សារព័ត៌មានបរទេសផ្សាយឱ្យដឹងថា ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មជប៉ុន បានរិះគន់ក្រុមហ៊ុនផលិតស្បែកជើង «ក្រុក» (Crocs)របស់អាមេរិក ដែលផលិតផលលក់ដាច់ក្នុងប្រទេសជប៉ុន និងនៅតាមបណ្តាប្រទេសជាច្រើនតែចេញម៉ូដយ៉ាងអាក្រក់ក្នុងអំឡុងពេលជាច្រើនទសវត្ស។ ការរិះគន់នេះបន្ទាប់ពីអតិថិជន៦៥នាក់រិះគន់ ទាក់ទងនឹងការចេញម៉ូដស្បែកជើងរបស់ក្រុមហ៊ុនក្រុក ។ អ្នកប្រើប្រាស់ជាច្រើននាក់បញ្ជាក់ថា ស្បែកជើងនោះអាចបង្កគ្រោះថ្នាក់ពេលពាក់ រួមទាំងមានឧបសគ្គក្នុងការឡើងជណ្តើរយន្ត និងធ្វើឱ្យក្មេងរងរបួស ។
របាយការណ៍បញ្ជាក់ថា កន្លងមក «ក្រុក» ជាស្បែកជើងលក់ដាច់បំផុតនៅជប៉ុន ។ កាលពីឆ្នាំមុនគេលក់បានចំនួន៣,៩លានគូ និងក្នុងអំឡុងទសវត្សកន្លងមកលក់បានប្រាក់ជាង១.០០០លានដុល្លារ ធ្វើឱ្យថ្លៃភាគហ៊ុនរបស់ក្រុមហ៊ុនកើនឡើង៦,៣% ។ មានការពេញនិយមស្បែកជើងម៉ាកនេះកើនឡើងក្រោយពីបុគ្គល
ល្បីៗជាច្រើននាក់ពេញនិយមពាក់ ។
អ្នកវិភាគផ្នែកទីផ្សារមួយចំនួនប្រាប់ថា មូលហេតុដែលមានការពេញនិយមពាក់ស្បែកជើងម៉ាកនោះ ព្រោះពេលពាក់មានសភាពងាយស្រួល ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ