ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

អ្នក​រកស៊ី​សម័យ​ឌី​ជី​ថ​ល​ត្រូវ​ប្រយ័ត្ន​បញ្ហា​ប្រឈម​​ទាំង​អស់នេះ

6 ខែ មុន
  • ភ្នំពេញ

ទិដ្ឋភាព​អាជីវកម្ម​រីក​ចម្រើន​ឥត​ឈប់​ឈរ​ ។ បញ្ហា​ប្រឈម​សម្រាប់​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ភាគច្រើន ​គឺនៅ​តែ​ផ្តោត​លើ​កិច្ចការ​សំខាន់​បំផុត នៅ​ពេល​ដែល​បរិយាកាស​អាជីវកម្មមាន​ភាព​ប្រែប្រួល មិន​ច្បាស់លាស់ និងស្មុគស្មាញ ។ ខាងក្រោម​នេះ​ គឺជា​បញ្ជី​នៃ​បញ្ហា​ប្រឈម​មូ​យ​ចំនួនដែល​អាជីវកម្ម​ជា​ច្រើន…

ទិដ្ឋភាព​អាជីវកម្ម​រីក​ចម្រើន​ឥត​ឈប់​ឈរ​ ។ បញ្ហា​ប្រឈម​សម្រាប់​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ភាគច្រើន ​គឺនៅ​តែ​ផ្តោត​លើ​កិច្ចការ​សំខាន់​បំផុត នៅ​ពេល​ដែល​បរិយាកាស​អាជីវកម្មមាន​ភាព​ប្រែប្រួល មិន​ច្បាស់លាស់ និងស្មុគស្មាញ ។

ខាងក្រោម​នេះ​ គឺជា​បញ្ជី​នៃ​បញ្ហា​ប្រឈម​មូ​យ​ចំនួនដែល​អាជីវកម្ម​ជា​ច្រើន គួរ​យកចិត្តទុកដាក់​៖

១-បញ្ហា​សន្តិសុខ​អ៊ិ​ន​ធឺ​ណេត

ការ​ការពារ​ទ្រព្យសម្បត្តិ​ឌី​ជី​ថ​ល ទិន្នន័យ​អតិថិជន និង​កម្មសិទ្ធិបញ្ញា​គឺ​មានសារសំខាន់ នៅ​ពេល​ដែល​ការ​គំរាមកំហែង​តាម​អ៊ី​ន​ធើ​ណេត​កើនឡើង​ ។ ការ​មក​ដល់​នៃ Open AI បន្ថែម​ការ​ព្រួយបារម្ភ​មួយទៀត ដោយសារ​ការ​វាយប្រហារ​ក្លាយជា​ប្រព័ន្ធ​ដឹកនាំ និង​ពិបាករក​ឃើញ​។

២-ការ​ទិញ និង​ការ​រក្សា​ទេព​កោសល្យ
ការ​ស្វែងរក និង​រក្សា​បុគ្គលិក​ដែល​មាន​ជំនាញ​នៅ​តែ​ជា​បញ្ហា​ប្រឈម​ដែល​កំពុង​បន្ត​។ រាល់ អាជីវកម្ម​ដែល​ប្រាថ្នា​ចង់បាន ការ​ធ្វើ​ឱ្យ​សកម្ម​នៅ​លើ​ជំនួញ គឺ​ពឹងផ្អែក​លើ​បុគ្គលិក ដូច្នេះ ការ​ជ្រើសរើស និង​ការ​បញ្ឈប់​បុគ្គលិក គឺជា​ជំនាញ​សំខាន់​ដែល​ត្រូវ​រៀន​។

៣-ការ​រំខាន​សង្វា​ក់​ផ្គត់ផ្គង់
ការ​រំខាន​ជា​សកល​អាច​ប៉ះពាល់​យ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរ​ដល់​សង្វា​ក់​ផ្គត់ផ្គង់​អាជីវកម្ម​។ បញ្ញា​ទាំងនេះ រួម​មាន​ទាំង​បញ្ហា​ដែល​រ៉ាំរ៉ៃ​ដែល​កើត​មាន​ដូច​ជា​សង្គ្រាម​នៅ​អ៊ុយ​ក្រែ​ន បញ្ហា​នៅ​ហ្គា​ស្សា ​និងបញ្ហា​ថ្មី​ពាក់​ព័ន្ធ​នឹង​ការ​ប្រកួតប្រជែង​ឥទ្ធិពល​រវាង​ចិន​និង​សហរដ្ឋអាមេរិក​ជាដើម ។

៤-ការ​អនុលោម​តាម​បទ​ប្បញ្ញត្តិ
ការ​ប្រកាន់ខ្ជាប់​នូវ​បទ​ប្បញ្ញត្តិ​ដែល​មិន​ធ្លាប់​មានការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​អាច​ជា​ការ​ពិបាក​។ បញ្ហា​និង​ទំនាស់​ផ្លូវច្បាប់​នេះ​សម្បូរ​ណាស់ ហើយ​ក្រុមហ៊ុន​ក្នុងស្រុក​ជា​ច្រើន អាច​ជាប់ នៅ​ក្នុង​ចំណុច​នេះ ។

៥-និរន្តរភាព និង​បម្រែបម្រួល​អាកាសធាតុ
អាជីវកម្ម​ស្ថិត​នៅ​ក្រោម​សម្ពាធ​កាន់តែ​ខ្លាំង​ឡើង ដើម្បី​ដោះស្រាយ​កង្វល់​បរិស្ថាន​។ ក្រុម ការងារ​ស្តី​ពី​ការ​លាតត្រដាង​ហិរញ្ញវត្ថុ​ទាក់ទង​នឹង​អាកាសធាតុ និង​គំនិត​ផ្តួចផ្តើម របាយការណ៍​សកល បាន​ផ្តល់​ជូន​នូវ​ក្របខ័ណ្ឌ​សម្រាប់​ការ​រាយការណ៍ អំពី​និរន្តរភាព សាជីវកម្ម​។ ទន្ទឹម​នឹង​នេះ គំនិត​ផ្តួចផ្តើម​ដូច​ជា​កិច្ចព្រមព្រៀង​ទី​ក្រុងប៉ារីស និង​គោលដៅ អភិវឌ្ឍន៍​ប្រកបដោយ​ចីរភាព (SDGs) របស់​អង្គការសហប្រជាជាតិ សុទ្ធតែ​ណែនាំ កិច្ច​ខិតខំ​ប្រឹងប្រែង​ជាស​កល​លើ​បញ្ហា​បរិស្ថាន​តែ​វា​គឺជា​សំពាធ​សម្រាប់​ក្រុមហ៊ុន​នានា ។ នៅ​កម្ពុជា​អាច​មិន​ទាន់​មាន តែ​សំពាធ​នេះ​នឹង​មក​ដល់ ជា​ពិសេស​នៅ​ពេល​ដែល អង្គការ​ពាណិជ្ជកម្ម​ពិភពលោក​ស្នើ​។

៦-ហានិភ័យ​ភូមិសាស្ត្រ​នយោបាយ
អ​ស្ថិរភាព​នយោបាយ និង​ភាព​តានតឹង​អាច​បង្ហាញ​ពី​ហានិភ័យ​អាជីវកម្ម​។ ក្រុម​អ្នក​Think tanks នានា​បាន​វិភាគ​ហានិភ័យ​ភូមិសាស្ត្រ​នយោបាយ និង​ផ្តល់​ការ​យល់​ដឹង អំពី អាជីវកម្ម​។ យើង​ប្រហែលជា​មិន​គិត​ថា ហានិភ័យ​បែប​នេះ​ប៉ះពាល់​ដល់​ក្រុមហ៊ុន តូចតាច នោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​កុំ​ភ្លេច​ថា​ជំងឺ​រាតត្បាត និង​សង្គ្រាម​បច្ចុប្បន្ន​នៅ​អ៊ុយ​ក្រែ​ន គឺជា​សក្ខីភាព​មួយ ចំពោះ​របៀប​ដែល​ការ​មិន​យកចិត្តទុកដាក់​អាច​ធ្វើ​ឱ្យ​អ្នក​ខាតបង់​ច្រើន​។

៧-ការ​ច្នៃប្រឌិត និង​រក្សា​ការ​ប្រកួតប្រជែង
ក្រុមហ៊ុន​ត្រូវ​តែ​ច្នៃប្រឌិត ដើម្បី​រក្សា​ការ​នាំមុខ​ដៃគូ​ប្រកួតប្រជែង​។ កម្មវិធី​ស្រាវជ្រាវ និង អភិវឌ្ឍន៍ ការ​សហការ​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​ចាប់ផ្តើម​អាជីវកម្ម និង​ភាព​ជា​ដៃគូ អាច​ជួយ​អាជីវកម្ម​ជំរុញ​ការ​បង្កើត​ថ្មី​។

៨-ការ​រំពឹង​ទុក​និង​បទ​ពិសោធន៍​របស់​អតិថិជន
ការ​ផ្តល់​បទ​ពិសោធន៍​ពិសេស​ជូន​អតិថិជន គឺជា​គន្លឹះ​ក្នុង​ការ​រក្សា​ការ​ប្រកួតប្រជែង ដូច្នេះ គួរ​យកចិត្តទុកដាក់​ក្នុង​ការ​គ្រប់គ្រង និង​កែ​លម្អ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន​។ មាន​ជម្រើស​ជា​ច្រើន សម្រាប់​កម្មវិធី​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន និង​អ្នក​ផ្គត់​ផ្គង​។

៩-​រក្សា​ភាព​ចម្រុះ និង​សមធម៌
ការ​ជំរុញ​និង​លើកទឹកចិត្ត​ឲ្យ​បុគ្គលិក​ចេះ​ជំនាញ​ច្រើន គឺជា​អាទិភាព​សម្រាប់​អាជីវកម្ម​។ ជំនាញ​ទាំងនេះ​ជា​ប្រភព​ពង្រឹងសមត្ថភាព​បុគ្គលិក​ផង​និង​ជា​ការ​ពង្រឹង​ពហុមុខ​ងារ​របស់​អង្គភាព​អាជីវកម្ម ។ ប្រសិនបើ​យើង​មិន​ទទួល​យកគុណ​តម្លៃ​ស្នូល​ទាំងនេះ​នៅ​ក្នុង​អាជីវកម្ម​ទេ អាច​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​រត់​មិន​ទាន់សភាពការណ៍ ។

បញ្ហា​ប្រឈម​ទាំង​ខាងលើ​គ្រាន់តែ​ជា​គំរូ​នៃ​អ្វី​ដែល​យើង​អាច​ជួប​ប្រទះ​ក្នុង​ពេល​កំពុង​ធ្វើ​អាជីវកម្ម​ដូច្នេះ ដើម្បី​រក្សា​ភាព​ខ្លាំង​របស់​អង្គភាព​អាជីវកម្ម​ការ​លើកទឹកចិត្ត​គ្រប់​គ្នា​ឱ្យ​ព្យាយាម និង​ស្វែងរក​ដំណោះស្រាយ​ចំពោះ​បញ្ហា​ប្រឈម​គឺជា​ចំណុច​សំខាន់​។ សូម​រក្សា​ភាព​ខ្លាំង​លើ​ជំនាញ​និង​ការ ច្នៃប្រឌិត​ដោយ​បើកចំហ ហើយ​ពង្រឹង​ការ​កសាង ភាព​ជា​ដៃគូ ពង្រីក​ធនធាន​ដែល​មាន​សម្រាប់​គាំទ្រ​ភាព​សហគ្រិន​ដែល​យើង​មាន ។

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ