ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ផលិតផល​ចំនួន១៨មុខ​ត្រូវ​បាន​ជ្រើសរើស​ជា​ផលិតផល​សក្តានុពលសម្រាប់​ខេត្តព្រៃវែង

17 ម៉ោង មុន
  • ព្រៃវែង

ខេត្ត​ព្រៃវែង ៖ នៅ​ថ្ងៃ​ទី​១៤ មិ​នា មន្ទីរ​ពាណិជ្ជកម្ម​ខេត្តព្រៃវែង បាន​រៀបចំ​សិក្ខាសាលា​ស្តី​ពី “​ការ​ពង្រឹងសមត្ថភាព​អ្នក​ផលិត និង​កែ​ច្នៃ​ផលិតផល​” ដើម្បី​បង្កើត​ឱកាស​ស្វែងរក​ទីផ្សារ ទាំង​ក្នុង…

ខេត្ត​ព្រៃវែង ៖ នៅ​ថ្ងៃ​ទី​១៤ មិ​នា មន្ទីរ​ពាណិជ្ជកម្ម​ខេត្តព្រៃវែង បាន​រៀបចំ​សិក្ខាសាលា​ស្តី​ពី “​ការ​ពង្រឹងសមត្ថភាព​អ្នក​ផលិត និង​កែ​ច្នៃ​ផលិតផល​” ដើម្បី​បង្កើត​ឱកាស​ស្វែងរក​ទីផ្សារ ទាំង​ក្នុង និង ក្រៅប្រទេស ដែល​ពិធី​នេះ​បាន​ធ្វើ​ឡើង​ក្រោម​អធិបតីភាព ឯកឧត្ដម ទិ​ត សី​ច័ន្ទ​លី អគ្គនាយក នៃ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម ព្រមទាំង​មានការ​ចូលរួម​ពី ម្ចាស់​ផលិតករ សិប្បកម្ម អាជីវកម្ម ពាណិជ្ជករ កសិករ អ្នក​ផ្គត់ផ្គង់ និង​ដៃគូ​ពាក់ព័ន្ធ​ជា​ច្រើន​រូប​។

លោក អន ភារៈ អភិបាលរង​ខេត្ត បាន​លើក​ឡើង​ថា ខេត្តព្រៃវែង មាន​ផលិតផល​កសិកម្ម និង​ឧស្សាហកម្ម សក្តានុពល​ចំនួន​១៨​មុខ ដែល​ត្រូវ​បាន​ជ្រើសរើស វាយតម្លៃ និង​ទទួលស្គាល់​ដោយ​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​ជំរុញ​ចលនា​ភូមិ​មួយ ផលិតផល​មួយ ព្រមទាំង​ផលិតផល​មួយ​ចំនួន​ទៀត ត្រូវ​បាន​កត់​សម្គាល់ថា​ជា​ផលិតផល​សក្តានុពល​របស់​ខេត្តព្រៃវែង ។ ផលិតផល​ទាំងនោះ​មាន​ដូច​ជា ហូល​, ក្រមា​, កន្ទេលកក់​, សាច់ក្រក​, អំបុក​, នំ​ទ្រាំ​, សម្ភារៈ​ប្រើប្រាស់​ធ្វើ​ពី​ឫស្សី ផ្តៅ​-​រពាក់​, ជ័រ​ប្លា​ស្ទិ​ក​, ស្ករត្នោត​, ចង្ក្រានឡូវ​ប្រណិត​, បង្គីរ​, ជើង​ឆ្នាំង​, ចម្លាក់​, គំនូរ​, បន្លែ​សុវត្ថិភាព​, កាបូប​, ស្បែកជើង​, ខ្សែក្រវាត់​, មើម​ឈូក​, និង​ទឹក​សុទ្ធ​ប្លូ​ស៊ី​។ ផលិតផល​ទាំងនេះ បាន​និង​កំពុង​ចរាចរណ៍​លើ​ទីផ្សារ និង​ជំរុញ​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ តាម​រយៈ​ការ​ពិព័រណ៍​ពាណិជ្ជកម្ម​ក្នុង និង​ក្រៅប្រទេស យុទ្ធ​ការ​ទិញ​ផលិតផល​ខ្មែរ និង​វេទិកា​ផ្សេង​ៗ​។

ឯកឧត្ដម ទិ​ត សី​ច័ន្ទ​លី អគ្គនាយក នៃ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម មាន​ប្រសាសន៍​ថា គោលបំណង​សំខាន់​នៃ​សិក្ខាសាលា​ប្រឹក្សា​យោបល់​នេះ គឺ​ដើម្បី​ពង្រឹងសមត្ថភាព​អ្នក​ផលិត​ឱ្យ​អភិវឌ្ឍន៍​ផលិតផល របស់​ខ្លួន​ស្រប​តាម​ស្តង់ដារ លក្ខខណ្ឌ​តម្រូវ​នានា​ដែល​កំណត់​ដោយ​ច្បាប់ និង​ឆ្លើយ​តប​ទៅ​នឹង​តម្រូវការ​ទីផ្សារ ប្រយោជន៍​ដើម្បី​លើកកម្ពស់​ភាព​ប្រកួតប្រជែង តាម​រយៈ​ការ​ជ្រៀតចូល និង​ទទួល​បាន​ចំណែក​ទីផ្សារ​សមរម្យ​។ សិក្ខាសាលា​នេះ ក៏​មាន​គោលបំណង​ដើម្បី​បញ្ជ្រាប​ចំណេះដឹង​ថ្មី​ៗ​ជូន​ដល់​ផលិតករ អាជីវករ ទាក់ទង​នឹង​ការ​ផលិត ការ​វេច​ខ្ចប់ ភាព​ទាក់ទាញ បច្ចេកវិជ្ជា​វេច​ខ្ចប់ ក៏​ដូច​ជា បរិបទ​នៃ​ច្បាប់​ប្រកួតប្រជែង ព្រមទាំង​បែបបទ​នៃ​ការ​នាំ​ចេញ​ទំនិញ​ទៅ​កាន់​ទីផ្សារ​ក្នុង និង​ក្រៅប្រទេស​។

លើស​ពី​នេះ ក្រសួង​បាន​និង​កំពុង​បន្ត​ធ្វើ​កិច្ច​សម្រួល​ពាណិជ្ជកម្ម រួម​មាន ការ​ផ្តល់​សេវា​សាធារណៈ​របស់​ក្រសួង តាម​ប្រព័ន្ធ​អន​ឡាញ ការ​បញ្ចូល​រាល់​ច្បាប់ លិខិត​បទដ្ឋាន​គតិ​យុ​ត្ត និង​កិច្ចព្រមព្រៀង​ពាណិជ្ជកម្ម​ពាក់ព័ន្ធ​ទាំងអស់ លើ​គេហទំព័រ​ផ្លូវការ និង​បណ្តាញ​សង្គម​នានា​របស់​ក្រសួង ការ​បង្កើត Call Center និង​គំនិត​ផ្តួចផ្តើម ថ្មី​ៗ​មួយ​ចំនួន​ទៀត​ក្នុង​ពេល​ឆាប់​ៗ​ខាង​មុខ សំដៅ​ជួយ​សម្រួល​តម្លៃ​អាជីវកម្ម និង​សំចៃ​ពេលវេលា បង្កើន​ភាព​ប្រកួតប្រជែង​របស់​កម្ពុជា ឆ្លើយ​តប​ដោយ​បុ​រេ​សកម្ម​ទៅ​នឹង​ច​ម្ង​ល់ និង​កង្វល់​របស់​សាធារណជន និង​វិស័យ​ឯកជន​។

ឯកឧត្ដម បន្ថែម​ថា ជាមួយ​គ្នា​នេះ​ដែរ អគ្គនាយកដ្ឋាន​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម បាន​រួមចំណែក​ជួយ​សម្របសម្រួល ផ្សព្វផ្សាយ​ផលិតផល សក្តានុពល​កម្ពុជា និង​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម​កម្ពុជា តាម​រយៈ​ការ​រៀបចំ​ពិព័រណ៍​ពាណិជ្ជកម្ម សិក្ខាសាលា វេទិកា​ធុរកិច្ច ជាមួយ​ដៃគូ​ក្នុង​និង​ក្រៅប្រទេស ជំនួប​ពាណិជ្ជកម្ម ការ​អនុញ្ញាត​ឱ្យ​បើក​ដំណើរការ​មជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្ម​ឯកជន កម្ពុជា​នៅ​ក្រៅប្រទេស ក៏​ដូច​ជា​បាន​ជួយ​កសាង​និង​ជំរុញ​អនុវត្ត​នូវ​គោលនយោបាយ​គាំទ្រ​ផលិតផល​យុទ្ធសាស្ត្រ មួយ​ចំនួន​ដូច​ជា​៖ ស្រូវ​-​អង្ករ ដំឡូង​មី ស្វាយចន្ទី ម្រេច ចេកអំបូង​លឿង មៀន​ប៉ៃលិន ស្វាយ ដូង​ស្រស់ ទឹកឃ្មុំ និង​អំបិល​។

ឯកឧត្ដម សង្ឃឹម​យ៉ាង​មុតមាំ​ថា សិក្ខាសាលា​ថ្ងៃនេះ​នឹង​ជួយ​បង្កើន​ចំណេះដឹង​ថ្មី​ៗ​បន្ថែម​ទៀត​ដល់​បងប្អូន​អាជីវករ​ទាំងអស់ ក្នុង​ការ​ពង្រឹង​កែ​លម្អ​លក្ខខណ្ឌ​ផលិត គុណភាព ការ​វេច​ខ្ចប់​សោ​ភ​ណ័​ភាព និង​ភាព​ទាក់ទាញ ។​ល​។ ដើម្បី​ឱ្យ​ផលិតផល​របស់​បងប្អូន ទទួល​បានការ​គាំទ្រ​លើ​ទីផ្សារ​ជាតិ និង​អន្តរជាតិ ជួយ​បង្កើន​ជីវភាព និង រួមចំណែក​ពង្រឹង​សេដ្ឋកិច្ចជាតិ​ឱ្យ​ឈាន​ឡើង​មួយ​កម្រិត​ទៀត ដើម្បី​សម្រេច​បាន​នូវ​គោលដៅ ឆ្នាំ​២០៣០ និង ឆ្នាំ​២០៥០ របស់​រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ