រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ចាប់តាំងពីព្រលឹមថ្ងៃទី២១ ឧសភានេះ សកម្មជន អ្នកគាំទ្រគណបក្សបានចេញពីផ្ទះចុះតាមដងផ្លូវធ្វើយុទ្ធនាការឃោសនារកសំឡេងឆ្នោតឲ្យគណបក្សរបស់ខ្លួន ។
ការឃោសនាដែលគណបក្សនយោបាយនីមួយៗ ធ្វើឡើងតាមតាមលទ្ធភាពតាមធនធាន និងតាមចំនួនសកម្មជនរបស់ខ្លួននៅក្នុងរយៈពេល១៤ថ្ងៃ មុនដល់ថ្ងៃបោះឆ្នោត ។ អ្វីជាការកត់សម្គាល់យុទ្ធនាការឃោសនាបោះឆ្នោតបានផ្សព្វផ្សាយយ៉ាងសកម្ម និងដោយសេរី ពុំអស់ថវិកានៅតាមបណ្តាញសង្គម ពិសេស Facebook ។
ទំនងគ្មានគណបក្សនយោបាយណាដែលមិនបានផ្សព្វផ្សាយសកម្មភាពឃោសនារកសំឡេងឆ្នោត និងកម្មវិធីនយោបាយរបស់ខ្លួន នៅលើ Facebook នោះឡើយ ។ គ្រប់គណបក្សមាន Page Facebook ដើម្បីទាញការគាំទ្រ ហើយសកម្មជនរបស់ខ្លួនដ៏ច្រើនទៀត ក៏បានប្រើប្រាស់ Facebook រៀងៗខ្លួន ក្នុងការផ្សព្វផ្សាយសកម្មភាពការចូលរួមនៅក្នុងយុទ្ធនាការឃោសនាបោះឆ្នោតនេះដែរ ។
Facebook ហាក់បានចូលរួមជួយទៅដល់គ្រប់គណបក្សនយោបាយដោយមិនប្រកាន់ក្នុងការរកសំឡេងគាំទ្រ ដោយសេរីហើយស្មើភាពគ្នា ។ គណបក្សអ្នកគាំទ្រគណបក្សណាក៏ដោយក៏អាចផ្សព្វផ្សាយ សកម្មភាពឃោសនារបស់ខ្លួនបានលើ Facebook និងបណ្តាញសង្គមផ្សេងទៀតដែរ ។
ជាការផ្សព្វផ្សាយ ដែលមិនអស់ប្រាក់ ដូចការឃោសនាតាមមធ្យោបាយផ្សព្វផ្សាយផ្លូវការមានកាសែត ទូរទស្សន៍ និងវិទ្យុជាដើមនោះ ។
តាមពិតទៅនៅក្នុងយុទ្ធនាការឃោសនាបោះឆ្នោតនេះគណបក្សនយោបាយនីមួយៗ មានសិទ្ធិជួលម៉ោងវិទ្យុ ទូរទស្សន៍ឯកជនផ្សព្វផ្សាយបាន តែការផ្សព្វផ្សាយបែបនេះទំនងត្រូវចំណាយថវិកាច្រើន ហើយបើទោះមានថវិកាក៏មិនប្រាកដថា ជួលម៉ោងគេឃោសនាបានដែរ ។ ដូច្នេះមានតែ Facebookនោះទេបានចូលរួមដ៏សំខាន់ក្នុងការជួយទៅដល់គ្រប់គណបក្សនយោបាយនៅក្នុងការឃោសនារកសំឡេងឆ្នោតនាពេលនេះ ។
ក្រៅពីការផ្សព្វផ្សាយដោយស្មើភាពនៅលើបណ្តាញសង្គមគណៈកម្មាធិការជាតិរៀបចំការបោះឆ្នោត (គជប) បានរៀបចំកម្មវិធីផ្សព្វផ្សាយដោយផ្តល់នាទីស្មើៗគ្នាទៅគ្រប់គណបក្សនយោបាយ តាមកម្មវិធីរៀបចំរបស់ខ្លួនសម្រាប់ផ្សព្វផ្សាយនៅលើកញ្ចក់ទូរទស្សន៍និងវិទ្យុរបស់រដ្ឋដែរ ។
យុទ្ធនាការឃោសនាបោះឆ្នោតស្វែងរកការគាំទ្រពីប្រជាពលរដ្ឋរបស់គណបក្សនយោបាយទាំងអស់ ។ ពលរដ្ឋអាចតាមដានគោលនយោបាយ គ្រប់គណបក្សទាំងអស់នៅក្នុងរយៈពេល១៤ថ្ងៃនេះ មុនឈានដល់ការគូសលើសន្លឹកឆ្នោតគាំទ្រគណបក្សណាមួយនៅថ្ងៃទី៥ ខែមិថុនាខាងមុខនេះ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ