កម្មវិធី TikTok របស់ក្រុមហ៊ុន Bytedance របស់ប្រទេសចិនអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកប្រើប្រាស់ថតវីដេអូកំប្លែងៗ និងគួរឲ្យទាក់ទាញដែលកំពុងតែទទួលបានការគាំទ្រពីមនុស្សជុំវិញពិភពលោក ។ នៅខែកុម្ភៈកន្លងមកនេះមានមនុស្សទាញកម្មវិធីខាងលើដល់ទៅ១ប៊ីលានដងទៅហើយ ។ ហើយវាជាវេទិកាដ៏ល្អមួយសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនដែលចង់ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ព្រោះតែចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់រាប់លានជាយុវវ័យ ។
ជាទូទៅ តារាលើ TikTok រកចំណូលបានពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មលើវីដេអូដែលពួកគេចែករំលែក ។ លោក Javi Luna ដែលជាតារា TikTok មួយរូបបានចែករំលែកមកថា កម្មវិធីនេះមានភាពស្រដៀងគ្នានឹង Instagram ច្រើន ព្រោះអ្នកអាចរកលុយបានបន្ទាប់ពីពេលដែលអ្នកទទួលបានការគាំទ្រច្រើនជាមុនសិន ។
លោកបានចាប់ផ្តើមលើ TikTok នៅឆ្នាំ២០១៨ ជាមួយនឹងវីដេអូកំប្លែងៗដែលមានប្រជាប្រិយភាពយ៉ាងខ្លាំង និងជួយឲ្យលោកចាប់ដៃគូសហការជាមួយក្រុមហ៊ុនដទៃ និងចាប់ផ្តើមរកប្រាក់ចំណូលផងដែរ ។
សម្រាប់មនុស្សមួយចំនួនដូចជា លោក Josh Shepherd វិញវាជាឱកាសអាជីវកម្មមួយដែលបង្កឲ្យលោកចាប់ផ្តើមភ្នាក់ងារចាត់ចែងអ្នកមានទេព្យកោសល្យឈ្មោះថា Influentially ប្រមាណមួយឆ្នាំមុន ។ ក្រុមហ៊ុនរបស់លោក តំណាងតារាចំនួន១៥ ដែលមានប្រជាប្រិយភាពយ៉ាងខ្លាំងលើ TikTok ដែលសរុបមានអ្នកគាំទ្រប្រមាណ១៥លាននាក់ ។ ប៉ុន្តែលោកបានទទួលស្គាល់ថាតារា TikTok មិនអាចរកចំណូលបានច្រើនដូចតារាលើ TouTube ឬប្រព័ន្ធសង្គមដទៃឡើយព្រោះក្រុមហ៊ុននេះនៅវ័យក្មេងនៅឡើយ ។
យ៉ាងណាក្តី ប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគេអាចនឹងមានការផ្លាស់ប្តូរព្រោះបច្ចុប្បន្ននេះពួកគេទទួលបានព័ត៌មានបន្ថែមពីអ្នកគាំទ្ររបស់ខ្លួនដូចជាអាយុ និងភេទជាដើម ដែលអនុញ្ញាតឲ្យពួកគេបង្កើតវីដេអូតាមតម្រូវការ និងចំណូលចិត្តរបស់អ្នកគាំទ្រខ្លួន ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ