នៅក្នុងបរិបទសេដ្ឋកិច្ច និងដំណើរវិវត្តន៍នៃសង្គមសព្វថ្ងៃជំនាញលក់ និងទីផ្សារ ដែលជាជំនាញ និងជាក្រុមការងារ និងស្លា.ប់រស់របស់ស្ថាប័នមួយអាជីវកម្មមួយ គឺពិតជាមានហានិភ័យខ្ពស់ ហើយក៏ជួបនូវបញ្ហាប្រឈមជាច្រើនមិនធ្លាប់មានដោយសារតែភាពជឿនលឿននៃបច្ចេកវិទ្យា ។
ហានិភ័យ និងបញ្ហាប្រឈមដែលអ្នកជំនាញលក់ និងទីផ្សារកំពុងតែជួបប្រទះខ្លាំង និងបង្កការលំបាកដល់ពួកគេនោះ គឺល្បឿននៃការជឿនលឿននៃបច្ចេកវិទ្យា ការផ្លាស់ប្តូរឥរិយាបទ អ្នកប្រើប្រាស់ និងបរិយាកាសសេដ្ឋកិច្ចសកល ។ ដើម្បីជំនៈនូវបញ្ហាដ៏លំបាកទាំងនេះ កម្មវិធីលុយនៃសារព័ត៌មានកោះសន្តិភាព បានស្រាវជ្រាវ នូវឯកសារមួយចំនួន ហើយមកមកផ្សព្វផ្សាយ ដើម្បីទុកជាចំណេះដឹងសម្រាប់ការពិចារណា និងពិចារណារកមធ្យោបាយគេចពីបញ្ហា និងបង្កានូវហានិភ័យដែលនឹងប្រឈម ។
១.ពង្រឹងការយល់ដឹងអំពីដំណើរប្រែប្រួលរបស់អតិថិជន
នៅក្នុងបរិបទបច្ចុប្បន្នសម្រាប់ផ្នែកលក់ និងទីផ្សារ គឺការយល់ដឹង និងការសម្របខ្លួនទៅនឹងដំណើរនៃការប្រែប្រួលដ៏ស្មុគស្មាញរបស់អតិថិជន ។ មកដល់ពេលបច្ចុប្បន្ន អនឡាញ គឺកំពុងតែជ្រាបចូលដល់ក្នុងក្រអៅបេះដូងរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ហើយ ដូច្នេះអ្នកលក់ និងអ្នកទីផ្សារ គឺចាំបាច់ត្រូវតែរកឲ្យឃើញនូវអន្តរកម្មរវាងអតិថិជន និងសេវាកម្មឬ ក៏ផលិតផលដែលយើងលក់ ឬឃោសនា ។
២.ឆ្លើយតបឲ្យបាននឹងការកើនឡើងការរំពឹងទុករបស់អតិថិជន
នៅពេលនេះការរំពឹងទុករបស់អតិថិជន គឺខ្ពស់ជាងពេលណាៗទាំងអស់ ដោយសារតែបណ្តាញសង្គម និងការផ្សព្វផ្សាយកាន់តែលឿន ។ ដូច្នេះអ្នកជំនាញផ្នែកលក់ និងទីផ្សារក៏ត្រូវផ្តោត និងតាមដាននូវដំណើរប្រពឹត្តទៅនេះអោយបានជាប់លាប់ ជាពិសេស គឺពាក់ព័ន្ធនឹងការផ្តល់នូវបទពិសោធន៍ផ្ទាល់ខ្លួន ពេលវេលាឆ្លើយតបរហ័ស និងការរំពឹងទុកពីតម្រូវការរបស់អតិថិជន តាមរយៈការយល់ដឹងដែលគាំពារដោយទិន្នន័យ ។
៣. ការសម្របខ្លួនទៅនឹងបច្ចេកវិទ្យាដែលកំពុងរីកចម្រើន
ការរីកចម្រើនយ៉ាងឆាប់រហ័សនូវបច្ចេកវិទ្យាដូចជា បញ្ញាសិប្បនិមិត្ត (AI) និងបច្ចេកទេសនានាបង្ហាញទាំងឱកាស និងបញ្ហាប្រឈមសម្រាប់ការលក់ និងទីផ្សារ ។ ខណៈពេលដែលបច្ចេកវិទ្យាទាំងនេះអាចបង្កើនអន្តរកម្មរបស់អតិថិជន ដំណើរការដោយស្វ័យប្រវត្តិនឹងផ្តល់នូវការយល់ដឹងដ៏មានតម្លៃ ។ អ្នកលក់ និងអ្នកទីផ្សារ គឺត្រូវតែដាក់បញ្ចូលបច្ចេកទេស និងជំនាញទៅក្នុងយុទ្ធសាស្ត្រដែលមានស្រាប់ ហើយតម្រូវឱ្យមានការវិនិយោគ និងពង្រឹងជំនាញសំខាន់ៗនេះបន្ថែមទៀត ។ បញ្ហាប្រឈម គឺស្ថិតនៅលើសមត្ថភាពនៃការទទួលយកបច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗជាយុទ្ធសាស្ត្រ និងធានាថា ក្រុមអ្នកលក់ និងទីផ្សា គឺពិតជាមានជំនាញដែលត្រូវការ ដើម្បីប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ និងយន្តការទាំងនេះប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ។
៤.ភាពមិនប្រាកដប្រជានៃសេដ្ឋកិច្ចសកល
ទិដ្ឋភាពសេដ្ឋកិច្ចពិភពលោកក្នុងឆ្នាំ២០២៤ ត្រូវបានកំណត់លក្ខណៈដោយភាពមិនច្បាស់លាស់ ដែលរងឥទ្ធិពលដោយកត្តាមួយចំនួនដូចជា ភាពតានតឹងខាងភូមិសាស្ត្រនយោបាយ ជម្លោះពាណិជ្ជកម្ម និងផលវិបាកនៃជំងឺរាតត្បាត COVID-19 ។ ក្រុមអ្នកលក់ និងទីផ្សារត្រូវតែរុករកភាពមិនប្រាកដប្រជាទាំងនេះដោយមានភាពរហ័សរហួន និងសម្របខ្លួនក្នុងយុទ្ធសាស្ត្ររបស់ពួកគេ ។
ការផ្លាស់ប្តូរសេដ្ឋកិច្ចអាចប៉ះពាល់ដល់ទម្លាប់នៃការចំណាយរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ តម្រូវការ ទីផ្សារ និងទិដ្ឋភាពប្រកួតប្រជែង ដែលធ្វើឱ្យវាមានសារៈសំខាន់សម្រាប់អាជីវកម្មក្នុងការត្រួតពិនិត្យ និងឆ្លើយតបទៅនឹងការផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងឆាប់រហ័ស ។
សរុបមកវិញអ្នកជំនាញផ្នែកលក់ និងទីផ្សារប្រឈមមុខនឹងបញ្ហាប្រឈមជាច្រើន ដែលទាមទារឱ្យមានការរួមបញ្ចូលគ្នានូវការគិតជាយុទ្ធសាស្ត្រ ភាពរហ័សរហួននៃបច្ចេកវិទ្យា និងការយល់ដឹងស៊ីជម្រៅអំពីការវិវត្តនៃអាកប្បកិរិយាអ្នកប្រើប្រាស់ ។ ការសម្របខ្លួនទៅនឹងទិដ្ឋភាពផ្លាស់ប្តូរទាំងនេះតម្រូវឱ្យមានការប្តេជ្ញាចិត្តចំពោះអតិថិជនជាពិសេស ហើយអ្នកលក់ និងអ្នកទីផ្សារក៏ត្រូវតែរិះគិតនិងដាច់ខាតត្រូវតែទទួលយកបច្ចេកវិទ្យា ដែលកំពុងរីកចម្រើនប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវ ។
ភាពជោគជ័យក្នុងការយកឈ្នះលើបញ្ហាប្រឈមទាំងនេះនឹងមិនត្រឹមតែជំរុញកំណើននូវជំនាញ និងសមត្ថភាពរបស់យើងផ្ទាល់ខ្លួនប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងនាំដល់ការរីកចម្រើនរបស់ស្ថាប័នឬក្រុមហ៊ុនឬក៏សហគ្រាសដែលយើងកំពុងតែបម្រើការងារផងដែរ ៕ ដោយៈ ស ផាត់ និងហេង ចេស្តារ
ចែករំលែកព័តមាននេះ