ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

រដ្ឋា​ភិបាល​​​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​​បណ្តុះ​បណ្តា​ល​​មន្ត្រី​​ដើម្បី​​ការ​ងារ​​មាន​ស្តង់​ដា​

13 ឆ្នាំ មុន

រាជ​ធានី​ភ្នំ​ពេញ​​​ ៖ ​លោក​​ឈួន ​​ឆាម ​អគ្គ​លេខា​ធិការ​​​រង​​ក្រុម​​ប្រឹក្សា​​​កំណែ​ទម្រង់​​រដ្ឋ​បាល​​ថ្លែង​​​ថា ​​កន្លង​​​មក​​​ដ៏​ដូច​ជា​​បច្ចុ​ប្បន្ន​​នេះ​ដែរ ​ក្រសួង​ មន្ទីរ​​ ស្ថាប​័ន​រដ្ឋ​ អ​​នុ​​វត្ត​​ការ​ងារ​​តាម​គំនិត​​​ច្នៃ​ប្រឌិត​​រៀង​ៗ​ខ្លួន​​ ដោយ​ពុំ​មាន​​ស្តង​់​ដា ​ឬ​ការ​​​ឯក​ភាព​​​​ជាតិ​នោះ​ទេ ​។ ដូច្នេះ​ហើយ​​ទើប​​បច្ចុ​ប្បន្ន​​រាជ​រដ្ឋា​ភិបាល​​បាន​​យក​​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​​ក្នុង​​ការ​បណ្តុះ​បណ្តាល​​មន្ត្រី​​រាជ​ការ​​​ឱ្យ​ទទួល​​យក​ប្រ​ព័ន្ធ​​ការ​ងារ​​មួយ​ដែល​​

រាជ​ធានី​ភ្នំ​ពេញ​​​ ៖ ​លោក​​ឈួន ​​ឆាម ​អគ្គ​លេខា​ធិការ​​​រង​​ក្រុម​​ប្រឹក្សា​​​កំណែ​ទម្រង់​​រដ្ឋ​បាល​​ថ្លែង​​​ថា ​​កន្លង​​​មក​​​ដ៏​ដូច​ជា​​បច្ចុ​ប្បន្ន​​នេះ​ដែរ ​ក្រសួង​ មន្ទីរ​​ ស្ថាប​័ន​រដ្ឋ​ អ​​នុ​​វត្ត​​ការ​ងារ​​តាម​គំនិត​​​ច្នៃ​ប្រឌិត​​រៀង​ៗ​ខ្លួន​​ ដោយ​ពុំ​មាន​​ស្តង​់​ដា ​ឬ​ការ​​​ឯក​ភាព​​​​ជាតិ​នោះ​ទេ ​។ ដូច្នេះ​ហើយ​​ទើប​​បច្ចុ​ប្បន្ន​​រាជ​រដ្ឋា​ភិបាល​​បាន​​យក​​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​​ក្នុង​​ការ​បណ្តុះ​បណ្តាល​​មន្ត្រី​​រាជ​ការ​​​ឱ្យ​ទទួល​​យក​ប្រ​ព័ន្ធ​​ការ​ងារ​​មួយ​ដែល​​មាន​ស្តង់​ដា​​ថ្នាក់​ជាត​ិ ដើម្បី​​ពង្រឹង​សមត្ថ​​ភាព​​មន្ត្រី​​​រាជ​ការ​នៅ​​ថ្ងៃ​អនា​គត​​​ ​​​ហើយ​​​លោក​ង៉ោ ​​ហុង​លី ​អគ្គ​លេខា​ធិការ​​ក្រុម​ប្រឹក្សា​​កំណែ​ទម្រង់​​រដ្ឋ​បាល​​បាន​ដឹក​នាំ​​​មន្ត្រី​ក្រោម​​ឱវាទ​​​ទទួល​​ជួប​គណ​ៈ​​ប្រតិ​ភូ​​ក្រសួង​​រដ្ឋ​បាល​​នៃ​សាធារណ​រដ្ឋ​​កូរ៉េ នៅ​ទី​ស្តី​ការ​គណ​ៈ​រដ្ឋ​មន្ត្រី​​ កាល​​ពី​​ថ្ងៃ​ទី​​២៥ កញ្ញា ​ដើម្បី​​​ពិភាក្សា​​លើ​បញ្ហា​​បណ្តុះ​បណ្តាល​​មន្ត្រី​រាជ​​ការ​​កម្ពុជា ។​

លោក​ឈួន ឆាម ​បាន​បន្តថា ​​​កិច្ច​​ពិភាក្សា​​​​នេះ​​​បាន​ផ្តោត​​ទៅ​លើ​គម្រោង​​សិក្សា​​​បឋម​​លើ​ការ​បណ្តុះ​បណ្តាល​​នៅ​តាម​​ក្រសួង​​ចំនួន​​១២​ ដោយ​​បាន​​អនុវត្ត​​តាំង​ពី​ខែ​​សីហា ​​កន្លង​មក​ បូក​នឹង​​អគ្គ​លេខា​ធិការ​​ដ្ឋាន​​កំណែ​ទម្រង់​​រដ្ឋ​​​បាល​​មួយ​ផង​ដែរ ​ដើម្បី​​​ប្រមើល​​មើល​អំពី​​តម្រូវ​​ការ​​របស់​ក្រសួង​​ ស្ថា​ប័ន​ ​​នីមួយៗ​​ថា​តើ​មាន​​តម្រូវ​ការ​​អ្វី​ខ្លះ​ ហើយ​តម្រូវ​​ការ​អ្វី​ខ្លះ​​ ដែល​មាន​​​លក្ខណៈ​ដូច​គ្នា​ ។​

នៅ​ក្នុង​​កិច្ច​ពិ​ភាក្សា​នេះ​ដែរ ​លោក​ង៉ោ ​​ហុង​លី ​បាន​ជម្រាប​​ជូន​គណៈ​​ប្រតិ​ភូ​​ថា ​​​កំណែ​ទម្រង់​​របស់​រាជ​រដ្ឋា​ភិបាល​​បច្ចុ​ប្បន្ន​​​កំពុង​ផ្តោត​​​​លើ​​មុខ​ព្រួញ​​​៣​ធំៗ​​ គ​ឺទី​​១-​​ សេវា​​សាធា​រណៈ​​ដែល​​ត្រូវ​គិត​គូរ​​ដល់​​ការ​បម្រើ​​ប្រជា​ពល​រដ្ឋ​​ឱ្យ​បាន​​​កាន់​តែល្អ​​​ពី​មួយ​ថ្ងៃទៅ​មួយ​ថ្ងៃ​ ។ ទី​២- ច្រក​​ចេញ​​តែ​មួយ​​ និង​ទី​​៣- ​​យន្ត​ការ​​​ទី​ភ្នាក់​ងារ​​ប្រតិ​បត្តិ​​ការ​ពិ​សេស​ ។ ​ឥឡូវ​នេះ​កំណែ​ទម្រង់​​កំពុង​តែ​​ត្រៀម​លក្ខណៈ​ដាក់​ចូល​​ឆ្លង​​​គណៈ​​រដ្ឋ​មន្ត្រី​នូវ​ស្តង់​ដា​​សេវា​​សា​ធារណ​ៈ​​ដែល​មាន​​​៥​ចំណុច​ គឺ​​ទី​​១-​ ​ការ​ចូល​​យក​សេវា​ ​​ទី​​២- ​ការ​ឆ្លើយ​​តប​ថា ​តើ​​សេវា​​នោះ​​ឆ្លើយ​តប​​​បាន​ទៅ​​នឹង​សេចក្តី​​ត្រូវ​ការ​​របស់​ប្រជាពល​រដ្ឋ​​ឬទេ ​ទី​​៣- ​ប្រសិទ្ធ​ភាព​​ ប្រសិទ្ធ​ផល​​​ថាតើ​​សេវា​​នេះ​មាន​ប្រសិទ្ធ​​ភាព​ ​ប្រសិទ្ធ​ផល​​ឬទេ​ ​ទី​​៤- ​អភិបាល​​​កិច្ច​ល្អ​ និង​​​ទី​​៥- ​​ការ​​បង្កើត​​​ឱ្យ​​មាន​យន្ត​ការ​​ផ្តល់​​​ព័ត៌មាន​​ត្រឡប់​​ពី​អ្នក​ដែល​​ទទួល​​សេវា​​សាធារណៈ​​នោះ​​​វិញ៕​​​