ការផ្ទុះជំងឺកូវីដ-១៩ បានបង្កើតនូវស្ថានការមួយដែលធ្វើឲ្យស្ថាប័នការងារជាច្រើនផ្អាកការរើសបុគ្គលិកថ្មី និងការដំឡើងឋានៈដល់បុគ្គលិកផងដែរ ។ ជាក់ស្តែង សម្រាប់មនុស្សដែលបានខិតខំប្រឹងប្រែង និងរំពឹងគិតថាខ្លួននឹងទទួលបានតំណែងថ្មី វាមិនអាចជៀសផុតពីការខកចិត្តទេ ។ ប៉ុន្តែអ្នកមិនអាចយកវាមកធ្វើជាអ្វីដែលប៉ះពាល់ដល់ការលូតលាស់របស់អ្នក និងអាជីពរបស់អ្នកឡើយ ។
លោក អេនដ្រេស ឡារេស (Andres Lares) ដែលមកពីក្រុមហ៊ុនផ្តល់ទីប្រឹក្សា Shapiro Negotiations បានជំរុញឲ្យឈានថយក្រោយមួយជំហានសិន និងពិនិត្យមើលស្ថានការជុំវិញខ្លួនដូចជាអ្វីដែលប្រធាន និងមិត្តរួមការងាររបស់អ្នកកំពុងតែឆ្លងកាត់ជាដើម មុនពេលឆ្លើយតប ឬពិភាក្សាពីជំហានដែលអ្នកត្រូវដើរបន្ទាប់ ។
ជាមួយគ្នានេះដែរ អ្នកអាចចាប់ផ្តើមការវិភាគលើខ្លួនឯងដើម្បីរកមើលចំណុចខ្លាំង ចំណុចខ្សោយ ឱកាស និងការគម្រាមកំហែងដែលអ្នកអាចនឹងជួបប្រទះ ព្រោះវាអាចបង្កើតផ្លូវថ្មីៗសម្រាប់ដើរបាន ។ អ្នកត្រូវគិតឡើងវិញនូវអ្វីដែលអ្នកកំពុងតែខ្វះខាត និងអ្វីដែលអ្នកត្រូវធ្វើដើម្បីធ្វើឲ្យលទ្ធផលការងាររបស់អ្នកកាន់តែល្អប្រសើរឡើង ។
ប្រសិនបើស្ថាប័នការងាររបស់អ្នកបានផ្តល់ជម្រើសឲ្យអ្នកធ្វើការពីផ្ទះ អ្នកគួរពិចារណាពីអ្វីដែលអ្នកបានរៀនសូត្រពីបទពិសោធន៍ថ្មីនេះ និងមើលថាតើអ្នកអាចបង្រួនវាចូលក្នុងការប្រកបការងារប្រចាំថ្ងៃបានយ៉ាងដូចម្តេចខ្លះ ។
ជាមួយគ្នានេះដែរ អ្នកមិនត្រូវភ្លេចពីគោលដៅក្នុងការឡើងឋានៈរបស់អ្នកទេដូច្នេះអ្នកត្រូវកំណត់ពេលវេលាឲ្យបានច្បាស់ដើម្បីដឹងពីពេលដែលអ្នកអាចលើកប្រធានបទនេះទៅនិយាយជាមួយស្ថាប័នការងាររបស់អ្នកសាជាថ្មីម្តងទៀត ។
ប្រសិនបើអ្នកគិតថាស្ថាប័នការងាររបស់អ្នកមិនអាចតម្លើងឋានៈឲ្យអ្នកក្នុងពេលឆាប់ៗទេនោះ អ្នកអាចផ្តល់ជម្រើសផ្សេងៗដល់ស្ថាប័នរបស់អ្នកបានដូចជាការតម្លើងប្រាក់ខែក្នុងកំឡុងពេលប៉ុន្មានខែខាងមុខជាដើម ។
អ្នកជំនាញបានផ្តល់យោបល់ឲ្យអ្នករក្សាទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអ្នកដែលមានតួនាទីខ្ពស់ជាងអ្នកឬអ្នកដែលមានឋានៈដែលអ្នកចង់បានជាដើមដើម្បីសុំពីដំបូន្មាន និងព័ត៌មានបន្ថែមពីការងារដែលអ្នកត្រូវធ្វើ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ