ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

គ្រឿងចក្រ​សម្រាប់​សាងសង់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​នឹង​មក​ដល់​ចុងខែ​នេះ

5 ឆ្នាំ មុន
  • ភ្នំពេញ

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ មន្ត្រីជាន់ខ្ពស់​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន បាន​អះអាង​ថា បច្ចុប្បន្ន​ក្រុមហ៊ុន​ចិន​ដែល​ទទួល​បន្ទុក​សាងសង់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​ព្រះ​សីហ​នុ នឹង​ដឹក​គ្រឿងចក្រ​មក​ដល់​កម្ពុជា​នៅ​ចុង​ខែមករា​នេះ ។ អគ្គនាយក​បច្ចេកទេស​នៃ​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន…

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ មន្ត្រីជាន់ខ្ពស់​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន បាន​អះអាង​ថា បច្ចុប្បន្ន​ក្រុមហ៊ុន​ចិន​ដែល​ទទួល​បន្ទុក​សាងសង់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​ព្រះ​សីហ​នុ នឹង​ដឹក​គ្រឿងចក្រ​មក​ដល់​កម្ពុជា​នៅ​ចុង​ខែមករា​នេះ ។

អគ្គនាយក​បច្ចេកទេស​នៃ​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន លោក​នូ វឌ្ឍនៈ បាន​មាន​ប្រសាសន៍​តាម​ទូរស័ព្ទ​នា​សៀ​ល​ថ្ងៃ​ទី​៤ មក​រា​ម្សិលមិញ​ថា គ្រឿងចក្រ​សម្រាប់​សាងសង់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​នេះ នឹង​ដឹក​មក​ដល់​កម្ពុជា​នៅ​ចុង​ខែមករា​នេះ ដោយ​គ្រឿងចក្រ​ទាំងនោះ​មាន​តម្លៃ​ប្រមាណ​១០០​លាន​ដុល្លារ​អា​មេ​រិ​ក​។
លោក​បន្ត​ថា បច្ចុប្បន្ន​ក្រុម​អ្នកជំនាញ​ចិន​ជិត​២០០​នាក់ បាន​មក​ដល់​កម្ពុជា​ហើយ ហើយ​ការ​សាងសង់​ស្ថានីយ និង​ការ​រិ​យា​ល័យ​សំរាប់​ស្នាក់​នៅ នឹង​ចាប់ផ្តើម​សាងសង់​នៅ​ពេល​ឆាប់​ៗ ។

លោក​បន្ថែម​ថា ៖« ជាមួយ​គ្នា​នេះ រាជរដ្ឋាភិបាល​បាន​និង​កំពុង​ព​ន្លឿ​ន​ការ​ដោះស្រាយ​ផល​ប៉ះពាល់​លើ​ប្រជាពលរដ្ឋ ដែល​មាន​ដី​នៅ​តាម​តំបន់​ទាំងនេះ ដែល​ការងារ​នេះ​មាន​ភាព​ស្មុគស្មាញ​បន្តិច » ។ លោក​បន្ត​ថា ៖« ពេលវេលា​បើក​ការដ្ឋាន​សាងសង់​នា​ពេល​ណា ខ្ញុំ​មិន​ទាន​ច្បាស់​នៅឡើយ​ទេ ប៉ុន្តែ​គឺ​មិន​ចំណាយពេល​យូរ​នោះ​ទេ »​។

អ្នកនាំពាក្យ​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន​លោក វ៉ា​ស៊ឹ​ុ​ម សូ​រិ​យា បាន​មាន​ប្រសាសន៍​ឲ្យ​ដឹង​កាលពី​ពេល​ថ្មី​ៗ​នេះ​ថា ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​ព្រះ​សីហ​នុ នឹង​ចាក​ចេញពី​តំបន់​អូរ​ដឹ​ម​នៃ​ចំណុចប្រសព្វ​រវាងផ្លូវ​ទៅ​ទំនប់​កប់​ស្រូវ និង​អូស​កាត់​ផ្នែក​ខាងស្តាំ​ដៃ​នៃ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤​។ លោក​បន្ត​ថា ចេញពី​រាជធានី​ភ្នំពេញ ផ្លូវ​នេះ​នឹង​ស្ថិត​នៅ​ផ្នែក​ខាងស្តាំ​ស្រប​តាម​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤ ប្រវែង​ប្រមាណ​៣០​គីឡូម៉ែត្រ ទើប​ផ្លូវ​នេះ​ងាក​មក​ឆ្វេង​ដៃ​វិញ​រហូត​ដល់​ស្រុក​ព្រៃ​នប់ ទើប​ងាក​មក​ខាងស្តាំ​ដៃ​វិញ​រហូត​ដល់​ក្រុងព្រះសីហនុ​តែ​ម្ដង ។ លោក​បន្ដ​ថា ៖« ផ្លូវ​នេះ​មាន​ប្រវែង​ជាង​១៩០​គីឡូម៉ែត្រ និង​ចំណាយ​ថវិកា​សាងសង់​១.៩០០​លាន​ដុល្លារ ដោយ​ប្រើ​ពេល​សាងសង់​រយៈពេល​៤​ឆ្នាំ ហើយ​ផ្លូវ​នេះ​នឹង​មាន​របង​បិទ​ជិត​ទាំង​សងខាង ដើម្បី​កុំ​ឲ្យ​មានការ​រំខាន​ពី​ការ​ធ្វើ​ចរាចរណ៍​ឆ្លងកាត់​ច្រើន »​។

លោក វ៉ា​ស៊ឹ​ម សូ​រិ​យា បាន​បន្ត​ថា ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន ឬ​ហៅ​ថា Express Way នេះ នឹង​មាន​ទទឹង​២៤​ម៉ែត្រ ដោយ​រថយន្ត​អាច​បើកបរ​បាន​ពីរ​គន្លង​ទាំង​ទៅ ទាំង​មក ហើយ​មាន​សួនច្បារ​នៅ​ចំ​កណ្តាល​តាំងពី​រាជធានី​ភ្នំពេញ រហូត​ដល់​ខេត្ត​ព្រះ​សីហ​នុ ។

លោក​បណ្ឌិត ម៉ី កល្យាណ ប្រធាន​ក្រុមប្រឹក្សា​វិទ្យាស្ថាន​សិក្សាការ​អភិវឌ្ឍ បាន​ថ្លែង​កន្លង​មក​ថា បញ្ហា​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ជា​រឿង​ប្រឈម​មួយ​ក្នុង​ការ​អភិវឌ្ឍ​សេដ្ឋកិច្ច​កម្ពុជា ប៉ុន្តែ​រដ្ឋាភិបាល​ក្នុង​រយៈពេល​ប៉ុន្មាន​ឆ្នាំ​ចុង​ក្រោយ​នេះ​បាន​រៀបចំ​គោលនយោបាយ និង​វិនិយោគ​លើ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​យ៉ាងច្រើន ដើម្បី​ជំរុញ​កំណើន​សេដ្ឋកិច្ចជាតិ ហើយ​អ្វី​ដែល​រាជរដ្ឋាភិបាល​បាន​ធ្វើ គឺ​ស្ថិត​ក្នុង​ទិស​ដៅ​ត្រឹមត្រូវ​មួយ​ហើយ ។ ទោះ​យ៉ាងនេះ​ក្ដី លោក​ស្នើ​សុំ​ឱ្យ​មានការ​ព​ន្លឿ​ន​ការ​វិនិយោគ​លើ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​បន្ថែម​ទៀត ដើម្បី​កាត់​បន្ថយ​តម្លៃ​ដើម​នៃ​ការ​ដឹក ជញ្ជូន ។

លោក​ថ្លែង​ថា ៖« វា​ជា​រឿង​ចាំបាច់​ដែល​ត្រូវ​កសាង​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ដើម្បី​រុញ​សេដ្ឋកិច្ច​កម្ពុជា​ទៅ​កាន់​ដំណាក់កាល​ថ្មី​មួយទៀត ព្រោះ​បើ​ចង់​ឲ្យ​សេដ្ឋកិច្ច​កម្ពុជា​កើនឡើង និង​ឈាន​ទៅ​កាន់​លំដាប់​ថ្មី កម្ពុជា​ត្រូវការ​វិនិយោគ​លើ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​បន្ថែម​ទៀត »៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ