ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ផ្ទុះ.​ជ.ម្លោះ​បែកផ្សែង​រវាង​អ្នកដំណើរ​និង​ក្រុម​ហ៊ុន​អាកាសចរណ៍ ក្រោយ​ចុះ​ខុស​គោលដៅ

2 ខែ មុន

ជប៉ុន ៖ ផ្ទុះ​ការ​ចែករំលែក​យ៉ាង​ផុសផុល​លើ​បណ្តាញ​សង្គម​ថៃ បន្ទាប់​ពី​អ្នកដំណើរ​ម្នាក់​បាន​បង្ហោះ​សារ​ចោទប្រកាន់​ទៅ​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍ Thai Airways ថា បាន​ភូតភរ​កុហក​អ្នកដំណើរ​អំពី​មូលហេតុ​ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ​យន្តហោះ​របស់​ខ្លួន​ចុះ​ចត​ខុស​គោលដៅ​។ នេះ​បើ​យោង​តាម​ការ​ចុះ​ផ្សាយ​របស់​សារព័ត៌មាន The…

ជប៉ុន ៖ ផ្ទុះ​ការ​ចែករំលែក​យ៉ាង​ផុសផុល​លើ​បណ្តាញ​សង្គម​ថៃ បន្ទាប់​ពី​អ្នកដំណើរ​ម្នាក់​បាន​បង្ហោះ​សារ​ចោទប្រកាន់​ទៅ​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍ Thai Airways ថា បាន​ភូតភរ​កុហក​អ្នកដំណើរ​អំពី​មូលហេតុ​ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ​យន្តហោះ​របស់​ខ្លួន​ចុះ​ចត​ខុស​គោលដៅ​។ នេះ​បើ​យោង​តាម​ការ​ចុះ​ផ្សាយ​របស់​សារព័ត៌មាន The Nation នៅ​ថ្ងៃ​ទី​០២ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ​២០២៤​ ។

ទិន្នន័យ​ពី flightaware.com បង្ហាញ​ថា ជើងហោះហើរ TG465 របស់ Thai Airways បាន​ចាក​ចេញពី​អាកាសយានដ្ឋាន​សុវណ្ណ​ភូមិ ប្រទេស​ថៃ នៅ​ម៉ោង​៧ និង​៧​នាទី​យប់ នៅ​ថ្ងៃ​ទី​២៨ ខែមករា ក្នុង​គោលដៅ​ចុះ​ចត​នៅ​ទីក្រុង​មែ​ល​ប៊​ន ប្រទេស​អូស្ត្រាលី នៅ​ម៉ោង ១០​និង​២៩​នាទី​ព្រឹក​នៅ​ថ្ងៃ​ទី​២៩ ខែមករា ប៉ុន្តែ​ឈាន​មក​ម៉ោង​១១​និង​៤១​នាទី ទើប​យន្តហោះ​នេះ​បាន​ទៅ​ចុះ​ចត​នៅ​អាកាសយានដ្ឋាន​ទីក្រុង​ស៊ី​ដ​នី​ទៅ​វិញ ។

អ្នកដំណើរ​លើ​យន្តហោះ​ម្នាក់​ដែល​ត្រូវ​បាន​គេ​ស្គាល់​ថា ពាណិជ្ជករ​វ័យ​៤០​ឆ្នាំ​មួយ​រូប​បាន​អះអាង​ថា ប្រធាន​ក្រុម​ជើងហោះហើរ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​នេះ បាន​កុហក់​ថា ដោយសារ​ស្ថានភាព​អាកាសធាតុ​អាក្រក់ ទើប​យន្តហោះ​ត្រូវ​ប្តូរ​ទៅ​ចុះ​ចត​នៅ​អាកាសយានដ្ឋាន​ស៊ី​ដ​នី ដែល​តាម​ធាតុ​ពិត​អាកាសធាតុ​នៅ​ក្នុង​អាកាសយានដ្ឋាន​មែ​ល​ប៊​ន​មិន​មាន​បញ្ហា​អ្វី​សោះ ។

តាម​រយៈ​ការ​បង្ហោះ​នោះ​អ្នកដំណើរ​ខាងលើ បាន​និយាយ​ដោយ​ផ្អែក​របាយការណ៍​អាកាសធាតុ នៅ​លើ​ទូរស័ព្ទ​ដៃ iPhone របស់​គាត់ ដោយ​បញ្ជាក់​ថា អាកាសធាតុ​ក្នុង​ទីក្រុង Melbourne នៅ​ថ្ងៃ​នោះ គឺ​មាន​សីតុណ្ហភាព​២១​ដឺ​ក្រេ និង​អាច​មើលឃើញ​ក្នុង​ចម្ងាយ​យ៉ាងតិច​១០​គីឡូម៉ែត្រ​។ ដោយ ពាណិជ្ជករ​រូប​នោះ​ស​ង្គ​ត់​ធ្ងន់​ថា គាត់​ធ្លាប់​បាន​ហោះ​ទៅ​ទីក្រុង​មែ​ល​ប៊​ន​ជាង​១០០០​ដង​រួច​មក​ហើយ ។ ក្រៅពី​ត្អូញត្អែរ​លើ​បញ្ហា​នេះ លោក​បាន​ទាមទារ ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​ដក​ប្រធាន​ក្រុម​ជើងហោះហើរ​រូប​នោះ រួម​ទាំង​បុគ្គលិក​ទាំងអស់​លើ​យន្តហោះ​ចេញពី​មុខ​តំណែង​។ សារ​ខាងលើ​ពោរពេញ​ទៅ​ដោយ​ពាក្យ​សម្តី​មិន​សមរម្យ ជេរ​ប្រមាថ​អ្នក​បើក​យន្តហោះ និង​គ្រោតគ្រាត​ជាទី​បំផុត​។

ការ​បង្ហោះ​របស់​អ្នកដំណើរ​ខាងលើ​ជំរុញ​ឱ្យ​មានការ​ជជែក​វែកញែក​ជា​ច្រើន​ជុំវិញ​បញ្ហា​យន្តហោះ​ចុះ​ចត​ខុស​គោលដៅ​នេះ ហើយ​នៅ​ទីបំផុត ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍ Thai Airways កាលពី​ថ្ងៃ​ពុធ​បាន​មុខ​មក​បំភ្លឺ​ឆ្លើយ​តប​នឹង​ការ​រិះគន់​នោះ​ថា «​អ្នក​បើក​យន្តហោះ​របស់​ខ្លួន​បាន​សម្រេចចិត្ត​ចុះ​ចត​នៅ​ទីក្រុង​ស៊ី​ដ​នី ដោយសារ​តែ​លក្ខខណ្ឌ​អាកាសធាតុ​មិន​អំណោយផល នៅ​អាកាសយានដ្ឋាន​មែ​ល​ប៊​ន ភាគ​អាគ្នេយ៍​នៃ​ប្រទេស​អូស្ត្រាលី​» ។

ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​ខាងលើ​បាន​ធានា​ថា បុគ្គលិក​បម្រើ​ការ​លើ​ហោះហើរ​ទាំងអស់​របស់​ខ្លួន​បាន​អនុវត្ត​តាម​ស្តង់ដារ​អន្តរជាតិ​យ៉ាង​តឹងរ៉ឹង​លើ​ការ​ហោះហើរ និង​សុវត្ថិភាព ហើយ​ត្រូវ​បាន​បញ្ជាក់​ដោយ​ស្ថាប័ន​ត្រួតពិនិត្យ​ក្នុងស្រុក និង​អន្តរជាតិ ហើយ​គោលដៅ​ចម្បង​របស់​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​គឺ​ធានា​សុវត្ថិភាព​អ្នកដំណើរ ។ ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​បាន​សង្កត់ធ្ងន់​ថា មេធាវី​របស់​ខ្លួន​នឹង​ចាត់វិធានការ​តាម​ផ្លូវច្បាប់ ហើយ​ថា អ្នកដំណើរ​ខាងលើ​ត្រូវ​តែ​ទទួលខុសត្រូវ​ចំពោះ​សកម្មភាព​បង្ក​ការ​ខូចខាត​ដល់​ក្រុមហ៊ុន​។

ក្រោយ​ការ​ព្រមាន​ពី​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍ Thai Airways និង​ការ​ទទួល​រង​នូវ​ការ​រិះគន់​ពី​អ្នកលេង​បណ្តាញ​សង្គម បុរស​អ្នកដំណើរ​រូប​នោះ​បាន​ចេញ​មក​សុំ​ទោស​និង​ទទួលស្គាល់​កំហុស​ថា «​ដោយសារ​តែ​កំហឹង​ធ្វើ​ឱ្យ​ខ្លួន​ខ្វះ​ការ​ពិចារណា​គ្រប់​ជ្រុងជ្រោយ លោក​ពិតជា​សោកស្ដាយ​និង​សុំ​ទោស​គ្រប់​ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ ។ ដើម្បី​ទទួលខុសត្រូវ​ចំពោះ​ទ​ង្វើ​ខុសឆ្គង​ខ្លាំង​របស់​ខ្លួន លោក​នឹង​លាលែង​ពី​គ្រប់មុខ​តំណែង​បច្ចុប្បន្ន​ខ្លួន ដែល​កំពុង​បំពេញភារកិច្ច​នៅ​ក្រុមហ៊ុន Plan B Media Public Company Limited​។

ប៉ុន្តែ​វប្បធម៌​នៃ​ការ​ប្រើប្រាស់​បារមី​ម្រាមដៃ​១០​របស​អ្នកដំណើរ​រូប​នេះ​មិន​បាន​ផល​ទេ ដោយសារ​តែ បច្ចុប្បន្ន​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍ Thai Airways កំពុង​បន្ត​នីតិវិធី​ច្បាប់ ដោយ​សំអាង​ថា វា​ជា​រឿង​ចាំបាច់​ដើម្បី​រក្សា​សិទ្ធិ​ស្របច្បាប់​របស់​ក្រុមហ៊ុន និង​ការពារ​បុគ្គលិក​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​រង​ផល​ប៉ះពាល់​នៅ​ក្នុង​ករណី​នេះ ។ ហើយ​ចំណាត់ការ​នេះ​ជា​ការ​ព្រមាន​និង​ទប់ស្កាត់​កុំឱ្យ​កើត​មាន​ទ​ង្វើ​និង​សកម្មភាព​ដែល​បង្កើត​ការ​ភ័ន្ត​ច្រ​លំ​ពី​សាធារណជន​មក​លើ​ក្រុមហ៊ុន​នា​ពេល​អនាគត ៕
អត្ថបទ​៖​អោម ចែត​ច័ន្ទ​ណា​រ៉ា

អត្ថបទសរសេរ ដោយ