ស្ងាត់ៗ ! វៀតណាមកំពុងចង់វាយលុកចូលថៃ
ប្រទេសវៀតណាម ៖ ភ្នាក់ងារសារព័ត៌មាន Viet Nam News បានរាយការណ៍មកកាលពីថ្ងៃទី៨ ខែឧសភា មកថា បើទោះជាមានផលិតផលគុណភាពខ្ពស់ពិតមែនក្តី…
ប្រទេសវៀតណាម ៖ ភ្នាក់ងារសារព័ត៌មាន Viet Nam News បានរាយការណ៍មកកាលពីថ្ងៃទី៨ ខែឧសភា មកថា បើទោះជាមានផលិតផលគុណភាពខ្ពស់ពិតមែនក្តី…
ប្រទេសវៀតណាម ៖ ភ្នាក់ងារសារព័ត៌មាន Viet Nam News បានរាយការណ៍មកកាលពីថ្ងៃទី៨ ខែឧសភា មកថា បើទោះជាមានផលិតផលគុណភាពខ្ពស់ពិតមែនក្តី ក្រុមហ៊ុននាំចេញរបស់វៀតណាមត្រូវតែយកចិត្តទុកដាក់បន្ថែមលើការស្ថាបនាយីហោ និងស្រាវជ្រាវទីផ្សារបន្តទៀតដើម្បីអាចចូលក្នុងទីផ្សារប្រទេសថៃបាន ។
គំនិតនេះត្រូវបានលើកឡើងដោយអ្នកជំនាញក្នុងសន្និសិទមួយកាលពីថ្ងៃអង្គារ៍ដែលមានគោលដៅពិភាក្សាពីវិធីដើម្បីឲ្យអាជីវកម្មអាចចូលរួមក្នុងបណ្តាញចែកចាយអន្តរជាតិនៃ Central Group របស់ប្រទេសថៃ ។
លោក Nguyen Tuan ដែលជាអនុប្រធានមជ្ឈមណ្ឌលលើកតម្កើងការវិនិយោគ និងពាណិជ្ជកម្ម (ITPC) បាននិយាយថា ប្រទេសទាំងពីរមានឱកាសពាណិជ្ជកម្មជាច្រើនក្នុងនាមជាសមាជិកអាស៊ាន ប៉ុន្តែយីហោវផតណាមតែជួបការលំបាកក្នុងការចូលក្នុងបណ្តាញចែកចាយរបស់ប្រទេសថៃខណៈដែលយីហោថៃមានប្រជាប្រិយភាពយ៉ាងខ្លាំងក្នុងប្រទេសវៀតណាម ។
លោក Nick Reitmeier ដែលជាអនុប្រធានក្រុមហ៊ុន Foodhalls International Food & Alcohol Buying នៅ ក្រុមហ៊ុនCentral Food Retail Co, Ltd. ក្រោម Central Group របស់ប្រទេសថៃបាននិយាយថា ក្រុមហ៊ុននេះចង់នាំចូលផលិតផលដែលមានគុណភាពខ្ពស់ៗបន្ថែមពីវៀតណាម ។
លោកបាននិយាយថា «ប្រទេសវៀតណាមមានផលិតផលគុណភាពខ្ពស់ៗជាច្រើន ប៉ុន្តែខ្វះចំណេះដឹងទាក់ទិននឹងផលិតផលទាំងនេះក្នុងប្រទេសថៃ និងមានបញ្ហាផ្នែកស្ថាបនាយីហោផលិតផលផងដែរ»។ លោកបានបន្ថែមថា អាជីវកម្មវៀតណាមត្រូវតែស្រាវជ្រាវបន្តទៀតទាក់ទិននឹងទីផ្សារថៃ និងយល់ដឹងថាយីហោដែលមានប្រជាប្រិយភាពក្នុងប្រទេសវៀតណាមប្រហែលជាមិនអាចមានប្រជាប្រិយភាពក្នុងប្រទេសថៃទេ ។
លោកបានបន្តថា អាជីវកម្មវៀតណាមគួរតែព្យាយាមចែកខ្លួនឲ្យដាច់ពីក្រុមហ៊ុនក្នុងស្រុករបស់ប្រទេសថៃ និងបង្ហាញឲ្យច្បាស់លាស់ពីគុណភាពផលិតផលទៅកាន់អតិថិជនថៃ ព្រមទាំងផ្តោតសំខាន់លើការច្នៃការវេចខ្ចប់ឲ្យបានល្អជាងមុនផងដែរ ។
លោក Cao Minh Sang ដែលជាស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន Santa Food Group ក្នុងទីក្រុងហូជីមិញបាននិយាយថា អាជីវកម្មវៀតណាមមានសក្តានុពលយ៉ាងខ្លាំងក្នុងប្រទេសថៃ ហើយផលិតផលវៀតណាមដូចជាកាហ្វេ និងគ្រាន់ស្វាយចន្ទីក៏អាចប្រកួតប្រជែងជាមួយនឹងផលិតផលថៃដែរ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ