ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

តើអ្នកដឹកនាំត្រូវគ្រប់គ្រងវិបត្តិ និងហានិភ័យរបស់ស្ថាប័នដោយរបៀបណា?

9 ខែ មុន

ការ​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ និង​ហានិភ័យ​ដែល​មាន​ប្រសិទ្ធិ​ភាព គឺជា​ការ​ច្របាច់​រួម​បញ្ចូល​គ្នា​នូវ​ការ​រៀបចំ​ទំនាក់ទំនង​ការ​សម្រេចចិត្ត និង​ការ​សម្រប​ខ្លួន ។ ទាំងនេះ គឺជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​សំខាន់​ៗ​មួយ​ចំនួន ដើម្បី​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ និង​ហានិភ័យ​របស់​ស្ថាប័ន​សម្រាប់​ជា​ការ​ពិចារណា​របស់​អស់លោក​/​លោកស្រី ៖…

ការ​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ និង​ហានិភ័យ​ដែល​មាន​ប្រសិទ្ធិ​ភាព គឺជា​ការ​ច្របាច់​រួម​បញ្ចូល​គ្នា​នូវ​ការ​រៀបចំ​ទំនាក់ទំនង​ការ​សម្រេចចិត្ត និង​ការ​សម្រប​ខ្លួន ។ ទាំងនេះ គឺជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​សំខាន់​ៗ​មួយ​ចំនួន ដើម្បី​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ និង​ហានិភ័យ​របស់​ស្ថាប័ន​សម្រាប់​ជា​ការ​ពិចារណា​របស់​អស់លោក​/​លោកស្រី ៖

១.​បង្កើត​ផែនការ​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ
ការ​បង្កើត​ផែនការ​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ​ដ៏​ទូលំទូលាយ​ដែល​បង្ហាញ​ពី​ហានិភ័យ​ដែល​អាច​កើត​មាន សេណា​រី​យ៉ូ និង​ការ​ឆ្លើយ​តប​សម​ស្រប ។ កំណត់​បុគ្គលិក​សំខាន់​ៗ​ដែល​នឹង​ទទួលខុសត្រូវ​ចំពោះ​តួនាទី​ជាក់លាក់​ក្នុងអំឡុងពេល​មាន​វិបត្តិ ។ បង្កើត​ពិធីសារ​ទំនាក់ទំនង​ទាំង​ខាងក្នុង និង​ខាងក្រៅ ។

២.​រៀប​ចំការ​បណ្តុះបណ្តាល និង​អនុវត្ត​ការ​សាកល្បង​ជា​ប្រចាំ រៀបចំ​វគ្គ​បណ្តុះបណ្តាល​ជា​ប្រចាំ និង​ត្រូវ​សម​សកម្មភាព​ជា​ប្រចាំ ដើម្បី​ធានា​ថា ក្រុម​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ​ស្គាល់​តួនាទី និង​ទំនួល​ខុស​ត្រូវ​របស់​ពួក​គេ ។ សកម្មភាព​ទាំងនេះ​ជួយ​កំណត់​គម្លាត​នៅ​ក្នុង​ផែនការ និង​ផ្តល់​ឱកាស ដើម្បី​កែ​លម្អ​យុទ្ធសាស្ត្រ ។

៣.​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទំនាក់ទំនង
បង្កើត​បណ្តាញ​ទំនាក់ទំនង និង​ពិធីការ​ច្បាស់លាស់ ដើម្បី​ធានា​បាន​នូវ​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ព័ត៌មាន​ទាន់​ពេលវេលា និង​ត្រឹមត្រូវ ។ ចាត់តាំង​អ្នកនាំពាក្យ​សម្រាប់​ទំនាក់ទំនង​ខាងក្រៅ ដើម្បី​រក្សា​សារ​ដែល​ជាប់លាប់ និង​គ្រប់គ្រង​ព័ត៌មាន​ច្បាស់លាស់ ។

៤.​ការ​សម្រេចចិត្ត​រហ័ស
គួរ​ផ្តល់​សិទ្ធិ​អំណាច​ដល់​អ្នក​ធ្វើ​សេចក្តី​សម្រេចចិត្ត​សំខាន់​ៗ ដើម្បី​ធ្វើ​សកម្មភាព​យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស​ក្នុង​ពេល​មាន​វិបត្តិ ។ ប្រើ​ផែនការ​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ​ជា​ការ​ណែនាំ ប៉ុន្តែ​ត្រូវ​រៀបចំ​ខ្លួន ដើម្បី​សម្រប​ខ្លួន​ដោយ​ផ្អែក​លើ​ស្ថានភាព​វិ​វត្ត​ទៅ​មុខ​នៃ​សភាពការណ៍ ។ ផ្តល់​អាទិភាព​ដល់​ការ​សម្រេចចិត្ត​ដោយ​ផ្អែក​លើ​ផល​ប៉ះពាល់ និង​ភាព​បន្ទាន់​របស់​វា ។

៥.​កិច្ច​សហប្រតិបត្តិការ​ឆ្លង​មុខងារ
ជំរុញ​កិច្ច​សហប្រតិបត្តិការ​នៅ​គ្រប់​នាយកដ្ឋាន និង​មុខងារ​ផ្សេង​ៗ​នៅ​ក្នុង​អង្គភាព ។ អ្នក​ត្រូវ​ប្រាកដ​ថា​ព័ត៌មាន​ហូរ​យ៉ាង​រលូន​រវាង​ក្រុម ដើម្បី​ជួយ​សម្រួល​ដល់​ការ​ឆ្លើយ​តប​ទាន់សភាពការណ៍ ។

៦.​ភាព​បត់បែន
ត្រូវ​ទទួលស្គាល់​ថា វិបត្តិ​ច្រើន​តែ​មិន​អាច​ទាយ​ទុកជា​មុន​បាន ហើយ​ផែនការ​អាច​នឹង​ត្រូវ​កែសម្រួល​ក្នុង​ពេល​ជាក់ស្តែង ។ រក្សា​ភាព​បត់បែន និង​បើក​ទូលាយ​ចំពោះ​ការ​កែប្រែ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ដោយ​ផ្អែក​លើ​លក្ខណៈ​វិវឌ្ឍន៍​នៃ​វិបត្តិ ។

៧.​ការ​យល់ចិត្ត និង​ការ​គាំទ្រ
បង្ហាញ​ពី​ការ​យល់ចិត្ត និង​ផ្តល់​ការ​គាំទ្រ​ផ្លូវចិត្ត​ដល់​បុគ្គលិក អតិថិជន និង​អ្នក​ពាក់ព័ន្ធ​ផ្សេង​ទៀត​ដែល​រង​ផល​ប៉ះពាល់​ដោយ​វិបត្តិ ។ ពិចារណា​ពី​សុខមាលភាព​របស់​ក្រុមការងារ និង​ដោះស្រាយ​រាល់​កង្វល់​ភ្លាម​ៗ​។

៨.​ការ​ត្រួតពិនិត្យ និង​វាយតម្លៃ​ជា​បន្តបន្ទាប់
តាមដាន​ស្ថានភាព​ជា​បន្តបន្ទាប់ និង​វាយតម្លៃ​ឡើង​វិញ​នូវ​ផែនការ​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ​តាម​តម្រូវការ ។ បន្ទាប់​ពី​មាន​វិបត្តិ សូម​ធ្វើការ​ពិនិត្យ​ឡើង​វិញ​ឱ្យ​បាន​ហ្មត់ចត់ ដើម្បី​កំណត់​មេរៀន​ដែល​បាន​រៀន និង​ផ្នែក​សម្រាប់​កែ​លម្អ ។

៩.​ការ​អនុលោម​តាម​ច្បាប់ និង​បទ​ប្បញ្ញត្តិ
អ្នក​ត្រូវ​ធានា​ថា សកម្មភាព​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ​អនុលោម​តាម​ច្បាប់ និង​បទ​ប្បញ្ញត្តិ​ពាក់ព័ន្ធ ។ ធ្វើការ​យ៉ាង​ជិត​ស្និទ្ធ​ជាមួយ​អ្នក​ប្រឹក្សា​ផ្នែក​ច្បាប់ ដើម្បី​ស្វែងរក​ផល​ប៉ះពាល់​ផ្នែក​ច្បាប់​ដែល​អាច​កើត​មាន ។

១០. ការ​ទំនាក់ទំនង និង​ការ​វិភាគ​ក្រោយ​វិបត្តិ
ការ​ប្រាស្រ័យ​ទាក់ទង​ជាមួយ​ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ​ក្រោយ​វិបត្តិ ដើម្បី​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​ថ្មី​ៗ​ចែករំលែក​មេរៀន​ដែល​បាន​រៀន និង​ធានា​ពួក​គេ​អំពី​វិធានការ​នា​ពេល​អនាគត ។ ធ្វើការ​វិភាគ​ឱ្យ​បាន​ហ្មត់ចត់​អំពី​ការ​ឆ្លើយ​តប​នៃ​ការ​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ ដើម្បី​កំណត់​ចំណុចខ្លាំង និង​ផ្នែក​សម្រាប់​ការ​កែ​លម្អ ។

តាម​រយៈ​ការ​រួម​បញ្ចូល​គ្នា​នៃ​ផែនការ​សកម្ម ការ​ប្រាស្រ័យ​ទាក់ទង​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព និង​ការ​ឆ្លើយ​តប​ដែល​អាច​បត់បែន​បាន ស្ថាប័ន​អាច​បង្កើន​សមត្ថភាព​របស់​ពួក​គេ​ក្នុង​ការ​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ​ដោយ​ជោគជ័យ ។ ការ​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព និង​កែ​លម្អ​ឱ្យ​បាន​ទៀងទាត់​នូវ​ផែនការ​គ្រប់គ្រង​វិបត្តិ​ដោយ​ផ្អែក​លើ​មតិ​កែ​លម្អ និង​បទ​ពិសោធន៍​នឹង​រួមចំណែក​ដល់​ការ​កែ​លម្អ​ជា​បន្តបន្ទាប់​ក្នុង​ការ​ត្រៀម​រៀបចំ​វិបត្តិ និង​សមត្ថភាព​ឆ្លើយ​តប ៕ ដោយៈ ហេង ចេស្តារ

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ