ប្រទេសវៀតណាម ៖ ការចំណាយរបស់អតិថិជនវៀតណាមបានកើនឡើងពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំនៅក្នុងខែវិច្ឆិកា ខណៈបុណ្យចូលឆ្នាំថ្មីចិន-វៀតណាមខិតជិតមកដល់ ។
យោងតាមការិយាល័យស្ថិតិទូទៅ (GSO) កាលពីថ្ងៃសុក្របង្ហាញថា ការលក់រាយនៃទំនិញ និងសេវាកម្មនៅក្នុងខែវិច្ឆិកា គឺច្រើនជាង៣០២,៩ទ្រីលានដុង (១៣,៥ប៊ីលានដុល្លារអាមេរិក) ដែលកើនឡើង១,៩% បើធៀបនឹងខែមុន និង១០,៤%ធៀបនឹងខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៥។ ការលក់ទំនិញរាយស្មើនឹងជាង៧៦% នៃតម្លៃសរុប ។
លោក Vu Manh Ha អ្នកវិភាគរបស់ GSO ទាក់ទងនឹងសេដ្ឋកិច្ចក្នុងស្រុកឱ្យដឹងថា ៖ « ខែវិច្ឆិកា បានបង្ហាញនូវការទិញដ៏រឹងមាំ ដោយសាររដូវកាលទិញទំនិញថ្ងៃឈប់សម្រាកបុណ្យចូលឆ្នាំថ្មីចិន-វៀតណាម នឹងលឿនជាងរាល់ដង ។ ថ្ងៃឈប់សម្រាកឆ្នាំនេះ គឺនៅចុងខែមករា ឆ្នាំ២០១៧ ដែលជាធម្មតា នៅដើមខែកុម្ភៈ » ។
ការទិញភាគច្រើន គឺទៅលើសម្ភារអាពាហ៍ពិពាហ៍ គ្រឿងជួសជុលផ្ទះ និងផលិតផលថែរក្សាសម្ផស្សជាដើម ។ នេះបើតាមការិយាល័យ GSO ។
ការិយាល័យ GSO បន្តថា តម្លៃលក់រាយសរុបសម្រាប់រយៈពេល១១ខែដំបូងឆ្នាំនេះ បានកើនឡើងដល់៣.២០០ទ្រីលានដុង (១៤៣,៥ប៊ីលានដុល្លារអាមេរិក) កើនឡើង៩,៥% ធៀបនឹងរយៈពេលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំមុន ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ