ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

សម្ព័ន្ធ​សមាគម​សហគ្រាស ធុន​តូច ​និង​មធ្យម​កម្ពុជា ជំរុញ​ លើកទឹកចិត្តដល់​ការ​ផលិតបន្ថែម និង​ពង្រឹងគុណភាព ខណៈ​កំពុង​មានការ​គាំទ្រផលិតផល​ខ្មែរ​ច្រើន

6 ម៉ោង មុន
  • ភ្នំពេញ

រាជធានី​ភ្នំពេញ ​៖ សម្ព័ន្ធ​សមាគម​សហគ្រាស​ធុន​តូច និង​មធ្យម​កម្ពុជា (FASMEC) បានជំរុញ​ និង​លើកទឹកចិត្តដល់​សហគ្រាស​ធុន​តូច និង​មធ្យម ផលិត​បន្ថែម​ និង​ពង្រឹងគុណភាព​ផលិតផល​របស់​ខ្លួន…

រាជធានី​ភ្នំពេញ ​៖ សម្ព័ន្ធ​សមាគម​សហគ្រាស​ធុន​តូច និង​មធ្យម​កម្ពុជា (FASMEC) បានជំរុញ​ និង​លើកទឹកចិត្តដល់​សហគ្រាស​ធុន​តូច និង​មធ្យម ផលិត​បន្ថែម​ និង​ពង្រឹងគុណភាព​ផលិតផល​របស់​ខ្លួន ស្រប​ពេល​ដែល​ប្រជាជន​កម្ពុជា កំពុង​មានការ​គាំទ្រ​ផលិតផល​ក្នុងស្រុក​យ៉ាង​ផុសផុល ។ ហើយ​សម្ព័ន្ធ​សមាគម​ក៏បាន​ស្នើដល់​ប្រជាជន​កម្ពុជា ឱ្យ​នៅ​តែ​បន្ត​គាំទ្រ​ផលិតផល​ខ្មែរ ដើម្បី​ឱ្យ​សហគ្រាស​នៅ​តែ​មាន​ទឹកចិត្ត ដើម្បី​បន្ត​ផលិត ផលិតផលសម្រាប់​តម្រូវការ​ក្នុង ​និង​ក្រៅប្រទេស​ផង​ដែរ ​។

នៅ​ក្នុង​វេទិកា​សារព័ត៌មាន​ក្រោម​ប្រធានបទ «​ជំរុញផលិត និង​គាំទ្រ​ផលិតផល​ខ្មែរ​» នា​ថ្ងៃ​ទី ​៨ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ​២០២៥ នៅ​ទីស្នាក់ការ​កណ្តាល​របស់ FASMEC ដែល​បាន​រៀបចំដោយ ក្លិប​អ្នកកាសែត​កម្ពុជា និង FASMEC ឧកញ៉ា តែ តាំង​ប៉ ប្រធាន​ក្រុមប្រឹក្សាភិបាល​សមាគម មូលនិធិ​សម្តេច​តេ​ជោ និង FASMEC បានឱ្យ​ដឹង​ថា ៖ «​ខណៈ​ដែល​ប្រជាជន​កម្ពុជា​កំពុង​ងាក​មក​ប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ក្នុងស្រុក អ៉ីចឹង​យើង​អ្នក​ផលិត​ត្រូវ​តែ​ពង្រឹងគុណភាព​នៃ​ការ​ផលិត និង​បន្ត​ផលិត​បន្ថែម ដើម្បី​ឱ្យ​គ្រប់គ្រាន់​សម្រាប់​តម្រូវការ​ក្នុងស្រុក ដែល​ស្រប​ពេល​នេះ​យើង​ទទួលស្គាល់​ថា ផលិតផល​ខ្មែរ​យើង​ខ្លះ ផលិត​មិន​ទាន់​តម្រូវការ​ក្នុងស្រុក​» ។

ឆ្លើយ​នឹង​សំណួរ​របស់​អ្នក​សារព័ត៌មាន ឧកញ៉ា តែ តាំង​ប៉ បាន​បន្ថែមថា ​៖ «​ប្រសិនជា​ប្រជាជន​យើង​នៅ​តែ​គាំទ្រ​ផលិតផល​ខ្មែរ​យើង ខ្ញុំ​គិត​ថា​ ឆ្នាំ​ក្រោយ​ផលិតផល​ខ្មែរ​នឹង​កើន​ការ​ផលិត ១​ គុណ​នឹង ​៣ ហើយ​ប្រសិនជា​តម្រូវការ​អ្នក​ផលិត​នៅ​តែ​ផលិត នោះ​យើង​នឹង​រិះរក​ទន់​សម្រាប់​ពួក​គាត់​អ្នក​ផលិត​បន្ថែម ហើយ​អ្វី​ដែល​សម្ព័ន្ធ​សមាគម​ចង់​ឃើញ គឺ​អ្នក​ផលិត​គួរ​ផ្តោត​សំខាន់​ទៅ​លើ​ស្តង់ដារ​អនាម័យ​ត្រឹមត្រូវតាម​ថ្នាក់​ជាតិ ​និង​អន្តរជាតិ​» ​។

លោកឧកញ៉ា បានបញ្ជាក់​ផង​ដែរ​ថា ខណៈ​ដែល​ផលិតផល​ខ្មែរ​កំពុង​មាន​សន្ទុះ នៃ​ការ​គាំទ្រ​ខ្លាំង​សមាគម ក៏​បាន​និង​កំពុង​ពង្រឹងសមត្ថភាព ដើម្បី​ពិនិត្យ​លើ​ការ​ផលិត និង​ផលិតផលរបស់​កម្ពុជា​ផង​ដែរ ដោយ​ធ្វើ​យ៉ាងណា​មិន​មានការ​បន្លំ ឬ​ដំឡើង​តម្លៃ​នានា ជា​ពិសេស​នោះ​គឺ​គុណភាព​នៃ​ការ​ផលិត ដែល​ត្រូវ​តែ​មានគុណ​ភាព​ខ្ពស់ ឬ​តាម​ស្តង់ដារ​ថ្នាក់​ជាតិ​ និង​អន្តរជាតិ ដែល​នេះ​មិនមែន​ត្រឹមតែ​ពង្រឹងគុណភាព​ក្នុង​ការ​នាំ​ចេញ​ប៉ុ​ណ្ណោះ​ទេ​ ។ លោកឧកញ៉ា បាន​បន្ថែម​ថា នៅ​ក្នុង​ការ​តាំងពិព័រណ៍​ផលិតផល​ខ្មែរ​ខាង​មុខ ផលិតផល​ខ្មែរ​រាប់រយ​មុខ នឹង​បង្ហាញខ្លួន​ទាំង​ផលិតផលលក់​ក្នុងស្រុក​ និង​ផលិតផល​នាំ​ចេញ ​។

សូម​ជម្រាប​ជូន​ផង​ដែរ​ថា សម្ព័ន្ធ​សមាគម​សហគ្រាស​ធុន​តូច និង​មធ្យម​កម្ពុជា នឹង​រៀបចំពិ​ព័រ​ណ៍ផលិតផល​ខ្មែរ​ឆ្នាំ ២០២៥ ដែល​មាន​រយៈពេល ៣ ថ្ងៃ ចាប់ពី​ថ្ងៃ​ទី ​១១ ដល់ ១៣ ខែកញ្ញា ដែល​នឹង​មាន​សហគ្រាស​ជាង ៣០០ ស្ថាប័ន​ចូលរួម​ផង​ដែរ នៅ​មជ្ឈមណ្ឌល​សាល​សន្និបាត និង​ពិព័រណ៍​កោះ​ពេជ្រ​ ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ