តាមបទសម្ភាសន៍របស់ CarAdvice ជាមួយនឹងលោក Stephan Winkelmann ប្រធានក្រុមហ៊ុន Bugatti បានឱ្យដឹងថា ក្រុមហ៊ុនក៏ចង់ឈានជើងចូលក្នុងជំនាញខាងបច្ចេកវិទ្យាប្រើសរសៃកាបូនទម្ងន់ស្រាល។
ថ្មីៗនេះ យីហោដែលទទួលបានការជឿនលឿនខាងបច្ចេកវិទ្យាទម្ងន់ស្រាលនៅក្នុងក្រុមហ៊ុន Volkswagen Group គឺក្រុមហ៊ុន Lamborghini ដែលជាយីហោរថយន្តពូកែខាងផ្នែកប្រើសរសៃកាបូនអស់១១ឆ្នាំហើយ។ ចំណេះដឹងខាងផ្នែកនេះត្រូវបានចែករំលែកដល់ក្រុមហ៊ុនផ្សេងទៀតដែលស្ថិតនៅក្រោម VW Group មានដូចជា Audi និង Porsche ជាដើម។
លោកបាននិយាយថា៖ “អ្វីដែលយើងផ្តល់ជូនក្រុមហ៊ុន VW Group គឺជាជំនាញប្រើប្រាស់កាបូនទម្ងន់ស្រាលនៅលើរថយន្ត ព្រោះពួកយើងមានទឹកចិត្តមោះមុតក្នុងការផលិតរថយន្តដោយផ្ទាល់ខ្លួន។” នៅក្រុមហ៊ុន Bugatti មានការផលិតរថយន្តតែមួយម៉ាកក្នុងមួយពេលប៉ុណ្ណោះ។ ដូចជាយើងឃើញស្រាប់ គេចេញលក់ Veyron មុនពេលចេញលក់ Chiron។ នៅក្នុងការកាន់តំណែងបាន៦ខែកន្លងមក គេឃើញមានការចេញលក់រថយន្ត Chiron Sport ក្រោយរថយន្ត Chiron Divo។
នៅទីក្រុងហ្សឺណែវកាលពីខែមុន រថយន្តម៉ាក Bugatti បានដាក់បង្ហាញរថយន្តមួយគ្រឿងម៉ូដេល La Voiture Noire ដែលមានតម្លៃដល់ទៅ ១៨លានដុល្លារអាមេរិក។ មូលហេតុមួយទៀតដែលធ្វើឱ្យលោក Winkelmann គ្រោងចង់ធ្វើជាអ្នកជំនាញប្រើប្រាស់កាបូនទម្ងន់ស្រាល គឺដោយសារតែនៅថ្ងៃអនាគត Bugatti អាចរំលងការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា Hybrid ហើយទៅប្រើអាគុយសុទ្ធតែម្តង។ ដូចនេះទម្ងន់របស់វានឹងកើនឡើងគួរឱ្យកត់សម្គាល់៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ