បណ្ដាញផ្សព្វផ្សាយសង្គមប្រហែលគ្រាន់តែជាចំណែកដ៏តូចមួយនៃទីផ្សារលក់រាយក្នុងសង្គមអីុនធើរណេតប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែលទ្ធផលរបស់វាក៏មិនគួរមើលរំលងឡើយ ។ ការលក់រាយតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម និងការចូលមើលតាមគេហទំព័រមានការកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំង បើធៀបទៅនឹងការលក់អនឡាញតាមរបៀបផ្សេងទៀត ។
អ្នកលក់រាយកំពូលទាំង៥០០នាក់ដែលរកកម្រៃបានជាង៣,៣ប៊ីលានដុល្លារពីការលក់តាមបណ្តាញផ្សព្វផ្សាយសង្គមកាលពីឆ្នាំ២០១៤ បានកើនឡើង២៦% ធៀបនឹងឆ្នាំ២០១៣ ។ នេះបើយោងតាម Internet Retailer’s Social Media 500 ។ ទាំងនេះសបញ្ជាក់ឲ្យឃើញពីការកើនឡើង១៦% នៃទីផ្សារលក់ទំនិញតាមអីុនធើរណេតនៅសហរដ្ឋអាមេរិក ។
បច្ចុប្បន្ននេះ បណ្តាញសង្គមថ្មីៗបានកំពុងតែជំរុញការលក់បែបថ្មីនេះឲ្យមានភាពចាំបាច់ខ្លាំងសម្រាប់អ្នកលក់រាយដែលចង់ឲ្យមុខរបររបស់ខ្លួនកាន់តែរីកចម្រើន ។
របាយការណ៍ថ្មីមួយពី BI Intelligence បានបង្ហាញថា យើងវិភាគពីមុខងារនៃបណ្តាញសង្គមទៅលើវិស័យលក់រាយថា តើកត្តាដែលជំរុញការលក់រាយ គឺពឹងផ្អែកលើការចុចប៊ូតុង «ទិញ» ដែលមាននៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ឬដោយសារការចូលមើលតាមគេហទំព័រ និងកម្មវិធីរបស់អ្នកលក់ ។ យើងវាស់ស្ទង់ពីផលនៃប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ដែលមាននៅលើ e-commerce ដោយមើលលើប្រព័ន្ធវាស់ស្ទង់ជាច្រើនដូចជា ការបំលែងតម្លៃ តម្លៃកុម្ម៉ង់ជាមធ្យម និងប្រាក់ចំណូលដែលបានមកពីភាគហ៊ុន ការចុច like និងធ្វីត (tweets) ។ យើងក៏បានបង្ហាញពីការខិតខំប្រឹងប្រែងនៃការធ្វើពាណិជ្ជកម្មចុងក្រោយបំផុតដោយប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយដែលនាំមុខគេផងដែរ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ