រាជធានីភ្នំពេញ ៖ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងប្រៃសណីយ៍និងទូរគមនាគមន៍ បានដាក់ចេញនូវផែនការ៩ចំណុចសម្រាប់ឱ្យប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាអនុវត្តបន្តនៅឆ្នាំ២០១៨នេះ បន្ទាប់ទទួលបានជោគជ័យក្នុងធ្វើអាជីវកម្មកាលពីឆ្នាំ២០១៧ ។
ថ្លែងក្នុងពិធីបិទសន្និបាតបូកសរុបការងារឆ្នាំ២០១៧ និងលើកទិសដៅ ២០១៨ កាលពីថ្ងៃទី៣ មេសា នៅទីស្តីការប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា លោក ត្រាំ អីុវតឹក រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងប្រៃសណីយ៍ និងទូរគមនាគមន៍ មានប្រសាសន៍ថា ក្នុងរយៈពេល៧ឆ្នាំកន្លងមកនេះ ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាបានឆ្លងកាត់ឧបសគ្គជាច្រើន ហើយអាចជម្នះបាន និងដំណើរការដោយជោគជ័យរហូតមកដល់សព្វថ្ងៃនេះ ។
លោករដ្ឋមន្ត្រីបន្តថា ៖« ជោគជ័យដែលយើងទទួលបានក្នុងរយៈពេល៧ឆ្នាំជាប់ៗគ្នា នេះគឺភាគច្រើនបានមកពីការធ្វើការអាជីវកម្ម សេវាកម្មប្រៃសណីយ៍ដូចជា ការផ្ញើសំបុត្រជាដើម។ ក្នុងការបរិការណ៍នៃការប្រែប្រួលយ៉ាងឆាប់រហ័សរបស់បច្ចេកវិទ្យា សេដ្ឋកិច្ច សង្គម និងការប្រែប្រួលថ្មីនៃតម្រូវការក៏ ដូចជាការប្រែប្រួលឥរិយាបទរបស់មនុស្ស ។ ពិសេសការប្រែប្រួលនៃឥរិយាបទរបស់អ្នកប្រើប្រាស់សេវាប្រៃសណីយ៍ដែលត្រូវការប្រើប្រាស់សេវាប្រៃសណីយ៍បែបទំនើប ទាមទារឱ្យប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា ក្នុងនាមជាសហគ្រាសសាធារណៈ ដែលមានលក្ខណៈជាក្រុមហ៊ុនរបស់រដ្ឋ ត្រូវមានការសម្រេចចិត្តឱ្យបានលឿន ឆាប់រហ័ស ចាប់ឱ្យបានទាន់ពេលវេលាវិនិយោគទាំងឡាយ និងត្រូវមានការប្រែប្រួលទាំងក្នុងការដឹកនាំ ការគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្ស ទាំងក្នុងគ្រប់គ្រងខ្សែសង្វាក់ អាជីវកម្មរបស់ខ្លួន ការគិតគូរលើការបំពាក់បច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗ ឲ្យសមស្របទៅនឹងសេចក្តីត្រូវការក្នុងអាជីវកម្ម ក៏ដូចជាធ្វើការពិចារណា ពោលគឺធ្វើការសិក្សាអំពីការដាក់ទុនវិនិយោគ ក្នុងការបំពាក់បច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗ »។
លោករដ្ឋមន្ត្រីគូសបញ្ជា់ថា ៖« បន្ទាប់ពីសម្រេចបានជោគជ័យក្នុងឆ្នាំ២០១៧ យើងត្រូវមានទិសដៅមួយចំនួនទៀតសម្រាប់អនុវត្តឆ្នាំ២០១៨នេះមានដូចជា ៖ ១-ត្រូវបន្តបង្កើនបៀវត្សរ៍ជូននិយោជិតបន្ថែមទៀតឱ្យកាន់តែប្រសើរ។ ២-បន្តបង្កើនសមត្ថភាពធនធានមនុស្ស តាមរយៈការបណ្តុះបណ្តាលបច្ចេកទេសជំនាញ និងឥរិយាបទជាអ្នកផ្តល់សេវាជូនអតិថិជន ។ ៣-បន្តពង្រឹងគុណភាពសេវាឱ្យកាន់តែប្រសើរ និងជឿជាក់បន្ថែមទៀតជាពិសេសបង្កើនគុណភាពសេវាដឹកជញ្ជូនក្នុងស្រុក ដើម្បីបង្កើនបរិមាណបញ្ញើក្នុងស្រុកឱ្យកាន់តែទូលំទូលាយ។ ៤-ពង្រីកការចែកចាយបញ្ញើគ្រប់ប្រភេទឱ្យមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស ។ ៥-បន្តពង្រឹង និងពង្រីកបន្ថែមប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រង និងតាមដានបញ្ញើIPS ឱ្យបានគ្រប់សាខាប្រៃសណីយ៍រាជធានី-ខេត្ត ។ ៦-បន្តបំពាក់ប្រព័ន្ធ Counter Automation ឱ្យបានគ្រប់សាខារាជធានី-ខេត ។ ៧-ពង្រីកនិងកែលម្អប្រអប់សំបុត្រឱ្យកាន់តែប្រសើរ និងមានគុណភាពដើម្បីទាក់ទាញចំនួនជាវប្រើប្រាស់ឱ្យកាន់តែច្រើន ។ ៨-បង្កើនការត្រួតពិនិត្យបញ្ជីការគណនេយ្យឱ្យកាន់តែល្អ និង៩-បន្តពិពិធកម្ម សេវាថ្មីៗដើម្បីបង្កើនចំណូលជូនប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា »។
ប្រតិភូរាជរដ្ឋាភិបាលទទួលបន្ទុកជាអគ្គនាយកប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា លោក អោក បូរ៉ា មានប្រសាសន៍ថា ក្នុងឆ្នាំ២០១៧កន្លងទៅនេះ ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា រកចំណូលបានប្រមាណ ៨,៥លានដុល្លារ លើសផែនការ តែបើយើងធៀបទៅនឹងឆ្នាំ២០១៦ មានការថយចុះប្រមាណ១០%។ ទោះបីចំណូលក្នុងឆ្នាំ២០១៧មានថយចុះ តែសម្រាប់ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា តាមអគ្គនាយកមានប្រសាសន៍ថា ឆ្លងតាមការធ្វើអាជីវកម្មរយៈពេល៧ឆ្នាំកន្លងមក ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាបានបង្កើតនូវទឹកប្រាក់ចំណូលពីជាង២លានដុល្លារនៅឆ្នាំ២០១០កើនឡើងដល់ជាង៨លានដុល្លារនៅឆ្នាំ២០១៧ ទទួលបានប្រាក់ចំណេញរាល់ៗឆ្នាំ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ