ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

ចង់ឱ្យ​កូន​មាន​ទម្លាប់​ញ៉ាំ​អាហារ​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ មិន​ពិបាក​ទេ !

1 ខែ មុន

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ ការ​ញ៉ាំ​អាហារ​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ គឺ​សំខាន់​ចំពោះ​សុខុមាលភាព​របស់​កុមារ ។ កុមារ​ដែល​លើស​ទម្ងន់ ប្រឈម​នឹង​បញ្ហា​សុខភាព​រ៉ាំរ៉ៃ ។ មាន​គន្លឹះ​សម្រាប់​គ្រួសារ ដើម្បី​ជួយ​កុមារ​ឱ្យ​ញ៉ាំ​អាហារ​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ…

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ ការ​ញ៉ាំ​អាហារ​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ គឺ​សំខាន់​ចំពោះ​សុខុមាលភាព​របស់​កុមារ ។ កុមារ​ដែល​លើស​ទម្ងន់ ប្រឈម​នឹង​បញ្ហា​សុខភាព​រ៉ាំរ៉ៃ ។ មាន​គន្លឹះ​សម្រាប់​គ្រួសារ ដើម្បី​ជួយ​កុមារ​ឱ្យ​ញ៉ាំ​អាហារ​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ ៖

១. ញ៉ាំ​អាហារ​ពេល​ព្រឹក​ជា​រៀងរាល់ថ្ងៃ ។ ការ​រំលង​អាហារ​ពេល​ព្រឹក​អាច​ធ្វើ​ឱ្យ​កូន​របស់​អ្នក​ឃ្លាន អស់កម្លាំង និង​ស្វែងរក​អាហារ​ដែល​មិនសូវ​មាន​សុខភាព​ល្អ​មក​ញ៉ាំ​នៅ​ពេល​ក្រោយ ។

២. រៀបចំ​ផែនការ​អាហារ​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ ហើយ​ញ៉ាំ​ជាមួយ​គ្នា ។ ការ​ញ៉ាំ​អាហារ​ជាមួយ​គ្នា​ជួយ​ឱ្យ​កុមារ​រៀន​រីករាយ​នឹង​អាហារ​ផ្សេង​ៗ ។

៣. ទិញ និង​រក្សា​ទុក​នូវ​បន្លែ និង​ផ្លែ​ឈើ​បន្ថែម (​ស្រស់ កក ឬ​កំប៉ុង​) ដាក់​នៅ​ក្នុងផ្ទះ ។ អនុញ្ញាត​ឱ្យ​កូន​របស់​អ្នក​ជ្រើសរើស​របស់​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ​នៅ​តាម​ហាង ។

៤. កុំ​ទិញ​ទឹកក្រូច និង​អាហារ​សម្រន់​ដែល​មាន​ជាតិ​ខ្លាញ់​/​កាឡូរី​ខ្ពស់​ដូច​ជា ចំណិត​ដំឡូងបារាំង ខូ​ឃី និង​ស្ករ​គ្រាប់ ។ អាហារ​សម្រន់​ទាំងនេះ​មិន​អី​ទេ​ពេល​ញ៉ាំ​ម្តងម្កាល ប៉ុន្តែ​សូម​រក្សា​អាហារ​សម្រន់​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ​នៅ​ក្នុង​ដៃ​ឱ្យ​បាន​ច្រើន​ផង​ដែរ ហើយ​ផ្តល់​ជូន​កូន​របស់​អ្នក​ឱ្យ​បាន​ញឹកញាប់​ជាង​មុន ។

៥. ចាប់ផ្តើម​ជាមួយនឹង​ការ​ឱ្យ​ញ៉ាំ​នូវ​បរិមាណ​តូច​ៗ ហើយ​ឱ្យ​កូន​របស់​អ្នក​សុំ​បន្ថែម ប្រសិនបើ​គាត់​នៅ​តែ​ឃ្លាន ។

៦. ផ្តល់​ទឹក​ឱ្យ​កូន​របស់​អ្នក ឬ​ទឹកដោះគោ​មាន​ជាតិ​ខ្លាញ់​តិច​ញឹកញាប់​ជាង​ទឹក​ផ្លែ​ឈើ​ស្រស់ ។ ទឹក​ផ្លែ​ឈើ​ស្រស់ គឺជា​ជម្រើស​ដ៏​ល្អ​សម្រាប់​សុខភាព ប៉ុន្តែ​មាន​កាឡូរី​ខ្ពស់ ។

៧. ញ៉ាំ​អាហារ​កំប៉ុង អាហារ​ចម្អិន​ស្រាប់ ឬ​អាហារ​លឿន fast food តិច​ជាង​មុន ។ នៅ​ពេល​អ្នក​ទៅ​ភោជនីយដ្ឋាន​អាហារ​រហ័ស សូម​សាកល្បង​ជម្រើស​អាហារ​ដែល​មាន​ប្រយោជន៍​សម្រាប់​សុខភាព ។

៨. កុំ​បាក់ទឹកចិត្ត ប្រសិនបើ​កូន​របស់​អ្នក​នឹង​មិន​ញ៉ាំ​អាហារ​ថ្មី នៅ​ពេល​ឱ្យ​កូន​ញ៉ាំ​ជា​លើក​ដំបូង ។ ក្មេង​ខ្លះ​ត្រូវការ​អាហារ​ថ្មី ១០ ដង ឬ​ច្រើន​ជាង​នេះ​មុន​ពេល​ពួក​គេ​ទម្លាប់​ក្នុង​ការ​ញ៉ាំ​វា ។

៩. ព្យាយាម​កុំ​ប្រើ​អាហារ​ជា​រង្វាន់ ពេល​លើកទឹកចិត្ត​កូន​ឱ្យ​ញ៉ាំ ។

១០. ជ្រើសរើស​អាហារ​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ ដោយ​ដាក់​អាហារ​ដែល​មាន​ជីវជាតិ​ឱ្យ​ពួក​គេ​ងាយស្រួល​មើល និង​រក្សា​ទុក​អាហារ​ដែល​មាន​កាឡូរី​ខ្ពស់​មិន​អាច​មើលឃើញ ។

អាហារ​សម្រន់​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ មាន​ដូច​ជា ៖ ផ្លែ​ឈើ​ស្រស់ ឬ​កក​, ផ្លែ​ឈើ​ស្ងួត​, បន្លែស្រស់​ៗ​ដូច​ជា ការ៉ុត ត្រសក់ ឬ​ប៉េងប៉ោះ​, កាត់​បន្ថយ​ឈី​ស ខ្លាញ់ ឬ​ប៊ឺ​សណ្ដែកដី ពេល​ញ៉ាំ​ជាមួយ​នំប៉័ង និង​ទឹកដោះគោ​ជូរ​មាន​ជាតិ​ខ្លាញ់​ទាប​ជាមួយ​ផ្លែ​ឈើ ។

រូបមន្ត 5-2-1-0 សម្រាប់​ការ​កសាង​ជីវិត​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ និង​សកម្ម ៖ ទទួលទាន​ផ្លែ​ឈើ និង​បន្លែ​យ៉ាងតិច ៥ មុខ​ក្នុង​មួយ​ថ្ងៃ​, មើល​អេ​ក្រង់ ដូច​ជា​ទូរទស្សន៍ ហ្គេ​ម​វី​ដេ​អូ កុំព្យូទ័រ ក្រោម ២ ម៉ោង ឬ​តិច​ជាង​នេះ​ក្នុង​មួយ​ថ្ងៃ​, ធ្វើ​សកម្មភាព​រាង​កាយ ១ ម៉ោង ឬ​ច្រើន​ជាង​នេះ​ជា​រៀងរាល់ថ្ងៃ និង​ផឹក​ភេសជ្ជៈ​ផ្អែម ០ កែវ ។ កុំ​ញ៉ាំ​សូ​ដា ភេសជ្ជៈ​កីឡា និង​សូ​ម្បី​តែ​ទឹក​ផ្លែ​ឈើ ជំនួស​មក​វិញ​ជាមួយនឹង​ទឹកដោះគោ និង​ទឹក ។

ដើម្បី​ដោះស្រាយ​ទម្លាប់​នៃ​ការ​ញ៉ាំ​របស់​កូន​អ្នក សូម​បន្ត​គាំទ្រ​ពួក​គេ ។ ជួយ​កូន​របស់​អ្នក​កំណត់​គោលដៅ​ជាក់លាក់ និង​តាមដាន​ការ​រីក​ចម្រើន​របស់​គេ ។ ផ្តល់​រង្វាន់​ដល់​ភាព​ជោគជ័យ​ជាមួយនឹង​ការ​សរសើរ និង​ការ​ឱប ។ ប្រាប់​កូន​របស់​អ្នក​ថា គេ​គួរ​ឱ្យ​ស្រឡាញ់ ពិសេស និង​សំខាន់ ៕ ប្រភព ៖ eclkc

អត្ថបទ​នេះ​ផលិត​ឡើង​ក្រោម​កិច្ច​សហប្រតិបត្តិការ​ជាមួយ​សាលារៀន​វ៉េ​ស្ទ​ឡាញ​ន៍ និង​សាលារៀន​ណ​ត្ស​ឡាញ​ន៍ ។ សាលារៀន​ផ្តល់​ជូន​កម្មវិធី​ម​ត្តេ​យ្យ​ភាសា​ខ្មែរ និង​អង់គ្លេស កម្មវិធី​ភាសា​អង់គ្លេស​សម្រាប់​កុមារ កម្មវិធី​ភាសា​អង់គ្លេស​សិស្ស​ធំ កម្មវិធី​ចំណេះ​ទូទៅ​ខ្មែរ ពី​ថ្នាក់​ទី ១ ដល់ទី ១២ និង​កម្មវិធី​ភាសា​ចិន ។ វគ្គ​សិក្សា​ថ្មី​ចូល​រៀន​ចាប់ពី​ថ្ងៃ​ទី ២៩ ខែមេសា ឆ្នាំ ២០២៤ តទៅ ។ សាលារៀន​ផ្តល់​ជូន​អាហារូបករណ៍​រហូត​ដល់ ៤០% និង​ធានា​រ៉ាប់រង​គ្រោះថ្នាក់​បុត្រ​ធីតា និង​ការ​ការពារ​សិក្សា​រហូត​ដល់ ៥ ឆ្នាំ ។ លើ​ពី​នេះ​សាលារៀន​ក៏​បន្ថែម​នូវ​វេទិកា និង​មធ្យោបាយ​សិក្សា​យ៉ាង​សម្បូរ​បែបជាមួយនឹង​ប្រព័ន្ធ​គ្រប់គ្រង​សាលារៀន ប្រព័ន្ធ​គ្រប់​គ្រង់​ការ​សិក្សា និង​អេប​សាលារៀន​ជូន​ដល់​មាតាបិតា​សិស្ស និង​សិស្សានុសិស្ស​ក្នុង​ការ​គ្រប់គ្រង​ការ​សិក្សា និង​តាមដាន​ព័ត៌មាន​សិក្សា​របស់​បុត្រ​ធីតា​ផង​ដែរ ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទំនាក់ទំនង​ទូរស័ព្ទ​លេខ ៖ ០៩២ ៨៨៨ ៤៩៩ / ០១៥ ៨០៥ ១២៣ ៕