របស់​រាជ​រដ្ឋា​ភិបាល​ ចំពោះ​ការ​នាំ​អង្ករ​កម្ពុជា ​ឲ្យ​បាន​ ១​លាន​តោន​ នៅ​ឆ្នំា​២០១៥​

11 ឆ្នាំ មុន

រាជ​ធានី​ភ្នំ​ពេញ ៖​ នៅ​ទីស្តី​ការ​ក្រសួងពា​ណិជ្ជ​កម្ម​ នា​ព្រឹក​ថ្ងៃទី​០៧ ​កុម្ភៈ ​២០១៤ ​លោក ​ស៊ុន ​ចាន់ថុល​ ទេស​រដ្ឋ​មន្ត្រី​ រដ្ឋ​មន្ត្រី​ក្រសួងពា​ណិជ្ជ​កម្ម ​និង​ជាអនុ​ប្រធាន ​នៃ​ក្រុម​ប្រឹក្សា​អភិ​វឌ្ឍន៍​កម្ពុ​ជា មាន​កិច្ច​ប្រជុំ​សម្រប​សម្រួល​មួយ​អំពី​បញ្ហាដឹ​ក​ជញ្ជូន ​(logistic​ Issues) ​ដែល​មាន​ការ​ចូល​រួម​ពី​សំណាក់​បណ្តាអ​គ្គ​នាយក​ និង​សមា​ជិក​សំខាន់ៗ ​របស់​សមា​គម​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ​កម្ពុជា ​(CAMTA) ​សមា​គម​ភ្នាក់​ងារ​បញ្ជូន​ទំនិញ ​

រាជ​ធានី​ភ្នំ​ពេញ ៖​ នៅ​ទីស្តី​ការ​ក្រសួងពា​ណិជ្ជ​កម្ម​ នា​ព្រឹក​ថ្ងៃទី​០៧ ​កុម្ភៈ ​២០១៤ ​លោក ​ស៊ុន ​ចាន់ថុល​ ទេស​រដ្ឋ​មន្ត្រី​ រដ្ឋ​មន្ត្រី​ក្រសួងពា​ណិជ្ជ​កម្ម ​និង​ជាអនុ​ប្រធាន ​នៃ​ក្រុម​ប្រឹក្សា​អភិ​វឌ្ឍន៍​កម្ពុ​ជា មាន​កិច្ច​ប្រជុំ​សម្រប​សម្រួល​មួយ​អំពី​បញ្ហាដឹ​ក​ជញ្ជូន ​(logistic​ Issues) ​ដែល​មាន​ការ​ចូល​រួម​ពី​សំណាក់​បណ្តាអ​គ្គ​នាយក​ និង​សមា​ជិក​សំខាន់ៗ ​របស់​សមា​គម​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ​កម្ពុជា ​(CAMTA) ​សមា​គម​ភ្នាក់​ងារ​បញ្ជូន​ទំនិញ ​(CAMFFA) ​សម្ព័ន្ធ​អ្នកផ​លិត​ស្រូវ ​និង​នាំចេ​ញ​អង្ករ​កម្ពុជា ​(ARPEC) ​សម្ព័ន្ធ​អ្នក​នាំ​ចេញ​អង្ករ​កម្ពុជា ​(FCRE) ​និង​អ្នក​តំណាង​ដ៏​ខ្ពង់​ខ្ពស់​មក​ពី​ក្រសួងសា​ធារណ​ការ​ និង​ដឹក​ជញ្ជូន​ កំពង់​ផែ​ស្វយ័ត​​រាជ​​ធានី​ភ្នំ​ពេញ ​កំពង់​ផែ​ស្វយ័ត​ខេត្ត​ព្រះ​សីហនុ ​ភ្នាក់ងា​រក​ម្ពុជានា​វាចរ​ (KAMSAB) ​និង​ក្រុម​ហ៊ុន​អយ​ស្ម័យ​យាន្ត​ថូល-​រ៉ូយ៉ាល់ (​Toll Royal​ Railway)។ ​

ដើម្បី​សម្រេចបា​ននូ​វគោ​លបំ​ណង​ នៃ​ការ​នាំចេ​ញអ​ង្ករ​ឲ្យ​បាន ​១​លាន​តោន​ ត្រឹម​ឆ្នាំ​២០១៥​ អ្នក​នាំ​ចេញ​អង្ករ​ទាំង​អស់​បាន​ស្នើថា​ សមត្ថភា​ព​ដឹក​ជញ្ជូន​តាម​មធ្យោ​បាយ ​ដូច​ជា ​ផ្លូវ​ថ្នល់ ​ផ្លូវ​រថ​ភ្លើង​ សមុទ្រ ​និង​ទន្លេ ​គឺ​ត្រូវ​តែ​បង្កើ​នឡើង ​និង​ការ​ចំណាយ​លើ​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​គួរ​តែ​ត្រូវ​បាន​កាត់​បន្ថយ។ ​បញ្ហា​ប្រឈម​មួយ​ចំនួន​ សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ ​និង​លទ្ធ​ភាព​សម្រាប់​ការ​ធ្វើ​ឲ្យ​ប្រសើរ ​នៃ​ការ​អនុវត្ត​នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​នេះ ​ត្រូវ​បាន​កំណត់​រក​ឃើញ​ក្នុង​កិច្ច​ពិភាក្សា​នេះ​ផង​ដែរ។​

លទ្ធ​ភាព​ចល័ត​ នៃ​រថ​យន្ត​ធំៗ​ កុងតឺន័រ​ក្នុង​ការ​ឆ្លង​កាត់​ផ្លូវ​សំខាន់ៗ ​ឬ​ផ្លូវ​ជាតិ​ធំៗ​ (Highways)​ នៅ​ក្នុង​ទីក្រុង​ត្រូវ​តែ​ពិនិត្យ​ឡើង​វិញ និ​ង​ត្រូវ​ពិភាក្សា​បន្ថែម​ទៀត​ឲ្យ​បាន​ច្រើន​ ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​តុល្យ​ភាព​លើផ​ល​ប៉ះ​ពាល់​ ដែល​ទាក់​ទង​នឹង​ចរា​ចរណ៍​លើ​ផ្លូវ​ថ្នល់។ ​លោក​ទេស​រដ្ឋ​មន្ត្រី​ បាន​ជំរុញ​ឲ្យ​សមា​គម​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ​កម្ពុជា​ (CAMTA) ​និង​សមា​គម​ដែល​ពាក់​ព័ន្ធ ​និង​សេវា​កម្ម​ដឹក​ជញ្ជូន​មួយ​ចំនួន​ទៀត ​បង្កើត​ក្រម​សីល​ធម៌​វិជ្ជា​ជីវៈ​មួយ ​ដែល​តម្រូវ​ឲ្យ​សមា​ជិក​របស់​ខ្លួន​អនុវត្ត​តាម​ ដើម្បី​ធា​នា​ថា ​ការ​កំណត់​ពី​ទម្ងន់​ត្រូវ​បាន​គោរព​អនុវត្ត​តាម​ ដើម្បី​កាត់​បន្ថយ​ការ​ខូចខាត​ផ្លូវ​ទាំង​នេះ៕​