ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

ដើម្បី​បង្កើន​ធនធានមនុស្ស​កម្ពុជា និង​បញ្ជ្រាបចំណេះដឹង​សុខភាព ​៖ ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ អូ គូលែន ចាប់ផ្ដើម​យុទ្ធនាការ «​អំណោយ​សុខភាព​ពីធម្មជាតិ​» និង​ការ​ប្រកួត​ភាព​ច្នៃប្រឌិត​ទាំង ​៣​វិញ្ញាសារ (វីដេអូ)

6 ថ្ងៃ មុន

​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ ៖ នៅព្រឹក​ថ្ងៃ​ទី​ ២៦ ខែឧសភា ឆ្នាំ​ ២០២៥ នេះក្រុមហ៊ុន គូ​ឡា​រ៉ា វ៉​ធើ​រ…

​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ ៖ នៅព្រឹក​ថ្ងៃ​ទី​ ២៦ ខែឧសភា ឆ្នាំ​ ២០២៥ នេះក្រុមហ៊ុន គូ​ឡា​រ៉ា វ៉​ធើ​រ (Kulara Water Co.,Ltd.) ដែល​ជា​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ អូ គូលែន ជា​ម៉ាក​សញ្ញា​ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ​ឈានមុខ​គេ បាន​រៀបចំ​សន្និសីទ​សារព័ត៌មាន ដើម្បី​ប្រកាស​បើក​យុទ្ធនាការ «​អំណោយ​សុខភាព​ពី​ធម្មជាតិ​» ជា​យុទ្ធនាការ​អប់រំ​អំពី​ការ​ថែទាំ​សុខភាព និង​ការ​ប្រកួតប្រជែង​សមត្ថភាព លើ​ភាព​ច្នៃប្រឌិត​លើ​វិញ្ញាសារ​ចំនួន​ ៣ សម្រាប់​សិស្ស​និស្សិត និង​សាធារណៈជន​ទូ​ទាំង​ប្រទេស​កម្ពុជា ដែល​ឆ្លុះ​បង្ហាញ​ពី​ឆន្ទៈ​ក្នុង​ការ​នាំ​មក​នូវ​ប្រណីត​ភាពល្អ​ឥត​ខ្ចោះ និង​ការ​ផ្សា​ភ្ជាប់​ទៅ​នឹង​អនាគត់​របស់​ប្រជាជន​កម្ពុជា ក្នុង​នាម​ជា​ម៉ាក​សញ្ញា​ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ​ឈានមុខ​គេ និង​ជា​ផលិតផល​របស់​កម្ពុជា ​។

យុទ្ធនាការ «​អំណោយ​សុខភាព​ពី​ធម្មជាតិ​» នៃ​ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ អូ គូលែន ត្រូវ​បាន​ផ្ដួចផ្ដើម​បង្កើត​ឡើង​ក្រោម​គោលបំណង​ចម្បង​ៗ​ចំនួន ​៣ រួម​មាន ​៖

ទី ​១ ចូលរួម​បំផុសគំនិត​អប់រំ​ប្រជាជន​កម្ពុជា ជា​ពិសេស​យុវវ័យ​សម័យ​ថ្មី​ ដែល​មាន​ភាព​មមាញឹក​ក្នុង​ការ​សិក្សា និង​ការ​បំពេញ​កិច្ច​ការងារ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ រាប់​ចាប់តាំងពី​សិ​ស្សា​នុ​សិ​ស្សិ​កម្រិត​វិទ្យាល័យ​ឡើង​មក ឱ្យ​ចេះ​ថែទាំ និង​ស្រឡាញ់​សុខភាព​តាម​រយៈ ការ​បរិភោគ​ចំណីអាហារ​ដែល​មាន​ជីវជាតិ ការ​ពិសារ​ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ​ដែល​មានគុណ​ភាព​ខ្ពស់ និង​ចូលរួម​ធ្វើ​លំ​ហាត់ប្រាណ​ជា​ប្រចាំ ​។

ទី ​២ យុទ្ធនាការ​ដ៏​មានគុណ​ប្រយោជន៍​នេះ នឹង​រួមចំណែក​ក្នុង​ការ​លើកទឹកចិត្ត និង​ក្រើនរំលឹក​ដល់​ប្រជាជន​កម្ពុជា ឲ្យ​កាត់​បន្ថយ រឺ​ឈាន​ទៅ​ដល់​ការ​បញ្ឈប់​ការ​ទទួលទាន​អាហារ និង​ភេសជ្ជៈ​ដែល​មាន​ហ​និ​ភ័យ​កម្រិត​ខ្ពស់​ដល់​សុខភាព ដូច​ជា​ភេសជ្ជៈ​ផ្អែម និង​គ្រឿង​ស្រវឹង​ជាដើម ​។ គោលបំណង​ទី​៣​ ដែល​កានតែ​មាន​សារសំខាន​នោះ គឺ​ការ​ចូលរួម​លើកកម្ពស់ និង​អភិវឌ្ឍន៍​ធនធានមនុស្ស​សម្រាប់​ប្រទេស​កម្ពុជា តាម​រយៈ​ការ​ផ្ដួចផ្ដើម​ រៀបចំ​ការ​ប្រកួតប្រជែង​គំនិត​ច្នៃប្រឌិត សមត្ថភាព និង​ជំនាញ​ សម្រាប់​សិស្ស​និស្សិត និង​សាធារណៈជន​ទូ​ទាំង​ប្រទេស លើ​វិ​ញ្ញា​ចំនួន​ ៣ ដូច​ជា ការ​ប្រកួត​រចនា​ផ្ទាំង​ផ្សព្វផ្សាយ (Poster Design Competition) ការ​ផលិត​វី​ដេ​អូ​ខ្លី​អត្ថន័យ​អប់រំ​សុខភាព (Short Film Competition) និង​ការ​ប្រកួត​រូបថត​សុខភាព (Photo Competition) ​។ ការ​ប្រកួតប្រជែង​នេះ​នឹង​ក្លាយជា​កាតាលីករ​ដ៏​សំខាន់​ក្នុង​ការ​លើកទឹកចិត្ត​យុវជន​ជំនាន់​ក្រោយ​ឲ្យ​ងាក​មក​ចាប់​យក​កិច្ច​ការងារ​ច្នៃប្រឌិត និង​បង្កើត​ថ្មី​អោយ​បាន​កាន់តែ​ច្រើន​ឡើង​ៗ​ ។

លោកស្រី នៅ សុខ​ហ៊ា​ង ប្រធាន​ផ្នែក​ទីផ្សារ និង​អភិវឌ្ឍន៍ នៃ​ក្រុមហ៊ុន គូ​ឡា​រ៉ា វ៉​ធើ​រ បាន​គូសបញ្ជាក់​អោយ​ដឹងផង​ដែរ​ថា យុទ្ធនាការ «អំណោយ​សុខភាព​ពី​ធម្មជាតិ​» មាន​រយៈពេល​ជិត​ ៦​ខែ ដោយ​ចាប់​ដំណើ​ការ​ពី​ថ្ងៃ​ទី ​២ ខែមិថុនា ឆ្នាំ ​២០២៥​ រហូត​ដល់​ដើមខែ​តុលា ឆ្នាំ​ ២០២៥ ​ខាង​មុខ​នេះ និង​ត្រូវ​បាន​បែងចែក​ជា​៣​ផ្នែក​សំខាន់ ជា​អាទិ៍ ទី ​១ យុទ្ធនាការ​នេះ​នឹង​នាំ​មក​នូវ​សិក្ខាសាលា​អប់រំ​អំពី​សុខភាព​ក្រោម​ប្រធានបទ «វិធី​ថែទាំ​សុខភាព​សម្រាប់​យុវវ័យ​នា​យុគសម័យ​ទំនើប​» ដោយ​វត្តមាន​វេជ្ជបណ្ឌិត​ដែល​មានបទពិសោធន៍​ជា​ច្រើន​ឆ្នាំ ​ក្នុង​វិស័យ​សុខាភិបាល និង​ការ​ថែទាំ​សុខុមាលភាព​គ្រួសារ​ ។

សិក្ខាសាលា​នេះ​នឹង​ចែករំលែក​ចំណេះដឹង​សំខាន់​ៗ​អំពី​របៀបរបប ឬ​ទម្លាប់​វិជ្ជមាន​ដល់​សុខភាព ក្នុង​ការ​រស់នៅ​បែប​មមាញឹក​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​យើង​នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន រួម​ផ្សំ​ជាមួយ​ការ​រៀបចំ​របប​អាហារ​ដែល​មាន​អត្ថប្រយោជន៍​ដល​សុខភាព ដូច​ជា​ការ​ជ្រើស​យក​ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ​មក​ពិសារ​ជា​ប្រចាំ ដើម្បី​បំពេញ​ជាតិ​រ៉ែ​សំខាន់​ៗ​ក្នុង​ការ​ទ្រទ្រង់​រាង​កាយ ខួរក្បាល និង​បេះដូង​ជាដើម ​។ ទី ​២ យុទ្ធនាការ​នេះ​បាន​រៀបចំ​នៅ​រថយន្ត​សម្រាប់​ផ្សព្វផ្សាយ​សុខភាព​ទៅ​កាន់​ទីតាំង​វិទ្យាល័យ និង​សកល​វិទ្យាល័យ សរុប ៥៨​ ទីតាំង​ ទូ​ទាំង​ប្រទេស​កម្ពុជា ​។ រថយន្ត​នេះ​ត្រូវ​បាន​រចនា​ឡើង​យ៉ាង​ស្រស់​ស្អាត ពោរពេញ​ទៅ​ដោយ​ភាព​ច្នៃប្រឌិត​ដែល​ទាក់ទាញ​ចំណាប់អារម្មណ៍​យុវវ័យ​សម័យ​ថ្មី ជាមួយ​សកម្មភាព​កម្សាន្តសប្បាយ​ជា​ច្រើន ព្រមទាំង​រង្វាន់ និង​វុ​ត្ថ​អនុស្សាវរីយ៍​ជា​ច្រើន​សន្ធឹកសន្ធាប់ ​។

រថយន្ត​យុទ្ធនាការ​នេះ​នឹង​ដើរតួ​នាទី​យ៉ាង​សំខាន់​ក្នុង​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​អំពី​ផ្នែក​សំខាន់​ទី ​៣ នៃ​យុទ្ធនាការ​សុខភាព «អំណោយ​សុខភាព​ពី​ធម្មជាតិ​» នោះ​គឺ កម្មវិធី​ប្រកួត​គំនិត​ច្នៃប្រឌិត និង​សមត្ថភាព​លើ​វិញ្ញាសារ​សំខាន់​ៗ​ទាំង​ ៣​ ។ ការ​ប្រកួត​នេះ​នឹង​បើក​ទូលាយ និង​ឥត​គិតថ្លៃ​សម្រាប​សិស្ស និស្សិត និង​សាធារណជន​ទូទៅ ចុះ​ឈ្មោះ​បញ្ជូន​ស្នាដៃ​របស់​ខ្លួន​ចាប់ពី​ថ្ងៃ​ទី​ ២ ខែមិថុនា ឆ្នាំ​ ២០២៥ រហូត​ដល់​ថ្ងៃ​ទី​ ១៥ ខែសីហា ឆ្នាំ​ ២០២៥ ដើម្បី​ចូលរួម​ប្រកួតប្រជែង​ដណ្ដើម​ពានរង្វាន់​ជ័យ​លា​ភី​នៃ​វិញ្ញាសារ​នីមួយ​ៗ​រហូត​ដល់​ថ្ងៃ​ទី​ ១៥ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ​២០២៥ ជាមួយ​ប្រាក់​រង្វាន់​សរុប ១០,០០០ ដុល្លារ ព្រមទាំង​លិខិត​សរសើរ និង​វត្ថុ​អនុស្សាវរីយ​ជា​ច្រើន​សន្ធឹកសន្ធាប់​ផង​ដែរ​ ។

ពិសេស​ជា​នេះ​ទៅ​ទៀត បេក្ខជន បេ​ក្ខ​នារី​ទាំងអស់​នឹង​មានឱកាស​ទៅ​ទស្សនកិច្ច​សិក្សា​រយៈពេល​ ១​យប់ ២ ​ថ្ងៃ នៅ​រោងចក្រ​ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ អូ គូលែន និង​ខេត្តសៀមរាប ដែល​នេះ​គឺជា​ឱកាស​ដ៏​កម្រ​រកបាន​ដើម្បី​សិក្សា​ស្វែង​យល​ពី​ចង្វាក់​ផលិតកម្ម​ដ៏​ទំនើប​តាម​បទដ្ឋាន​បច្ចេកវិទ្យា​ថ្មី​មក​ពី​អ៊ឺ​រ៉ុ​ប ជាមួយ​ការ​វិនិយោគ​យ៉ាង​សកម្ម​ក្នុង​ការ​អភិវឌ្ឍ​ប្រកបដោយ​ចីរភាព និង​ការ​ទទួលខុសត្រូវ​សង្គម​ខ្ពស់ តាម​រយៈ​សកម្មភាព​ជា​វិជ្ជមាន ដែល​ផ្ដោត​លើ​ការ​ស្ដារ​បរិស្ថាន ការ​ដាំ​ឈើ​កម្រ ការ​ប្រើ​ថាមពល​ពន្លឺព្រះអាទិត្យ និង​ការ​អប់រំ​ជាដើម​ ។

មួយវិញទៀត លោក​បណ្ឌិត Dr. Jacques Marcille អគ្គនាយក​ក្រុមហ៊ុន គូ​ឡា​រ៉ា វ៉​ធើ​រ (Kulara Water Co.,Ltd.) បានឱ្យ​យ​ដឹង​ថា ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ អូ គូលែន ជា​ផលិតផល​ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ​ឈានមុខ​មួយ​នៅ​កម្ពុជា ដែល​បង្កប់​ពី​ភាព​បរិសុទ្ធ​ស្រស់ថ្លា និង​ភាពរឹងមាំ​នៃ​បេតិកភណ្ឌ​ដ៏​សម្បូរ​បែប​របស់​កម្ពុជា ​។ ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ អូ គូលែន មាន​ប្រភព​មក​ពី​ទឹក​ក្រោម​ដី​យ៉ាង​ជ្រៅ​ក្នុង​តំបន់​អភិរក្ស​ភ្នំ​គូលែន និង​កោះ​កេរ ដែល​មានការ​រក្សា​ការពារ​យ៉ាង​ល្អ​ឥត​ខ្ចោះ​ដោយ​ធម្មជាតិ និង​ត្រូវ​បាន​ផលិត​តាម​បទដ្ឋាន​បច្ចេកវិទ្យា​ថ្មី​ទំនើប​មក​ពី​អ៊ឺ​រ៉ុ​ប ក្រោម​ការ​ត្រួតពិនិត្យ​យ៉ាង​ម៉ត់ចត់​របស់​បារាំង ​។

ក្រុមហ៊ុន គូ​ឡា​រ៉ា វ៉​ធើ​រ ប្តេជ្ញា​ផ្តល់​ជូន​ប្រជាជន​កម្ពុជា​នូវ​ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ​ដែល​មានគុណ​ភាព​ខ្ពស់ ជួយ​ទ្រទ្រង់​ដល់​សុខភាព ប្រណីតភាព និង​ការ​ថែរក្សា​តម្លៃ​នៃ​បេតិកភណ្ឌ​ជាតិ​ ។ តម្លៃ​ស្នូល​របស់​ក្រុមហ៊ុន​រួម​មាន គុណភាព ភាព​បរិសុទ្ធ សុខមាលភាព​ល្អ និង​ការ​គោរព​យ៉ាង​ជ្រាលជ្រៅ​ចំពោះ​ធម្មជាតិ ​។ ក្រុមហ៊ុន គូ​ឡា​រ៉ា វ៉​ធើ​រ បាន​វិនិយោគ​យ៉ាង​សកម្ម​ក្នុង​ការ​អភិវឌ្ឍន៍​ប្រកបដោយ​ចីរភាព និង​ទំនួល​ខុស​ត្រូវ​សង្គម​ខ្ពស់ ដោយ​គាំទ្រ​ដល់​សកម្មភាព​សង្គ្រោះ​ធនធានធម្មជាតិ ការ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ប៉ះពាល់​ដល់​បរិស្ថាន និង​ការ​កែ​លម្អ​ជីវភាព​សហគមន៍ តួរ​យ៉ាង​យុទ្ធនាការ​សុខភាព «​អំណោយ​សុខភាព​ពី​ធម្មជាតិ​» នេះ​បាន​ឆ្លុះ​បញ្ចាំង​ពី​គុណ​តម្លៃ​ស្នូល និង​ជំនឿ​របស់​ក្រុមហ៊ុន ថា​អាច​ជុំរុញ និង​លើកកម្ពស់​ទាំង​សុខុមាលភាព​សហគមន៍ និង​បរិស្ថាន​អោយ​ខាន​តែ​បាន ​។

គួរ​រំលឹក​ផង​ដែរ​ថា ក្រុមហ៊ុន គូ​ឡា​រ៉ា វ៉​ធើ​រ ធ្លាប់​បាន​រៀបចំ​យុទ្ធនាការ​នេះ​ម្ដង​រួច​មក​ហើយ​កាលពី​ឆ្នាំ​២០១៤ ដែល​បាន​ចែករំលែក​នៅ​ចំណេះដឹង​អំពី​ការ​ថែទាំ​សុខភាព​ទៅ​កាន់​និស្សិត​នៅ​សកល​វិទ្យាល័យ​ជាង​ ១០ ​ទីតាំង​ ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ និង​កៀរគរ​យុវជន​កម្ពុជា​ដែល​ពោរពេញ​ទៅ​ដោយ​គំនិត​ច្នៃប្រឌិត​ជិត​ ១០០ ​នាក់​ មក​ប្រកួតប្រជែង​ដណ្ដើម​ពានរង្វាន់ និង​ប្រាក់​រង្វាន់​ជ័យ​លា​ភី​ជា​ច្រើន​សន្ធឹកសន្ធាប់​ផង​ដែរ​ ។

សម្រាប់​សិស្ស​និស្សិត និង​សាធារណជន​ដែល​មាន​បំណង​ចង់​ចូលរួម​សិក្ខាសាលា​សុខភាព​ទៅ​តាម​ទីតាំង​ណាមួយ​ក្នុង​ចំណោម​ទីតាំង​ទាំង ​៥៨ ដែល​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក រឺ​ចូលរួម​កម្មវិធី​ប្រកួត​ភាព​ច្នៃប្រឌិត​លើ​វិញ្ញាសារ​ណាមួយ អាច​តាមដាន រឺ​ទំនាក់ទំនង​ទៅ​កាន់​គេហទំព័រ​ Facebook ផ្លូវការ​របស់​ទឹករ៉ែ​ធម្មជាតិ អូ គូលែន និង​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ខាងក្រោម ​៖
គេហទំព័រ​ Facebook ៖ www.facebook.com/eaukulenCambodia
លេខ​ទូរស័ព្ទ ៖ +855 88 587 7044 / 99 282 833 ៕ អត្ថបទសហការ

សូមទស្សនាវីដេអូខាងក្រោមនេះ ៖