ភាពលេចធ្លោរក្នុងនាមជាបុគ្គលិកឆ្នើម នៅក្នុងស្ថាប័ន ឬក្រុមហ៊ុនមួយ គឺជាប់ពាក់ព័ន្ធច្រើននឹងការអនុវត្តការងារ និងសកម្មភាពផ្សេងៗនៅក្នុងការរស់នៅរស់អ្នក ។ ភាពលេចធ្លោរទាំងនេះ វាទាមទារអាកប្បកិរិយាសកម្ម និងរហ័សរហួន ការប្រាស្រ័យទាក់ទងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងការប្តេជ្ញាចិត្តចំពោះការរីកចម្រើនផ្ទាល់ខ្លួន និងវិជ្ជាជីវៈ ។ នេះគឺជាយុទ្ធសាស្ត្រសំខាន់ៗ ដើម្បីក្លាយជាបុគ្គលិកឆ្នើមបំផុត ៖
១. បង្ហាញពីភាពជឿជាក់ និងគណនេយ្យភាព
ភាពជឿជាក់ គឺជាមូលដ្ឋាននៃការវិនិច្ឆ័យជារួមហើយការវា.យតម្លៃបែបនេះ តែងតែត្រូវបានគេបំពេញតាមរយៈប្រសិទ្ធភាពបង្ហាញពីសមត្ថភាពនៃការបំពេញកិច្ចការទាន់ពេលវេលា និងធ្វើតាមការប្តេជ្ញាចិត្ត ។ ប្រសិនបើអ្នកមានកំហុស សូមធ្វើជាម្ចាស់លើវា ហើយចាត់វិធានការ ដើម្បីកែតម្រូវស្ថានភាព ។ ភាពជឿជាក់បង្កើតទំនុកចិត្ត និងការគោរពក្នុងចំណោមសហសេវិក និងអ្នកគ្រប់គ្រង ។
២. ទំនាក់ទំនងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព
ការប្រាស្រ័យទាក់ទងគ្នាយ៉ាងច្បាស់លាស់ និងបើកចំហ គឺមានសារៈសំខាន់នៅក្នុងកន្លែងធ្វើការណាមួយ ។ ស្តាប់យ៉ាងសកម្ម សួរសំណួរសម្រាប់ភាពច្បាស់លាស់ និងផ្តល់ព័ត៌មានថ្មីៗអំពីវឌ្ឍនភាពរបស់អ្នក ។ ការប្រាស្រ័យទាក់ទងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពជួយការពារការយល់ច្រឡំ និងធានាថា អ្នកគ្រប់គ្នាស្ថិតនៅលើការទទួលខុសត្រូវតែមួយ ។
៣. បង្ហាញគំនិតផ្តួចផ្តើម
លើសពីការពិពណ៌នាការងាររបស់អ្នកដោយទទួលយកគំនិតផ្តួចផ្តើម ។ កំណត់ចំណុចសម្រាប់ការកែលម្អនៅក្នុងតួនាទី ឬស្ថាប័នរបស់អ្នក ហើយស្នើដំណោះស្រាយ ។ ការស្ម័គ្រចិត្ដសម្រាប់គម្រោង ឬកិច្ចការបន្ថែមបង្ហាញពីការយកចិត្តទុកដាក់ និងឆន្ទៈរបស់អ្នកក្នុងការរួមចំណែកដល់ភាពជោគជ័យរបស់ស្ថាប័ន ។
៤. បណ្តុះអាកប្បកិរិយាវិជ្ជមាន
អាកប្បកិរិយាវិជ្ជមានអាចជះឥទ្ធិពលយ៉ាងខ្លាំង ដល់បរិយាកាសនៅកន្លែងធ្វើការ ។ ឈានទៅរកបញ្ហាប្រឈមដោយសុទិដ្ឋិនិយម និងផ្នត់គំនិតដោះស្រាយបញ្ហា ។ លើកទឹកចិត្ត និងគាំទ្រសហសេវិករបស់អ្នក និងរក្សាទស្សនៈវិស័យស្ថាបនា ទោះបីជាក្នុងអំឡុងពេលមានភាពតានតឹងក៏ដោយ ។
៥. វិនិយោគលើការរៀនសូត្របន្ត
បន្តធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពជាមួយនឹងនិន្នាការឧស្សាហកម្ម និងបន្តស្វែងរកឱកាសសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៍វិជ្ជាជីវៈ ។ ចូលរួមសិក្ខាសាលាវគ្គបណ្តុះបណ្តាល និងអានឯកសារពាក់ព័ន្ធ ដើម្បីបង្កើនជំនាញ និងចំណេះដឹងរបស់អ្នក ។ ការប្តេជ្ញាចិត្តក្នុងការរៀនសូត្របង្ហាញពីការយកចិត្តទុកដាក់របស់អ្នកចំពោះការរីកចម្រើន និងឧត្តមភាព ។
៦. បង្កើតទំនាក់ទំនងរឹងមាំ
ការបង្កើតទំនាក់ទំនងល្អជាមួយសហសេវិក និងអ្នកគ្រប់គ្រង ជំរុញបរិយាកាសការងារប្រកបដោយកិច្ចសហការ និងគាំទ្រ ។ បង្ហាញការគោរព មានភាពស្និទ្ធស្នាល និងផ្តល់ជំនួយនៅពេលចាំបាច់ ។ ការកសាងទំនាក់ទំនងរឹងមាំអាចបង្កើនការងារជាក្រុម និងបង្កើតកន្លែងការងារដ៏រីករាយ ។
៧. សម្របខ្លួនទៅនឹងការផ្លាស់ប្តូរ
សមត្ថភាពក្នុងការសម្របខ្លួនទៅនឹងការផ្លាស់ប្តូរ និងបញ្ហាប្រឈមថ្មីៗគឺចាំបាច់ណាស់។ រក្សាភាពបត់បែន និងបើកចំហចំពោះគំនិត ឬវិធីសាស្ត្រថ្មីៗ ហើយមានឆន្ទៈក្នុងការកែសម្រួលវិធីសាស្ត្ររបស់អ្នកតាមតម្រូវការ ។ ការសម្របខ្លួនបានធានាថា អ្នកនៅតែមានប្រសិទ្ធភាព និងពាក់ព័ន្ធនៅក្នុងបរិយាកាសការងារប្រកបដោយថាមពល ។
តាមរយៈការរួមបញ្ចូលយុទ្ធសាស្ត្រទាំងនេះអ្នកអាចដាក់ខ្លួនអ្នកថា ជាបុគ្គលិកដ៏មានតម្លៃ និងពិសេស ដែលរួមចំណែកជាវិជ្ជមានដល់ភាពជោគជ័យរបស់អង្គភាព ឬស្ថាប័នរបស់អ្នក ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ