ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

គន្លឹះ​ពិសេស​ធ្វើ​ឱ្យ​អតិថិជន​ជឿជាក់​លើ​ប្រេ​ន​របស់​អ្នក

4 ឆ្នាំ មុន

អតិថិជន​តែងតែ​វាយតម្លៃ​លើ​ផលិតផល ឬ​សេវា​ដែល​ពួក​គេ​ទិញ​ទោះជា​ពេល​ខ្លះ​ពួក​គេ​ធ្វើ​ដូច្នេះ​ដោយ​មិនដឹង​ខ្លួន​ពិតមែន​ក្តី ។ ពេល​ដែល​កាហ្វេ​ដែល​អ្នក​ឆុង​មិន​ឈ្ងុយ​ឆ្ងាញ់​ដូច​មុន ឬ​ពេល​ដែល​ផលិតផល​របស់​អ្នក​ឆាប់​ខូច​ជាង​មុន អតិថិជន​តែងតែ​ដឹង ។ ហើយ​ពេល​ខ្លះ​ព្រោះតែ​ជួប​ប្រទះ​ភាព​ខ្វះខាត​គុណភាព​ម្តង វា​អាច​ផ្លាស់​ប្តូរ​ទស្សនៈ​ពួក​គេ​លើ​ប្រេ​ន​របស់​អ្នក​ទាំងស្រុង និង​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​បាត់បង់​អតិថិជន​ផង​ដែរ…

អតិថិជន​តែងតែ​វាយតម្លៃ​លើ​ផលិតផល ឬ​សេវា​ដែល​ពួក​គេ​ទិញ​ទោះជា​ពេល​ខ្លះ​ពួក​គេ​ធ្វើ​ដូច្នេះ​ដោយ​មិនដឹង​ខ្លួន​ពិតមែន​ក្តី ។ ពេល​ដែល​កាហ្វេ​ដែល​អ្នក​ឆុង​មិន​ឈ្ងុយ​ឆ្ងាញ់​ដូច​មុន ឬ​ពេល​ដែល​ផលិតផល​របស់​អ្នក​ឆាប់​ខូច​ជាង​មុន អតិថិជន​តែងតែ​ដឹង ។ ហើយ​ពេល​ខ្លះ​ព្រោះតែ​ជួប​ប្រទះ​ភាព​ខ្វះខាត​គុណភាព​ម្តង វា​អាច​ផ្លាស់​ប្តូរ​ទស្សនៈ​ពួក​គេ​លើ​ប្រេ​ន​របស់​អ្នក​ទាំងស្រុង និង​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​បាត់បង់​អតិថិជន​ផង​ដែរ ។

ប៉ុន្តែ​គ្រាន់តែ​ដឹង​ថា​គុណភាព​ផលិតផល ឬ​សេវា​អាច​ប៉ះពាល់​ដល់​ប្រេ​ន ការ​លក់ និង​ភាព​ស្មោះត្រង់​របស់​អតិថិជន​នៅ​មិន​គ្រប់គ្រាន់​ទេ ។ អាជីវកម្ម និង​ក្រុមហ៊ុន​ត្រូវ​តែ​ផ្តល់​អាទិភាព​ខ្ពស់​ដល់​គុណភាព​ទៅ​វិញ ។ ខាងក្រោម​នេះ គឺជា​គន្លឹះ​ងាយ​ៗ​ដែល​អ្នក​អាច​អនុវត្ត ដើម្បី​បង្កើន​គុណភាព និង​រក្សា​ជំនឿ​ទុកចិត្ត​របស់​អតិថិជន​លើ​ប្រេ​ន​របស់​អ្នក ៖

១. ការ​លើកកម្ពស់ និង​គ្រប់គ្រង​គុណភាព ៖ ទាំង​ក្រុមហ៊ុន​តួច និង​ធំ​សុទ្ធតែ​ត្រូវ​ផ្តោត​សំខាន់​លើ​គុណភាព​ទាំងអស់ ហើយ​ពួក​គេ​អាច​រួម​បញ្ចូល​គុណភាព​ជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ប្រេ​ន​របស់​ពួក​គេ​ផង​ដែរ ។ ប្រាកដ​ណាស់​ការ​ធ្វើ​ដូច្នេះ​មាន​ន័យ​ថា អាជីវករ​ត្រូវ​តែ​ធានា​ថា ផលិតផល និង​សេវា​ពិតជា​ឆ្លុះ​បញ្ចាំង​គុណភាព​ដូចដែល​បាន​ផ្សព្វផ្សាយ​ពិតមែន ។ ដើម្បី​ធ្វើ​ដូច្នេះ​អាជីវករ​អាច​អនុវត្ត​វិធីសាស្ត្រ​ជា​ច្រើន ។

វិធី​ទី​មួយ គឺ​ការ​គ្រប់គ្រង និង​តាមដាន​គុណភាព​គ្រប់​ដំណាក់កាល ។ អាជីវករ​គួរតែ​មាន​មនុស្ស​ដើរតួ​ជា​អ្នកត្រួតពិនិត្យ​គុណភាព​ក្នុង​គ្រប់​ដំណាក់កាល​រហូត​ដល់​ដៃ​អតិថិជន ។ វិធី​ទី​ពីរ គឺ​ការ​បង្កើត​វប្បធម៌​ដែល​ឲ្យ​តម្លៃ​លើ​គុណភាព ។ វា​មាន​ន័យ​ថា បុគ្គលិក​គ្រប់​កម្រិត​ត្រូវ​តែ​ចេះ​ឲ្យ​តម្លៃ​លើ​គុណភាព​ផលិតផល និង​សេវាកម្ម​ដែល​ផ្គត់ផ្គង់​ចេញ​ទៅ ។ វិធី​ចុង​ក្រោយ គឺ​ការ​ស្តាប់​តាម​មតិយោបល់​របស់​អតិថិជន ។ ការ​តាមដាន​មតិយោបល់​លើ​ប្រព័ន្ធ​សង្គម ឬ​ការ​ស្ទង់​មតិ​ផ្សេង​ៗ​រួច​ធ្វើការ​កែសម្រួល គឺជា​កត្តា​សំខាន់​ដែល​បង្កើន​ជំនឿ​ទុកចិត្ត​អតិថិជន ។

២. ការ​ឆ្លើយ​តប​នឹង​បញ្ហា ៖ ទោះជា​មានការ​លើកកម្ពស់ និង​គ្រប់គ្រង​គុណភាព​ល្អ​ឥត​ខ្ចោះ​យ៉ាងណា​ក៏​តែង​មាន​ករណី​មួយ ឬ​ពីរ​ដែល​អ្នក​ផ្គត់ផ្គង់​ផលិតផល ឬ​សេវា​ដែល​មិន​មានគុណ​ភាពល្អ​ដែរ ។ ក្នុង​ករណី​ដូច្នេះ អាជីវកម្ម​ត្រូវ​តែ​មាន​រៀបចំ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ក្នុង​ការ​ឆ្លើយ​តប​បាន​ត្រឹមត្រូវ​ស្រេច ។

ដំណាក់កាល​ទី​មួយ គឺ​ការ​ទំនាក់ទំនង​ជាមួយនឹង​អតិថិជន ។ អាជីវកម្ម​គួរតែ​ឆ្លើយ​តប​បាន​យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស និង​មាន​ភាព​ស្មោះត្រង់​ប្រសិនបើ​មាន​បញ្ហា ។ ក្រៅពី​នេះ​ហើយ​អាជីវកម្ម​ត្រូវ​ស្វែងរក​ដំណោះស្រាយ​ឲ្យ​បាន​ឆាប់រហ័ស និង​ធានា​ថា បញ្ហា​នេះ​នឹង​មិនកើត​ឡើង​នៅ​ថ្ងៃ​មុខ​ឡើយ ៕ កែសម្រួល​ដោយ ៖ សុ​ឃា​ក់

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ