ការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរបរទេសឲ្យបានច្រើន គឺជារឿងសំខាន់ហើយ ប៉ុន្តែប្រសិនបើយើងអាចទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរដែលមកម្តងហើយឲ្យមកម្តងទៀត គឺជារឿងរឹតតែសំខាន់ ។ ដូច្នេះ តើយើងគួរធ្វើយ៉ាងណាឲ្យភ្ញៀវទេសចរមកហើយមកទៀត? រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងទេសចរណ៍ លោក ហួត…
ការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរបរទេសឲ្យបានច្រើន គឺជារឿងសំខាន់ហើយ ប៉ុន្តែប្រសិនបើយើងអាចទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរដែលមកម្តងហើយឲ្យមកម្តងទៀត គឺជារឿងរឹតតែសំខាន់ ។ ដូច្នេះ តើយើងគួរធ្វើយ៉ាងណាឲ្យភ្ញៀវទេសចរមកហើយមកទៀត?
រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងទេសចរណ៍ លោក ហួត ហាក់ បាននិយាយថ្មីៗនេះ នៅក្នុងអំឡុងពេលបុណ្យសមុទ្រនៅកំពតថា ប្រទេសកម្ពុជាបានកត់ត្រាការមកដល់របស់ភ្ញៀវទេសចរអន្តរជាតិ មានចំនួនដល់ទៅ៦លាននាក់ក្នុងអំឡុងខែមករា ដល់ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២៤ ពោល គឺកើនឡើង២២ភាគរយ ។ លោកបាននិយាយថា ផ្អែកលើតួលេខនេះ កម្ពុជាត្រូវបានគេព្យាករណ៍ថា នឹងទទួលបានភ្ញៀវបរទេសប្រមាណ ៦,៧ លាននាក់ ក្នុងឆ្នាំ ២០២៤ ដែលនឹងលើសពីកម្រិតមុនការរាតត្បាតនៃកូវីដ-១៩ នៅឆ្នាំ២០១៩ ។
នេះ គឺជាសមិទ្ធផលនៃកិច្ចប្រឹងប្រែងរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល ក្រសួងវិស័យឯកជន និងស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធព្រមទាំងប្រជាពលរដ្ឋនានាបានចូលរួមទើបយើងអាចសម្រេចបាននូវលទ្ធផលដ៏ត្រចះត្រចង់បែបនេះ ។ ប៉ុន្តែទន្ទឹមនឹងជោគជ័យនេះយើងគួរតែបន្តរិះគិតរួមគ្នាមួយជំហានទៀត ដើម្បីធ្វើយ៉ាងណាបង្កើនការទាក់ទាញអ្នកថ្មីឲ្យមកបន្ថែមទៀត ហើយទាក់ចិត្តអ្នកទេសចរចាស់ឲ្យវិលត្រឡប់មកលេងកម្សាន្ត និងរីករាយនៅក្នុង ដំណើរទេសចរណ៍នៅកម្ពុជាជាថ្មី ។
ជាទូទៅនៅក្នុងផ្នត់គំនិតរបស់អ្នកទេសចរភាគរយនៃអ្នកដែលចង់វិលត្រឡប់មកលេងកម្សាន្តនៅកន្លែង ដែលគេធ្លាប់មក គឺមានភាគរយតិច ។ ជាទូទៅលុយពិបាករក ដូច្នេះពួកគេមិនចង់យកលុយដែលគេរកដោយលំបាកទៅដើរលេងកម្សាន្តនៅកន្លែងដដែលៗឡើយ ។ ពួកគេចង់ចាយលុយរបស់គេឲ្យស្គាល់កន្លែងបានច្រើន ដើម្បីទុកជាឯកសារកត់ត្រាប្រចាំជីវិតរបស់ពួកគេម្នាក់ៗ ។ ដូច្នេះវា គឺជាកិច្ចការដ៏លំបាក ប៉ុន្តែទោះបីជាយ៉ាងណាប្រទេសនៅក្បែរខាងកម្ពុជា គឺអាចធ្វើបាន ។
តាមឯកសារមួយរបស់អាជ្ញាធរទេសចរណ៍ថៃបានអះអាងថា ថៃត្រូវបានគេដឹងថា គឺជាប្រទេសមួយដែល មានទេសចរណ៍ខ្លាំងដោយថៃអាចមានធ្នាក់ទាក់ចិត្តអ្នកទេសចរបរទេសឲ្យវិលត្រឡប់មកលេងកម្សាន្តនៅថៃវិញនៅក្នុងភាគរយដ៏ខ្ពស់បំផុត ពោល គឺរហូតដល់ទៅ៦០ភាគរយនៃអ្នកដែលធ្លាប់មកលេងកម្សាន្តនៅថៃ ។ នេះ គឺជារឿងជោគជ័យមួយនៅថៃ។
ចំណែក វៀតណាមទោះបីជាមិនអាចសម្រេចបានច្រើនដូចជា ថៃក៏ពិតមែន ប៉ុន្តែវៀតណាមមានអត្រានៃការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរបរទេសឲ្យមកកម្សាន្តនៅវៀតណាមវិញ នៅក្នុងចំនួនពី៨ភាគរយ ទៅ១០ភាគរយផងដែរ ។ សម្រាប់កម្ពុជាយើងវិញប្រហែលជាមិនអត់នោះទេ ។ អ្នកទេសចរបរទេសដែលទៅហើយមកកម្សាន្តកម្ពុជាវិញ ប៉ុន្តៃចំនួនក៏មិនជាខ្ពស់ឡើយ ។
ការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរដែលធ្លាប់មកម្តងឲ្យពួកគេមកម្តងទៀត គឺជាទិដ្ឋភាពដ៏សំខាន់នៃការអភិវឌ្ឍទេសចរណ៍ប្រកបដោយនិរន្តរភាព ។ ជាទូទៅអ្នកទេសចរដែលធ្លាប់មកលេងម្តងហើយសម្រេចចិត្តមកម្តងទៀត មកពីពួកគេមានអ្វីដែលពួកគេចាប់អារម្មណ៍ ហើយជាទូទៅក្រុមអ្នកទេសចរប្រភេទនេះ គឺភាគច្រើនអាចចំណាយកាន់តែច្រើនជាងមុន ហើយការស្នាក់នៅក៏អាចយូរជាងមុនផងដែរ ។ ក្នុងស្ថានភាពបែបនេះ ស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធគួររិះគិតចំណុចនេះ ដើម្បីធ្វើយ៉ាងណាឲ្យវិស័យទេសចរណ៍នៅក្នុងស្រុកកាន់តែរីកចំរើនបន្ថែមទៀត ។
ប្រសិនបើយើងជាអ្នកទេសចរហើយយកលុយទៅចាយនៅស្រុកគេ យើងនឹងមានអារម្មណ៍ល្អ និងការចងចាំជាពិសេស នៅពេលដែលយើងទទួលសេវាកម្មល្អ រាក់ទាក់ និងកក់ក្តៅ ។ ដូច្នេះប្រតិបត្តិករ និងអ្នកផ្តល់សេវាកម្មនានាត្រូវយល់ចំណុចនេះ ហើយនាំគ្នាផ្តល់សេវាកម្មតាំងពី «ក» រហូតដល់ «អ» ឲ្យកាន់តែវិជ្ជមាន និងល្អប្រសើរ ។ យើងត្រូវតែផ្តល់បទពិសោធន៍ក៏ដូចជា ភាពសំបូរបែបនៃសេវាកម្ម ។ ដើម្បីទាក់ចិត្តគេមកហើយអោយមកម្តងទៀត យើងគួររួបរួមគ្នារកអ្វីដែលថ្មីៗព្រមទាំងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពនៃសេវាកម្មរបស់យើងឲ្យបានជាប្រចាំ ។
ក្រៅពីនេះ ការលើកទឹកចិត្តក៏ជាកិច្ចការដែលគួរពង្រឹងពីព្រោះវាអាចដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការលើកទឹកចិត្តឱ្យភ្ញៀវទេសចរនានាមានឱកាសមកដើរលេងម្តងទៀត ។ កម្មវិធីនៃការបញ្ចុះតម្លៃ ឬកញ្ចប់ពិសេសសម្រាប់អ្នកទេសចរដែលត្រលប់មកវិញអាចជាយុទ្ធនាការនិងយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារមួយសម្រាប់អ្នកដែលពាក់ព័ន្ធគួរយកចិត្តទុកដាក់ ។ ជាឧទាហរណ៍ សណ្ឋាគានិងភោជនីយដ្ឋាន គួរមានកម្មវិធីបញ្ចុះតម្លៃសម្រាប់អ្នកដែលមកហើយមកម្តងទៀត ឬក៏កញ្ចប់សេវាកម្មលើកទឹកចិត្តផ្សេងៗទៀត ។
សរុបទៅកិច្ចការទាក់ទាញ និងលើកទឹកចិត្តអ្នកទេសចរដែលធ្លាប់មកលេងហើយឲ្យពួកគេត្រឡប់មកវិញ ជាទូទៅលំបាក ។ ប៉ុន្តែយើងគួរតែត្រូវតែរិះគិត ហើយចូលរួមពង្រឹងយន្តការនេះឲ្យបាន ដើម្បីឲ្យវិស័យទេសចរណ៍យើងរីកចម្រើនទៅមុខមាននិរន្តរភាព ។
យើងទាំងអស់គ្នាគួរតែនាំគ្នារិះគិតចំណុចនេះ ដើម្បីទាក់ទាញទាំងអ្នកចាស់ និងអ្នកថ្មីព្រមៗគ្នា ។ បើយើងអាចធ្វើបាននោះវិស័យទេសចរណ៍យើងនឹងបន្តរីកចម្រើនថែមទៀត ។ សូមខិតខំ ហើយបើយើងអាចធ្វើបាន គឺយើងអាចរកចំណូលបានស្រួលពីទេសចរណ៍ដែលជាវិស័យឧស្សាហកម្មគ្មានផ្សែង ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ