បុគ្គលិកខ្លះខ្ជិល និងមិនទទួលខុសត្រូវ ហើយជារឿយៗ ពួកគេបំពានលក្ខន្តិកៈរបស់ស្ថាប័ន ប៉ុន្តែនៅក្នុងនាមជាថ្នាក់ដឹកនាំម្នាក់មិនចង់បណ្តេញពួកគេចេញពីការងារទេ ពីព្រោះឥឡូវនេះ ការងារថ្មីពិបាករកសម្រាប់ពួកគេ។ ដូច្នេះ តើយើងនៅក្នុងស្ថានការណ៍បែបនេះ អាចជំរុញឬមានវិធីសាស្ត្រយ៉ាងណា ដើម្បីជួយជំរុញ និងលើកទឹកចិត្តបុគ្គលិកទាំងនោះអោយភ្ញាក់រលឹក។
តាមទ្រឹស្តីអាជីវកម្ម និងគ្រប់គ្រង ការលើកទឹកចិត្តបុគ្គលិកដែលខ្ជិល និងគ្មានទំនួលខុសត្រូវអាចជាបញ្ហាប្រឈម ប៉ុន្តែវាមានសារសំខាន់ណាស់ក្នុងការចូលទៅជិតស្ថានការណ៍ដោយការយល់ចិត្ត និងផ្តោតលើការកែលម្អជាជាងការដាក់ទណ្ឌកម្ម។ នេះគឺជាយុទ្ធសាស្ត្រមួយចំនួនដើម្បីលើកទឹកចិត្តបុគ្គលិកបែបនេះឱ្យកាន់តែមានផលិតភាព និងការទទួលខុសត្រូវ៖
១-ស្វែងយល់ពីមូលហេតុឫសគល់
ជំហានដំបូងក្នុងការលើកទឹកចិត្តបុគ្គលិកដែលបំពេញការងារមិនបានល្អ គឺត្រូវយល់ពីមូលហេតុដែលពួកគេត្រូវបានផ្តាច់ចេញពីការងារ។ តើពួកគេខ្វះជំនាញ មានអារម្មណ៍ធុញថប់ ឬជួបប្រទះបញ្ហាផ្ទាល់ខ្លួនយ៉ាងណា។ តាមរយៈការកំណត់អត្តសញ្ញាណមូលហេតុដើម អ្នកអាចរៀបចំវិធីសាស្ត្ររបស់អ្នកដើម្បីដោះស្រាយតម្រូវការជាក់លាក់របស់ពួកគេ។
២-កំណត់ការរំពឹងទុក និងគោលដៅច្បាស់លាស់
ពេលខ្លះ បុគ្គលិកមិនដឹងពីអ្វីដែលរំពឹងទុកពីពួកគេ។ អ្នកអាចកំណត់យ៉ាងច្បាស់នូវតួនាទី ទំនួលខុសត្រូវ និងស្តង់ដារនៃការអនុវត្តរបស់ពួកគេ។ កំណត់គោលដៅដែលអាចសម្រេចបាន និងបង្កើតផែនការកែលម្អការអនុវត្ត។ នៅពេលដែលនិយោជិតដឹងពីអ្វីដែលរំពឹងទុក ពួកគេទំនងជានឹងបន្តដំណើរទៅមុខទៀតហើយអាចកែខ្លួនបានប្រសើរវិញ។
៣-ផ្តល់មតិកែលម្អជាប្រចាំ
ទំនាក់ទំនងជាទៀងទាត់ជាមួយនិយោជិតរបស់អ្នកអំពីការអនុវត្តរបស់ពួកគេ ទាំងអ្វីដែលពួកគេកំពុងធ្វើបានល្អ និងកន្លែងដែលពួកគេត្រូវការការកែលម្អ។ ប្រើសំឡេងវិជ្ជមានដើម្បីលើកទឹកចិត្តពួកគេឱ្យមើលឃើញមតិកែលម្អជាឱកាសសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍជាជាងការរិះគន់។
៤-បង្កើតបរិយាកាសគាំទ្រ
ការកសាងបរិយាកាសការងារដែលគាំទ្រ និងវិជ្ជមានដែល អាចជះឥទ្ធិពលយ៉ាងខ្លាំងដល់ការលើកទឹកចិត្តបុគ្គលិក។ លើកទឹកចិត្តដល់ការងារជាក្រុម ផ្តល់ធនធានចាំបាច់ និងធានាថាបុគ្គលិកមានអារម្មណ៍ថាមានតម្លៃ ។ នៅពេលដែលនិយោជិតមានអារម្មណ៍ថាមានការគាំទ្រ ពួកគេទំនងជាប្តេជ្ញាចិត្តចំពោះការងាររបស់ពួកគេ។
៥-ផ្តល់ការបណ្តុះបណ្តាល និងការអភិវឌ្ឍន៍
ការផ្តល់ឱកាសសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍវិជ្ជាជីវៈអាចជំរុញបុគ្គលិកឱ្យបង្កើនជំនាញរបស់ពួកគេ និងទទួលយកការទទួលខុសត្រូវបន្ថែមទៀត។ ផ្តល់ជូននូវវគ្គបណ្តុះបណ្តាល សិក្ខាសាលា ឬកម្មវិធីណែនាំដើម្បីជួយពួកគេរីកចម្រើន និងមានអារម្មណ៍ជឿជាក់លើតួនាទីរបស់ពួកគេ។
៦-ទទួលស្គាល់ និងផ្តល់រង្វាន់ដល់ការកែលម្អ
ការពង្រឹងជាវិជ្ជមានអាចជាការលើកទឹកចិត្តដ៏មានឥទ្ធិពល។ ទទួលស្គាល់ និងផ្តល់រង្វាន់ដល់បុគ្គលិក នៅពេលដែលពួកគេបង្ហាញពីភាពប្រសើរឡើង ទោះបីជាវាតូចក៏ដោយ។ ការសរសើរ ការលើកទឹកចិត្ត ឬ «អរគុណ» វាជាពាក្យដ៏សាមញ្ញតែវាអាចបង្កើនសីលធម៌ និងលើកទឹកចិត្តឱ្យមានការទទួលខុសត្រូវ។
តាមរយៈការរួមបញ្ចូលគ្នានៃការយល់ចិត្ត ការប្រាស្រ័យទាក់ទងច្បាស់លាស់ និងការគាំទ្រ អ្នកអាចជំរុញបុគ្គលិកដែលខ្ជិល ឬគ្មានទំនួលខុសត្រូវ ឱ្យក្លាយជាសមាជិកកាន់តែច្រើន និងប្រកបដោយផលិតភាពក្នុងក្រុមរបស់អ្នក។ នៅក្នុងករណីដែលអ្នកជាមេដឹកនាំបែបនេះ អ្នកនឹងទទួលបាននូវការគោរពនិងគុណធម៌ ហើយជាពិសេសគឺការគោរពនិងអោយតម្លៃពីបុគ្គលិកទាំងឡាយ ។
ចែករំលែកព័តមាននេះ