ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ហុងកុង​ក្លាយជា​ឋានសួគ៌​ទំនិញ​អន​ឡាញ​ដ៏​ទាក់ទាញ​បំផុត សម្រាប់​អតិថិជន​នៅ​អាស៊ី​អាគ្នេយ៍

20 ម៉ោង មុន

ទីក្រុង​ហុងកុង ៖ យោង​តាម​ប្រភព​ពី​កាសែត South China Morning Post កាលពី​ថ្ងៃ​ទី​១០ ខែមីនា​ឆ្នាំ​២០២៥ បាន​រាយការណ៍​ថា…

ទីក្រុង​ហុងកុង ៖ យោង​តាម​ប្រភព​ពី​កាសែត South China Morning Post កាលពី​ថ្ងៃ​ទី​១០ ខែមីនា​ឆ្នាំ​២០២៥ បាន​រាយការណ៍​ថា ច្រើន​ជាង​ពីរ​ភាគ​បី​នៃ​អ្នកទិញ​ទំនិញ​អន​ឡាញ ដែល​ត្រូវ​បាន​ស្ទង់​មតិ​នៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ​ប្រទេស​អាស៊ី​អាគ្នេយ៍​ចំនួន ៦ បាន​ទិញ​ផលិតផល​ពី​ហុងកុង កាលពី​ឆ្នាំ​កន្លង​ទៅ ហើយ​គ្រឿង​អេ​ឡិច​ត្រូ​និក​ប្រើប្រាស់​ក្នុងផ្ទះ​សម្បែង​ទទួល​បាន​ប្រជាប្រិយភាព​ខ្លាំង​បំផុត​។

ការ​ស្ទង់​មតិ​ដែល​ធ្វើ​ឡើង​ដោយ​ក្រុមប្រឹក្សា​អភិវឌ្ឍន៍​ពាណិជ្ជកម្ម នៃ​តំបន់​រដ្ឋបាល​ពិសេស​ហុងកុង ចាប់ពី​ខែមិថុនា​ដល់​ខែកក្កដា កាលពី​ឆ្នាំ​មុន ដោយ​ប្រមូល​បាន​ចម្លើយ​ពី​អ្នកទិញ​ទំនិញ​តាម​អន​ឡាញ​ជាង ១,៨០០​នាក់​មាន​អាយុ​ចាប់ពី ១៨ ទៅ ៦០​ឆ្នាំ មក​ពី​ប្រទេស​ឥណ្ឌូ​ណេ​ស៊ី ថៃ ម៉ា​ឡេ​ស៊ី ហ្វី​លី​ពី​ន វៀតណាម និង​សិង្ហ​បុរី បង្ហាញ​ថា ៦៩% នៃ​ពួក​គេ​បាន​ទិញ​ផលិតផល​មាន​ប្រភព​ពី​ហុងកុង​យ៉ាងតិច​មួយ​ក្នុង​រយៈពេល​១២​ខែ​កន្លង​មកនេះ ដោយ​ក្នុង​ចំណោម​នោះ​ថៃ និង​ឥណ្ឌូ​ណេ​ស៊ី​នាំមុខ​គេ​។

យ៉ាងណាមិញ អ្នកទិញ​ទំនិញ​អន​ឡាញ​ពី​សិង្ហ​បុរី​មានការ​ចំណាយ​ខ្ពស់​ជាងគេ​ក្នុង​ការ​ទិញ​ទំនិញ​មួយ​មុខ និង​ការ​ចំណាយ​ជា​មធ្យម​ខ្ពស់​លើ​ផលិតផល​ពី​ហុងកុង​តែ​ម្តង បើ​ប្រៀបធៀប​នឹង​ទំនិញ​ពី​ប្រទេស​ផ្សេង​ទៀត ដោយ​ចំណាយ​ទៅ​លើ​សម្លៀក​បំពាក់ សម្ភារៈ​ប្រើប្រាស់​ក្នុងផ្ទះ និង​ទំនិញ​កីឡា​។ ចំណែក​អ្នកទិញ​មក​ពី​ថៃ និង​ឥណ្ឌូ​ណេ​ស៊ី​បាន​ទិញ​ទំនិញ​ហុងកុង​ដែល​មាន​តម្លៃ​ថោក​។ អ្នកទិញ​ពី​សិង្ហ​បុរី និង​វៀតណាម​កោតសរសើរ​ចំពោះ​វិធីសាស្ត្រ​ដែល​ផលិតផល​ហុងកុង​រួម​បញ្ចូល​គ្នា​រវាង​ធាតុ​ផ្សំ​របស់​ចិន និង​លោក​ខាងលិច ខណៈ​អ្នកទិញ​មក​ពី​ម៉ា​ឡេ​ស៊ី និង​ហ្វី​លី​ពី​ន​ចូល​ចិត្ត​ផលិតផល​ហុងកុង ព្រោះ​ចាត់​ទុក​ថា ទាន់សម័យ​ជាង​ផលិតផល​ប្រទេស​ផ្សេង​ទៀត​។

គ្រឿង​អេ​ឡិច​ត្រូ​និក រួម​មាន​ទាំង​ទូរ​សព្ទ ទូរទស្សន៍ និង​កាមេរ៉ា មាន​ប្រជាប្រិយភាព​ខ្លាំង​បំផុត ដែល​ស្មើនឹង ៧០% នៃ​ផលិតផល​ដែល​បាន​ទិញ​ពី​ហុងកុង បន្ទាប់​មក​គឺ​សំលៀក​បំពាក់ ៣៨% និង​គ្រឿងសម្អាង ក៏​ដូច​ជា​សម្ភារៈ​ថែទាំ​សម្រស់​ផ្ទាល់ខ្លួន ៣៤%​។ កម្មវិធី Shopee និង Lazada គឺជា​វេទិកា​ពាណិជ្ជកម្ម​អេ​ឡិច​ត្រូ​និក​ឈានមុខ​គេ​ក្នុង​តំបន់ ដោយ​អតិថិជន​អះអាង​ថា ពួក​គេ​ចូល​ចិត្ត​ប្រើ​កម្មវិធី​ទាំងនេះ ដោយ​ផ្តល់​ជម្រើស​ជា​ច្រើន​សម្រាប់​ពួក​គេ ទាំង​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ និង​ការ​ពណ៌នា​អំពី​ព័ត៌មាន​ផលិតផល​។

ការ​ស្ទង់​មតិ​នេះ គឺជា​ការ​ស្ទង់​មតិ​លើក​ទី​មួយ​របស់​ក្រុមប្រឹក្សា​អភិវឌ្ឍន៍​ពាណិជ្ជកម្ម​ហុងកុង ដែល​ពិនិត្យ​ទៅ​លើ​ឧស្សាហកម្ម​ពាណិជ្ជកម្ម​អន​ឡាញ​របស់​សមាគម​ប្រជាជាតិ​អាស៊ី​អាគ្នេយ៍ (​អាស៊ាន​) ដោយ​មាន​គោលដៅ​ជួយ​សហគ្រាស​ធុន​តូច និង​មធ្យម (SMEs) របស់​ហុងកុង​ឱ្យ​យល់​កាន់តែ​ច្បាស់​ពី​ទីផ្សារ និង​ការ​បង្កើត​យុទ្ធសាស្ត្រ​អាជីវកម្ម​។

នៅ​ពេល​ដែល​ភាព​តានតឹង​ផ្នែក​ភូមិសាស្ត្រ​នយោបាយ​សកល​កំពុង​កើនឡើង​កម្តៅ ទីក្រុង​ហុងកុង​បាន​ព្យាយាម​បើក​ទីផ្សារ​ថ្មី​ទៅ​កាន់​អាស៊ាន និង​តំបន់​មជ្ឈិមបូព៌ា ខណៈ​ដែល​អស់​ពេល​ជា​ច្រើន​ឆ្នាំ​កន្លង​មកនេះ រដ្ឋាភិបាល​នៃ​តំបន់​រដ្ឋបាល​ពិសេស​ហុងកុង​បាន​និង​កំពុង​តែ​ព្យាយាម​ជួយ​សហគ្រាស​ធុន​តូច និង​មធ្យម សម្រាប់​ការ​អភិវឌ្ឍ​អាជីវកម្ម​អន​ឡាញ ដោយ​ចាប់ផ្តើម​មូលនិធិ BUD នៅ​ក្នុង​ឆ្នាំ ២០១២​។

សូម​ជម្រាប​ជូន​ថា អាស៊ាន គឺជា​ប្លុក​ពាណិជ្ជកម្ម​មាន​រដ្ឋ​សមាជិក​ចំនួន ១០ មាន​ប្រ៊ុ​យ​ណេ កម្ពុជា ឥណ្ឌូ​ណេ​ស៊ី ឡាវ ម៉ា​ឡេ​ស៊ី មី​យ៉ា​ន់​ម៉ា ហ្វី​លី​ពី​ន សិង្ហ​បុរី ថៃ និង​វៀតណាម​។ ប្លុក​នេះ​គឺជា​ដៃគូ​ពាណិជ្ជកម្ម​ទំនិញ​ធំ​ទី​ពីរ​របស់​ហុងកុង បន្ទាប់​ពី​ចិនដីគោក អស់​រយៈពេល​ជាង​មួយ​ទសវត្សរ៍​មក​ហើយ​។ ជាក់ស្តែង នៅ​ឆ្នាំ ២០២៣ ពាណិជ្ជកម្ម​មាន​តម្លៃ​ដល់ ១៤៥​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​អា​មេ​រិ​ក ឬ​ស្មើនឹង ១៣% នៃ​ពាណិជ្ជកម្ម​សរុប​របស់​ទីក្រុង​ហុងកុង​ជាមួយនឹង​ពិភពលោក នៅ​អំឡុង​ឆ្នាំ​នោះ ដ្បិត​ហុងកុង​ក៏​ជា​ឋានសួគ៌​ដ៏​សំខាន់​សម្រាប់​ពាណិជ្ជកម្ម​ទំនិញ​រវាង​អាស៊ាន និង​ចិនដីគោក​ផង​ដែរ​៕

<<កំណត់សម្គាល់: រាល់ការបញ្ចេញមតិទៅលើអត្ថបទមិនមែនជាការទទួលខុសត្រូវរបស់កោះសន្តិភាពទេ។ វាជាការទទួលខុសត្រួវដោយផ្ទាល់របស់អ្នកបញ្ចេញមតិ។ ដូច្នេះ សូមមិត្តអ្នកអានទាំងអស់ ធ្វើការបញ្ចេញ មតិប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវ មានសីលធម៌ និង ប្រកបដោយន័យស្ថាបនា ហើយចៀសវាង ការបញ្ចេញមតិណាដែលមិនពិត ជេរប្រមាថ និង អុជអាល នាំដល់ការយល់ច្រឡំ ឬ ការរើសអើង ជាតិសាសន៍ សាសនា ឬក៏ បុគ្គលណាមួយ។>>

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ