ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

រដ្ឋមន្ត្រី​សុខាភិបាល​ ចាត់​ទុក​ការ​កំណត់​គោលដៅ​លើកកម្ពស់​គុណភាព​សេវា​សុខាភិបាល​ឱ្យ​បាន​ល្អ បង្ហាញ​នូវ​ភាព​ម៉ឹង​ម៉ាត់​របស់​អ្នកដឹកនាំ​សុខាភិបាល

5 ម៉ោង មុន

រាជធានី​ភ្នំពេញ ​៖ ​ឯកឧត្តម​សាស្ត្រាចារ្យ ឈាង រ៉ា រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងសុខាភិបាល​ បាន​គូសបញ្ជាក់​ថា ​ការ​កំណត់​គោលដៅ​លើកកម្ពស់​គុណភាព​សេវា​សុខាភិបាល​ឱ្យ​បាន​ល្អ បង្ហាញ​នូវ​ភាព​ម៉ឹង​ម៉ាត់​របស់​អ្នកដឹកនាំ​សុខាភិបាល ​។…

រាជធានី​ភ្នំពេញ ​៖ ​ឯកឧត្តម​សាស្ត្រាចារ្យ ឈាង រ៉ា រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងសុខាភិបាល​ បាន​គូសបញ្ជាក់​ថា ​ការ​កំណត់​គោលដៅ​លើកកម្ពស់​គុណភាព​សេវា​សុខាភិបាល​ឱ្យ​បាន​ល្អ បង្ហាញ​នូវ​ភាព​ម៉ឹង​ម៉ាត់​របស់​អ្នកដឹកនាំ​សុខាភិបាល ​។

ឯកឧត្តម​សាស្ត្រាចារ្យ ឈាង រ៉ា រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងសុខាភិបាល បានលើក​ឡើង​បែប​នេះ​ នៅពេល​ដឹកនាំ​វគ្គ ភាព​ជា​អ្នកដឹកនាំ និង​នវានុវត្តន៍ ដែល​មាន​មន្ត្រី​សុខាភិបាល គ្រប់​ឋានានុក្រម​ក្រោម​ឱវាទ​ក្រសួងសុខាភិបាល ចូលរួម​តាម​ប្រព័ន្ធ​វី​ដេ​អូ​សន្និសីទ (Zoom) សរុប​ចំនួន ៣២៨៩​រូប​ នៅ​ថ្ងៃ​ទី​២៨ ខែតុលា ឆ្នាំ​២០២៥ ចាប់ពី​ម៉ោង ២:០០​នាទីរសៀល ។

ឯកឧត្តម​សាស្ត្រាចារ្យ​រដ្ឋមន្ត្រី​ បាន​កោតសរសើរ​លើ​ការ​ប្រែប្រួល ជា​វិជ្ជមាន ​នូវ​ផ្នត់គំនិត និង​ការ​ពិចារណា​របស់​មន្ត្រី​សុខាភិបាល ក្នុង​ការ​ស្វះ​ស្វែងរក​ចំណុច​កែ​លម្អ ក្នុង​ការងារ​បម្រើសេវា​ថែទាំ​សុខភាព ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ ក្នុង​រយៈពេល ២​ឆ្នាំ ចុង​ក្រោយ​នេះ ប្រកបដោយ​ការ​យកចិត្តទុកដាក់​ខ្ពស់ និង​ទំនួល​ខុស​ត្រូវ​ ។

ថ្ងៃនេះ ឯកឧត្តម​សាស្ត្រាចារ្យ បាន​លើកយក​ប្រធានបទ​ ៖ វិធីសាស្ត្រ​ធ្វើ​ការងារ​របស់​អ្នកដឹកនាំ ចំនួន ២​ចំណុច មក​ចែករំលែក រួម​មាន (១) អ្នកដឹកនាំ​ត្រូវ​ចេះ​ទាញ​យក​បទ​ពិសោធន៍ ពី​ការ​សម្រេច​កិច្ចការ​បាន​ជោគជ័យ​កន្លង​មក ឱ្យ​ក្លាយជា​ទម្លាប់​ល្អ សម្រាប់​អនុវត្ត​ការងារ និង​(២) ​អ្នកដឹកនាំ​ត្រូវ​មាន​ជំហរ​កំណត់​គោលដៅ​ឱ្យ​បាន​ខ្ពស់ ដើម្បី​ផលប្រយោជន៍​របស់​អ្នក​នៅ​ជុំវិញ​ខ្លួន និង​សង្គម​ ។

ជា​ចុង​ក្រោយ ឯកឧត្តម​សាស្ត្រាចារ្យ​រដ្ឋមន្ត្រី ក៏​បាន​ចែករំលែក​លើ​ប្រធានបទ វិចារ​វិជ្ជា​សម្ភារ​និយម ដោយ​លើកយក​លក្ខណៈ​របស់​សច្ចៈ​ធម៌ កើត​ចេញពី​ការ​អនុវត្ត​ជាក់ស្តែង ដែល​ជា​យន្តការ​មួយ សម្រាប់​បង្កើន​ចំណេះដឹង និង​ស្វែងរក​ការ​ពិត​។

ស​ប្តា​ហ៍​នេះ ក្រុមការងារ នៃ​មន្ទីរពេទ្យ​ព្រះ​អង្គឌួង បាន​លើកយក​ប្រធានបទ​ស្តី​ពី វិធីសាស្ត្រ​ទាក់ទាញ និង​រក្សា​អ្នកជំងឺ​ឱ្យមក​ប្រើប្រាស់​សេវា​ឱ្យ​បាន​ច្រើន​។ ក្រុមការងារ​បាន​រំលេច​ពី​កត្តា​ស្លាប់​រស់ របស់​មន្ទីរពេទ្យ រួម​មាន​៖ (១)​ការ​ពង្រឹង​ក្រមសីលធម៌ និង​ភាព​មាន​វិជ្ជាជីវៈ​របស់​គ្រូពេទ្យ (២)​ការ​គោរព​ឱ្យ​បាន​នូវ​គោលការណ៍ ខិតខំ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ឈឺចាប់​របស់​អ្នកជំងឺ និង​(៣) ការ​ពង្រឹង​សាមគ្គីភាព​ផ្ទៃក្នុង របស់​អ្នកបម្រើ​សេវា និង​ការ​បណ្តុះបណ្តាល​៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ