រាជធានីភ្នំពេញ ៖ បន្ទាប់ពីដាក់ឲ្យដំណើរការស្ពានបាឡេដែលភ្ជាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៥ ម្ដុំឃ្លាំងសាំងសូគីម៉ិច ឆ្ពោះទៅតំបន់ទីក្រុងរណបជ្រោយចង្វាកាលពីអំឡុងដើមខែឧសភាកន្លងមក ពេលនេះក្រុមហ៊ុន OCIC បានប្រកាសថា កំពុងត្រៀមសាងសង់ស្ពានបេតុងយោងដោយខ្សែកាប ភ្ជាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៥ទៅកាន់តំបន់ក្នុងទីក្រុងរណបនេះនៅដើមឆ្នាំ២០១៩ខាងមុខ។ នេះបើតាមអគ្គនាយករងក្រុមហ៊ុន OCIC ។
គម្រោងស្ពាននេះមានប្រវែងសរុប៩២២ម៉ែត្រ មានទទឹង២០,៥ម៉ែត្រ ចិញ្ចើមស្ពានសម្រាប់ថ្មើរជើង១,២៥ម៉ែត្រសងខាង គម្រោងសសរស្ពាន សម្រាប់ព្យួរខ្សែកាបធៀបនឹងកម្រាលស្ពាន៣៤ម៉ែត្រ សសរសម្រាប់ព្យួរខ្សែកាបមានចំនួន៤សសរ គម្លាតពីគ្នា១២០ម៉ែត្រ គន្លងយានយន្តទទឹង៣,៧៥ម៉ែត្រ គន្លងធ្វើចរាចរណ៍ចំនួន២ខ្សែទៅ ២ខ្សែមក និងល្បឿនសុវត្ថិភាព៤០គីឡូម៉ែត្រក្នុង១ម៉ោង ។ ចំណែកកម្ពស់ដែលនាវាអាចបើកក្រោមស្ពានបាន អតិបរមានៅរដូវវស្សា១០,៥ម៉ែត្រ និងអប្បបរមានៅរដូវប្រាំង២០,៥ម៉ែត្រ ដោយមានបំពាក់បង្គោលភ្លើងបំភ្លឺ និងដាក់ស្លាកសញ្ញាចរាចរណ៍ផងដែរ ដែលគ្រោងចំណាយថវិកាប្រមាណ៣៥លានដុល្លារអាមេរិក បានមកពីការជួលដីទីក្រុងរណបជ្រោយចង្វារបស់រាជរដ្ឋាភិបាលដល់ក្រុមហ៊ុន
OCIC ។
តាមផែនការ ស្ពានបេតុងនេះគ្រោងសាងសង់ ស្របពេលនឹងការបើកការដ្ឋានសាងសង់ស្ពានបាឡេដែរ ប៉ុន្ដែត្រូវបានពន្យារពេល ដោយសារតែអាជ្ញាធររាជធានី តម្រូវឲ្យសិក្សាឡើងវិញទៅលើផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន ។
អគ្គនាយករងក្រុមហ៊ុន OCIC លោក ទូច សំណាង បានឲ្យដឹងតាមទូរស័ព្ទនាព្រឹកថ្ងៃទី៣០ តុលា ម្សិលមិញថា ការពន្យារពេលសាងសង់ស្ពាននេះ ដោយសាររដ្ឋបាលរាជធានីភ្នំពេញ បានឲ្យក្រុមហ៊ុនសិក្សាជម្រើសថ្មី ដើម្បីកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់បរិស្ថាននៅពេលស្ពាននេះសាងសង់ ។ លោកបន្តថា ៖« ពេលនេះយើងមានជម្រើសមួយឬពីរហើយ សម្រាប់ជ្រើសរើស មុនសម្រេចចិត្តបើកការដ្ឋានសាងសង់នាពេលខាងមុខ
នេះ»។ លោកអះអាងថា ៖« ការបើកការដ្ឋានសាងសង់ស្ពាននេះ នឹងចាប់ផ្តើមនៅដើមឆ្នាំ២០១៩ខាងមុខ ជាពេលរដូវទឹកស្រកក្នុងរដូវប្រាំង »។
លោកបណ្ឌិត វ៉ាន់ វ៉ាត អ្នកឯកទសផ្នែកនគរូបនីយកម្ម បានថ្លែងថា ការសាងសង់ស្ពានវាជាជម្រើសល្អប្រសើរមួយ ដើម្បីកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍ ព្រោះវាផ្តល់ជម្រើសកាន់តែច្រើនសម្រាប់ប្រជាពលរដ្ឋធ្វើដំណើរ ។ លោកបន្តថា ៖« តំបន់នេះមានចរាចរណ៍មមាញឹក ។ ហេតុនេះការសាងសង់ស្ពានថ្មីបន្ថែមទៀត ពិតជាអាចជួយដោះស្រាយបញ្ហាកកស្ទះចរាចរណ៍នៅតំបន់នេះបាន »៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ