ជាតិ​ស្ករ​ក្នុង​ឈាម​ពេល​ហាត់ប្រាណ​គួរ​ធ្វើ​បែប​ណា?


ប្រសិនបើ​ជាតិ​ស្ករ​ក្នុង​ឈាម​ថយ​ចុះ (hypoglycemia) ត្រូវ​បាន​ពិសោធន៍​អំឡុង​ពេល ឬ​បន្ទាប់​ពី​ការ​ហាត់ប្រាណ វា​គួរតែ​ត្រូវ​បាន​ព្យាបាល ភ្លាម​ៗ​។

នេះ​គឺ​ជាប់​ទាក់ទង​នឹង​ការ​ទទួលទាន​កាបូ​អ៊ី​ដ្រា​ត​ដែល​មាន​ល្បឿន​លឿន​យ៉ាង​ហោច​ណាស់ ១៥-២០ ក្រាម​ដូច​ជា ៖ 1. ភេសជ្ជៈ​កីឡា​ដប, 2. ទឹកក្រូច​ធម្មតា​មួយ​កំប៉ុង និង​ 3. ទឹកអំពៅ​មួយ​កែវ …​។

កម្រិត​គ្លុយកូស​ក្នុង​ឈាម គួរតែ​ត្រូវ​បាន​ធ្វើតេស្ត​បន្ទាប់​ពី ២០ នាទី ហើយ​ការ​ព្យាបាល​នឹង​ត្រូវការ​ម្តងទៀត ប្រសិនបើ​ស្ថានភាព​មិន​ត្រលប់​មក​ធម្មតា​វិញ ។ ចូរ​ញ៉ាំ​ផលិតផល​កាបូ​អ៊ី​ដ្រា​ត​ដែល​មាន​សកម្មភាព​រហ័ស ជាមួយនឹង​ប្រូតេអ៊ីន ដូច​ជា​ប៊័រ​សណ្តែក និង​នំ​ជាដើម​។ កុំ​បន្ត​ធ្វើ​លំ​ហាត់ប្រាណ រហូត​ដល់​ជាតិ​ស្ករ​ក្នុង​ឈាម​ត្រលប់​មក​ខាងលើ​វិញ ១០០ mg/dL​។

ប្រសិនបើ​បញ្ហា​ខ្វះ​ជាតិ​ស្ករ​ក្នុង​ឈាម​កើត​ឡើងជា​ទៀងទាត់​ក្នុង​ពេល​ធ្វើ​លំ​ហាត់ប្រាណ វា​ចាំបាច់​ណាស់​ក្នុង​ការ​លៃ​តម្រូវ​ថ្នាំ និង​ការ​ធ្វើ​លំ​ហាត់ប្រាណ ឬ​គ្រាន់តែ​ញ៉ាំ​អាហារ​តិចតួច​មុន​ពេលធ្វើការ​ហាត់ ។ ការ​មិន​ញ៉ាំ​អាហារ ការ​ហាត់ប្រាណ​ខ្លាំង​ៗ ឬ​ការ​ហាត់​ប្រាណ​យូរ អាច​បង្ក​ឲ្យ​មាន​បញ្ហា​ជាតិ​ស្ករ​ក្នុង​ឈាម​ថយ​ចុះ (​ប្រភព​ពី​៖ Health.com.kh)៕

Facebook Google Twitter Email

សូម​ subscribe Channel Youtube របស់​កោះ​សន្តិភាព​លោក​​អ្នក​នឹង​ទទូល​បាន​ព័ត៌មាន​ជា​វីដេអូ​ថ្មី​ៗ​បន្ថែម​ទៀត សូម​អគុណ!!!!!

សុខភាព

អត្រាប្តូរប្រាក់

អត្រាប្តូរប្រាក់ផ្សេងទៀត

Live

Sponsored News

To Top

ការស្ទង់មតិគេហទំព័រថ្មី




សូម​អរគុណ