ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ចង់ក្លាយជាបុគ្គលិកឆ្នើមនៅក្នុងស្ថាប័ន ? នេះ គឺជាផ្លូវត្រូវដើរ

3 ខែ មុន

ភាព​លេចធ្លោរ​ក្នុង​នាម​ជា​បុគ្គលិក​ឆ្នើម នៅ​ក្នុង​ស្ថាប័ន ឬ​ក្រុមហ៊ុន​មួយ គឺ​ជាប់​ពាក់ព័ន្ធ​ច្រើន​នឹង​ការ​អនុវត្ត​ការងារ និង​សកម្មភាព​ផ្សេង​ៗ​នៅ​ក្នុង​ការ​រស់នៅ​រស់​អ្នក ។ ភាព​លេចធ្លោរ​ទាំងនេះ វា​ទាមទារ​អាកប្បកិរិយា​សកម្ម និង​រហ័សរហួន ការ​ប្រាស្រ័យ​ទាក់ទង​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព…

ភាព​លេចធ្លោរ​ក្នុង​នាម​ជា​បុគ្គលិក​ឆ្នើម នៅ​ក្នុង​ស្ថាប័ន ឬ​ក្រុមហ៊ុន​មួយ គឺ​ជាប់​ពាក់ព័ន្ធ​ច្រើន​នឹង​ការ​អនុវត្ត​ការងារ និង​សកម្មភាព​ផ្សេង​ៗ​នៅ​ក្នុង​ការ​រស់នៅ​រស់​អ្នក ។ ភាព​លេចធ្លោរ​ទាំងនេះ វា​ទាមទារ​អាកប្បកិរិយា​សកម្ម និង​រហ័សរហួន ការ​ប្រាស្រ័យ​ទាក់ទង​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព និង​ការ​ប្តេជ្ញា​ចិត្ត​ចំពោះ​ការ​រីក​ចម្រើន​ផ្ទាល់ខ្លួន និង​វិជ្ជាជីវៈ ។ នេះ​គឺជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​សំខាន់​ៗ ដើម្បី​ក្លាយជា​បុគ្គលិក​ឆ្នើម​បំផុត ៖

១. បង្ហាញ​ពី​ភាព​ជឿជាក់ និង​គណនេយ្យ​ភាព
ភាព​ជឿជាក់ គឺជា​មូលដ្ឋាន​នៃ​ការ​វិនិច្ឆ័យ​ជា​រួម​ហើយ​ការ​វា​.​យ​តម្លៃ​បែប​នេះ តែងតែ​ត្រូវ​បាន​គេ​បំពេញ​តាម​រយៈ​ប្រសិទ្ធភាព​បង្ហាញ​ពី​សមត្ថភាព​នៃ​ការ​បំពេញ​កិច្ចការ​ទាន់​ពេលវេលា និង​ធ្វើ​តាម​ការ​ប្តេជ្ញា​ចិត្ត ។ ប្រសិនបើ​អ្នកមាន​កំហុស សូម​ធ្វើ​ជា​ម្ចាស់​លើ​វា ហើយ​ចាត់វិធានការ ដើម្បី​កែតម្រូវ​ស្ថានភាព ។ ភាព​ជឿជាក់​បង្កើត​ទំនុកចិត្ត និង​ការ​គោរព​ក្នុង​ចំណោម​សហសេវិក និង​អ្នកគ្រប់គ្រង ។

២. ទំនាក់ទំនង​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព
ការ​ប្រាស្រ័យ​ទាក់ទង​គ្នា​យ៉ាង​ច្បាស់លាស់ និង​បើកចំហ គឺ​មាន​សារៈសំខាន់​នៅ​ក្នុង​កន្លែងធ្វើការ​ណាមួយ ។ ស្តាប់​យ៉ាង​សកម្ម សួរ​សំណួរ​សម្រាប់​ភាព​ច្បាស់លាស់ និង​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​ថ្មី​ៗ​អំពី​វឌ្ឍនភាព​របស់​អ្នក ។ ការ​ប្រាស្រ័យ​ទាក់ទង​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព​ជួយ​ការពារ​ការ​យល់​ច្រឡំ និង​ធានា​ថា អ្នក​គ្រប់​គ្នា​ស្ថិត​នៅ​លើ​ការ​ទទួលខុសត្រូវ​តែ​មួយ ។

៣. បង្ហាញ​គំនិត​ផ្តួចផ្តើម
លើស​ពី​ការ​ពិពណ៌នា​ការងារ​របស់​អ្នក​ដោយ​ទទួលយក​គំនិត​ផ្តួចផ្តើម ។ កំណត់​ចំណុច​សម្រាប់​ការ​កែ​លម្អ​នៅ​ក្នុង​តួនាទី ឬ​ស្ថាប័ន​របស់​អ្នក ហើយ​ស្នើ​ដំណោះស្រាយ ។ ការ​ស្ម័គ្រចិត្ដ​សម្រាប់​គម្រោង ឬ​កិច្ចការ​បន្ថែម​បង្ហាញ​ពី​ការ​យកចិត្តទុកដាក់ និង​ឆន្ទៈ​របស់​អ្នក​ក្នុង​ការ​រួមចំណែក​ដល់​ភាព​ជោគជ័យ​របស់​ស្ថាប័ន ។

៤. បណ្តុះ​អាកប្បកិរិយា​វិជ្ជមាន
អាកប្បកិរិយា​វិជ្ជមាន​អាច​ជះ​ឥទ្ធិពល​យ៉ាង​ខ្លាំង ដល់​បរិយាកាស​នៅ​កន្លែងធ្វើការ ។ ឈាន​ទៅ​រក​បញ្ហា​ប្រឈម​ដោយ​សុទិដ្ឋិនិយម និង​ផ្នត់គំនិត​ដោះស្រាយ​បញ្ហា ។ លើកទឹកចិត្ត និង​គាំទ្រ​សហសេវិក​របស់​អ្នក និង​រក្សា​ទស្សនៈវិស័យ​ស្ថាបនា ទោះបីជា​ក្នុងអំឡុងពេល​មាន​ភាព​តានតឹង​ក៏​ដោយ ។

៥. វិនិយោគ​លើ​ការ​រៀនសូត្រ​បន្ត
បន្ត​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​ជាមួយនឹង​និន្នាការ​ឧស្សាហកម្ម និង​បន្ត​ស្វែងរក​ឱកាស​សម្រាប់​ការ​អភិវឌ្ឍន៍​វិជ្ជាជីវៈ ។ ចូលរួម​សិក្ខាសាលា​វគ្គ​បណ្តុះបណ្តាល និង​អាន​ឯកសារ​ពាក់ព័ន្ធ ដើម្បី​បង្កើន​ជំនាញ និង​ចំណេះដឹង​របស់​អ្នក ។ ការ​ប្តេជ្ញា​ចិត្ត​ក្នុង​ការ​រៀនសូត្រ​បង្ហាញ​ពី​ការ​យកចិត្តទុកដាក់​របស់​អ្នក​ចំពោះ​ការ​រីក​ចម្រើន និង​ឧត្តមភាព ។

៦. បង្កើត​ទំនាក់ទំនង​រឹង​មាំ
ការ​បង្កើត​ទំនាក់ទំនង​ល្អ​ជាមួយ​សហសេវិក និង​អ្នកគ្រប់គ្រង ជំរុញ​បរិយាកាស​ការងារ​ប្រកបដោយ​កិច្ចសហការ និង​គាំទ្រ ។ បង្ហាញ​ការ​គោរព មាន​ភាព​ស្និទ្ធស្នាល និង​ផ្តល់​ជំនួយ​នៅ​ពេល​ចាំបាច់ ។ ការ​កសាង​ទំនាក់ទំនង​រឹង​មាំ​អាច​បង្កើន​ការងារ​ជា​ក្រុម និង​បង្កើត​កន្លែង​ការងារ​ដ៏​រីករាយ ។

៧. សម្រប​ខ្លួន​ទៅ​នឹង​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ
សមត្ថភាព​ក្នុង​ការ​សម្រប​ខ្លួន​ទៅ​នឹង​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ និង​បញ្ហា​ប្រឈម​ថ្មី​ៗ​គឺ​ចាំបាច់​ណាស់​។ រក្សា​ភាព​បត់បែន និង​បើកចំហ​ចំពោះ​គំនិត ឬ​វិធីសាស្ត្រ​ថ្មី​ៗ ហើយ​មាន​ឆន្ទៈ​ក្នុង​ការ​កែសម្រួល​វិធីសាស្ត្រ​របស់​អ្នក​តាម​តម្រូវការ ។ ការ​សម្រប​ខ្លួន​បាន​ធានា​ថា អ្នក​នៅ​តែ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព និង​ពាក់ព័ន្ធ​នៅ​ក្នុង​បរិយាកាស​ការងារ​ប្រកបដោយ​ថាមពល ។

តាម​រយៈ​ការ​រួម​បញ្ចូល​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទាំងនេះ​អ្នក​អាច​ដាក់ខ្លួន​អ្នក​ថា ជា​បុគ្គលិក​ដ៏​មាន​តម្លៃ និង​ពិសេស ដែល​រួមចំណែក​ជា​វិជ្ជមាន​ដល់​ភាព​ជោគជ័យ​របស់​អង្គភាព ឬ​ស្ថាប័ន​របស់​អ្នក ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ