ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

អ្នក​ប្រើប្រាស់​ថៃ​រឹត​ត្បឹ​ត​ការ​ចំណាយ និង​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​ពួក​គេ អំឡុង​វិស្សមកាល​ឆ្លង​ឆ្នាំ​ថ្មី ២០២៦

38 វិនាទី មុន

ទីក្រុង​បាងកក ៖ យោង​តាម​ការ​ស្ទង់​មតិ​មួយ ចេញផ្សាយ​ដោយ​មជ្ឈមណ្ឌល​ស្រាវជ្រាវ​ពាណិជ្ជកម្ម​ថៃ បាន​បង្ហាញ​ថា ប្រជាជន​ថៃ​ជាង ៨០% នៅ​តែ​មិន​ទាន់​សម្រេចចិត្ត ឬ​គ្មាន​គម្រោង​ធ្វើ​ដំណើរ អំឡុង​ពេល​វិស្សមកាល​ឆ្លង​ឆ្នាំ​ថ្មី…

ទីក្រុង​បាងកក ៖ យោង​តាម​ការ​ស្ទង់​មតិ​មួយ ចេញផ្សាយ​ដោយ​មជ្ឈមណ្ឌល​ស្រាវជ្រាវ​ពាណិជ្ជកម្ម​ថៃ បាន​បង្ហាញ​ថា ប្រជាជន​ថៃ​ជាង ៨០% នៅ​តែ​មិន​ទាន់​សម្រេចចិត្ត ឬ​គ្មាន​គម្រោង​ធ្វើ​ដំណើរ អំឡុង​ពេល​វិស្សមកាល​ឆ្លង​ឆ្នាំ​ថ្មី ២០២៦ ដែល​ឆ្លុះ​បញ្ចាំង​ពី​ការ​ប្រុង​ប្រយ័ត្ន​ជា​បន្តបន្ទាប់​ក្នុង​ចំណោម​ភាព​មិន​ប្រាកដប្រជា​ផ្នែក​សេដ្ឋកិច្ច​។ នេះ​បើ​តាម​ប្រភព​ពី​កាសែត​ថៃ Khaosod ចេញផ្សាយ​កាលពី​ថ្ងៃ​ទី​២៤ ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០២៥​។

លោក ថា​ណា​វ៉ា​ត ផុ​ន​វិ​ឆៃ (Thanavath Phonvichai) ប្រធាន​សាកលវិទ្យាល័យ​សភាពាណិជ្ជកម្ម​ថៃ និង​ជា​ប្រធាន​មជ្ឈមណ្ឌល​ព្យាករណ៍​សេដ្ឋកិច្ច និង​ពាណិជ្ជកម្ម​ថៃ បាន​លើក​ឡើង​ថា ការ​ស្ទង់​មតិ​បាន​បង្ហាញ​ពី​អារម្មណ៍​ស្ងប់ស្ងាត់​មុន​ថ្ងៃ​ឆ្លង​ឆ្នាំ​ថ្មី ២០២៦​។ ការ​ស្ទង់​មតិ​ធ្វើ​ឡើង​ចាប់ពី​ថ្ងៃ​ទី ១៦ រហូត​ដល់​ថ្ងៃ​ទី ២១ ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០២៥ ក្នុង​ចំណោម​អ្នកឆ្លើយ​សំនួរ​ចំនួន ១ ៣០០ នាក់​ទូ​ទាំង​ប្រទេស​ថៃ បាន​រក​ឃើញ​ថា ៥៨,៨% គ្មាន​គម្រោង​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ​ក្រៅ​តំបន់​ក្នុងស្រុក​របស់​ពួក​គេ​ទេ ខណៈ ២០,៥% នៅ​តែ​មិន​ទាន់​សម្រេចចិត្ត​នៅឡើយ​។ ដ្បិត​មាន​តែ ២០,៧% ប៉ុណ្ណោះ ឆ្លើយ​ថា ពួក​គេ​មាន​គម្រោង​ធ្វើ​ដំណើរ​អំឡុង​ពេល​វិស្សម​ឆ្លង​ឆ្នាំ​ថ្មី​។

យ៉ាងណាមិញ ក្នុង​ចំណោម​អ្នកមាន​គម្រោង​ធ្វើ​ដំណើរ​រវាង​ថ្ងៃ​ទី​៣០ ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០២៥ និង​ថ្ងៃ​ទី​៤ ខែមករា ឆ្នាំ​២០២៦ ភាគច្រើន​ឆ្លើយ​ថា ពួក​គេ​នឹង​វិល​ត្រឡប់​ទៅ​លេង​ស្រុក​កំណើត ខណៈ​ដែល​អ្នក​ផ្សេង​ទៀត​និយាយ​ថា ពួក​គេ​នឹង​ធ្វើ​ដំណើរ​សម្រាប់​ការ​កម្សាន្ត ឬ​គួប​ផ្សំ​នឹង​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ​លេង​ក្រុម​គ្រួសារ​។ ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​កាន់តែ​មាន​ចម្ងាយ​ជិត ភាគច្រើន​នៅ​ភាគ​កណ្តាល​ប្រទេស​ថៃ បន្ទាប់​មក ភាគ​ខាងជើង ភាគ​ឦសាន ទីក្រុង​បាងកក និង​តំបន់​ជុំវិញ និង​ភាគ​ខាងត្បូង​។

លោក ថា​ណា​វ៉ា​ត បន្ត​ថា ការ​ទទួលទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង និង​ការ​កម្សាន្ត​បែប​ចំណាយ​ខ្ពស់​ទំនងជា​ឆ្លុះ​បញ្ចាំង​ពី​កម្រិត​ស្ត្រេ​ស​កើនឡើង​របស់​ប្រជាជន និង​គោលបំណង​ចង់​មានការ​ជួបជុំ​សង្គម​។ កន្ត្រក​អំណោយ គឺជា​អំណោយ​ឆ្នាំ​ថ្មី​ដ៏​ពេញ​និយម​បំផុត បន្ទាប់​មក​គឺ​ការ​ជូន​សាច់ប្រាក់ ឬ​កាត​អំណោយ និង​អាហារ​បំប៉ន​។ ត្រង់​ចំណុច​នេះ អ្នកឆ្លើយ​សំនួរ​ជាង ៧០% បាន​អះអាង​ថា ពួក​គេ​រំពឹង​នឹង​ចំណាយ​ប្រហែល​នឹង​ឆ្នាំ​មុន​ដែរ ដោយ​លើក​ឡើង​ពី​ទស្សនវិស័យ​សេដ្ឋកិច្ច​ចុះ​ខ្សោយ តម្លៃ​នៃ​ការ​ចំណាយ​ខ្ពស់ និង​តម្រូវការ​សន្សំ​ប្រាក់​។

ការ​ស្ទង់​មតិ​បាន​រក​ឃើញ​ថា ៥៨,៤% រំពឹង​ថា បរិយាកាស​ឆ្នាំ​ថ្មី​នឹង​មាន​ភាព​រស់​រវើក​ដូច​ឆ្នាំ​មុន ប៉ុន្តែ​អ្នកខ្លះ​រំពឹង​ថា​ពេលវេលា​ដ៏​រស់​រវើក​បាន​ធ្លាក់​ចុះ​មក​ត្រឹម ១២,៩% ពោល​ធ្លាក់​ចុះ​ពី ២៦% កាលពី​ឆ្នាំ​មុន ខណៈ​ដែល​ប្រហែល ២៨% រំពឹង​ថា​រដូវ​វិស្សមកាល​នឹង​ប្រែជា​ស្ងប់ស្ងាត់​ជាង​មុន​។
របាយការណ៍​មជ្ឈមណ្ឌល​ស្រាវជ្រាវ​ពាណិជ្ជកម្ម​ថៃ​បង្ហាញ​ថា ការ​ចំណាយ​សរុប​អំឡុង​ពេល​វិស្សមកាល​ឆ្លង​ឆ្នាំ​ថ្មី ២០២៦ ត្រូវប៉ាន់​ប្រមាណ​ថា​ចំនួន ១១១,៦ ពាន់​លាន​បាត ឬ ៣,៥ ពាន់​លាន​ដុល្លារ​អា​មេ​រិ​ក កើនឡើង ២,១% ធៀប​នឹង​ឆ្នាំ​មុន ដែល​ជា​អត្រាកំណើន​យឺត​បំផុត​ក្នុង​រយៈពេល ៤ ឆ្នាំ ប៉ុន្តែ​ជា​កម្រិត​ចំណាយ​ខ្ពស់​បំផុត​ចាប់តាំងពី​ឆ្នាំ ២០១៩៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com