ពេល​ឈឺបំពង់ក ​គួរ​ញ៉ាំ​អី​ឆាប់​ជា


ការ​ដែល​មាន​បញ្ហា​ឈឺបំពង់ក​មិនមែន​ជា​ការ​ងាយស្រួល​នោះ​ទេ ។ ជា​ធម្មតា​រឿង​នេះ​ច្រើន​តែ​បង្ក​ឡើង​ដោយ​បាក់តេរី ហើយ​វា​ក៏​មិនមែន​មាន​លក្ខណៈ​ដូច​គ្នា​នឹង​សញ្ញា​របស់​ជំងឺ​ផ្តាសាយ​ដែរ ។ ការ​ឈឺបំពង់ក​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​ពិបាក​និយាយ ។ វា​ក៏​បណ្តាល​ឱ្យ​មិន​ឃ្លាន​អាហារ​ដែរ ។

ដូច្នេះ​តើ​អ្នក​គួរ​ធ្វើ​អ្វី​បើសិនជា​ការ​ឈឺបំពង់ក​កំពុង​តែ​រំខាន​ដល់​ការ​ញ៉ាំ​របស់​អ្នក ? ចូរ​ជ្រើសរើស​អាហារ​ណា​ដែល​ល្អ​បំផុត​សម្រាប់​អ្នកមាន​បញ្ហា​បែប​នេះ​ទៅ ។ អាហារ​មួយ​ចំនួន​ដែល​អ្នក​គួរតែ​ជ្រើសរើស​មក​ទទួលទាន​ដើម្បី​ឲ្យ​ការ​ឈឺបំពង់ក​ឆាប់​បាត់​ទៅ​វិញ ។

១-ស៊ុប​មាន់ ៖ វា​គឺជា​រឿង​មួយ​អាច​ទៅ​រួច ព្រោះ​ស៊ុប​មាន់​អាច​យកឈ្នះ​រាល់​ថ្នាំ​គ្រប់​ប្រភេទ​នៅ​ពេល​និយាយ​អំពី​របស់​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​អារម្មណ៍ល្អ​វិញ ។ ជា​ពិសេស​បើសិនជា​ការ​ឈឺបំពង់ក​របស់​អ្នក​កើតឡើង​ជាមួយនឹង​ការ​តឹង​ច្រមុះ ការ​ញ៉ាំ​របស់​មួយ​នេះ​នឹង​ជួយ​ពង្រា​វ​ស្លេស្ម និង​ដកដង្ហើម​បាន​កាន់តែ​ស្រួល ។ ចូរ​បន្ថែម​ការ៉ុត ឃឹ​ន​ឆាយ ខ្ទឹមបារាំង និង​ខ្ទឹមស​ខ្លះ​ចូល​ក្នុង​ស៊ុប​មាន់​អ្នកផង​ដើម្បី​ជួយ​បំបាត់​ការ​ឈឺបំពង់ក ។

២-ទឹកក្រូច​ឆ្មា ៖ វា​គ្មាន​អ្វី​ជា​អាថ៌​កំបាំង​ឡើយ​ដែល​ថា ទឹកក្រូច​ឆ្មា​ផ្ទុក​ទៅ​ដោយ​វីតាមីន C ដែល​ជា​អង់​ទី​អុក​ស៊ី​ដង់​ដ៏​ខ្លាំងក្លា​មួយ​ដែល​អាច​ព​ន្លឿ​ន​ដល់​ការ​ជា​សះស្បើយ​នៃ​ការ​ឈឺបំពង់ក ឬ​ការ​បង្ក​រោគ​ដោយ​បាក់តេរី ផ្សេង​ៗ ។ ចូរ​បង្កើត​ល្បឿន​នៃ​ការ​ជា​សះស្បើយ​តាម​រយៈ​ការ​ញ៉ាំ​ទឹកក្រូច​ឆ្មា​លាយ​ទឹកឃ្មុំ ព្រោះ​ឹ​វា​មាន​សមត្ថភាព​សម្លាប់​បាក់តេរី​ផង និង​អង់​ទី​អុក​ស៊ី​ដង់​ផង ។

៣-ផ្លែ​ចេក ៖ ផ្លែ​ចេក​ផ្ទុក​ទៅ​ដោយ​ជាតិ​កាបូ​អ៊ី​ដ្រា​ត ដែល​អាច​ផ្គត់ផ្គង់​ថាមពល​ដល់​រាង​កាយ ក្នុង​ការ​សម្លាប់​បាក់តេរី​បង្ក​ជំងឺ​រលាក​បំពង់ក​បាន​។ ផ្លែ​ចេក​ក៏​មាន​វីតាមីន C ដែល​ចា​ជីវជាតិ​ជួយ​ពង្រឹង​ដល់​ប្រព័ន្ធ​ភាពស៊ាំ​ដែរ ។

៤-ការ៉ុត ៖ ធម្មតា​អ្នក​គួរតែ​ញ៉ាំ​ការ៉ុត​ទាំង​ឆៅ​ពេល​អ្នកមាន​បញ្ហា​ឈឺបំពង់ក ។ អ្នក​ពិតជា​នឹង​ដឹង​ថា​ហេតុ​អ្វី​បានជា​ត្រូវ​ញ៉ាំ​អាហារ​មួយ​នេះ ។ ការ​ស្ងោ​ការ៉ុត​រួច​អាច​ស្រួល​ញ៉ាំ​ជាង ។ ការ៉ុត​សម្បូរ​ទៅ​ដោយ​ជីវជាតិ​ជា​ច្រើន​ដូច​ជា​វីតាមីន A និង C ដែល​អាច​ជួយ​បំបាត់​អាការ​ឈឺបំពង់ក និង​ឆាប់​ជា​ពី​ជំងឺ​នេះ​ទៀត​ផង ។

៥-ស៊ុត​ចៀន ៖ មិន​ខ្វល់​ថា​អ្នក​ចៀន​ស៊ុត​ដែល​មាន​ផ្នែក​ពណ៌​ស ឬ​លឿង​ទេ ការ​ញ៉ាំ​អាហារ​មួយ​នេះ​គឺ​ល្អ​ចំពោះ​សុខភាព​បើសិនជា​អ្នក​កំពុង​តែ​ព្យាយាម​លុប​បំបាត់​បញ្ហា​ឈឺបំពង់ក ។ វា​គឺជា​ប្រភព​ដ៏​អស្ចារ្យ​មួយ​របស់​ជាតិ​ប្រូតេអ៊ីន ហើយ​ក៏​ជួយ​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​រលាក​បាន​ដែរ ។ យក​ល្អ​គួរតែ​ជ្រើសរើស​ស៊ុត​ចៀន​កា​ឡុ​ក​ព្រោះ​វា​មាន​គ្រឿងផ្សំ​ច្រើន (​ប្រភព​ពី​៖ Health.com.kh) ៕ (​កែសម្រួល​ដោយ ៖ បុប្ផា​)

Facebook Google Twitter Email

សុខភាព

អត្រាប្តូរប្រាក់

អត្រាប្តូរប្រាក់ផ្សេងទៀត

Live

Sponsored News

ការស្ទង់មតិគេហទំព័រថ្មី




សូម​អរគុណ