វាគ្មិនទី១ គឺលោកបណ្ឌិត Raymond Choi ដែលជាប្រធានសមាគមពាណិជ្ជកម្មកម្ពុជា-ចិន ឬ Cambodia Chinese Commerce Association (CCCA) បានទាក់ទាញភ្ញៀវកិត្ដិយស ជាពិសេសភ្ញៀវអន្តរជាតិ ជាមួយការយល់ឃើញយ៉ាងស៊ីជម្រៅអំពីការធ្វើអាជីវកម្មនៅកម្ពុជា ដោយផ្អែកទៅតាមទស្សនៈវិនិយោគិនហុងកុង។ កាន់តែពិសេស ជំនាញ និងបទពិសោធរបស់លោកបណ្ឌិត Raymond Choi បានផ្ដល់ចំណេះដឹងយ៉ាងទូលំទូលាយអំពីទិដ្ឋភាពធុរកិច្ចក្នុងស្រុក និងបរិយាកាសវិនិយោគទូទៅ ក៏ដូចជាបានជួយត្រួសត្រាយផ្លូវសម្រាប់ការពង្រឹងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការ និងភាពជាដៃគូបន្ថែមនៅក្នុងទីផ្សារកម្ពុជា។
វាគ្មិនទី២ គឺសាស្ត្រាចារ្យបណ្ឌិត Albert Tan ដែលជាប្រធានគណៈកម្មាធិការម៉ាកយីហោកំពូលអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក ឬ Asia Pacific TOP Excellence Brand Committee បានបំភ្លឺអ្នកចូលរួមទាំងអស់អំពីអនាគតដ៏ជោគជ័យរបស់ប្រទេសកម្ពុជាក្នុងមួយទសវត្សរ៍បន្ទាប់។ ទស្សនវិស័យប្រកបដោយគតិបណ្ឌិត និងការវិភាគរបស់សាស្ត្រាចារ្យទៅលើគន្លងកំណើនរបស់កម្ពុជាក្នុងរយៈពេលដប់ឆ្នាំខាងមុខ បានធ្វើឱ្យអ្នកចូលរួមទទួលបានការបំផុសគំនិតថ្មី និងសុទិដ្ឋិនិយមខ្ពស់អំពីលទ្ធភាព និងឱកាសដ៏ច្រើនដែលត្រូវចាប់យកនៅពេលខាងមុខ។
ជាចុងក្រោយ លោក Lawrence Kook អភិបាលគ្រប់គ្រងនៃក្រុមហ៊ុន ខេមបូឌាន ដេរីវ៉េទីវ អ៊ិចឆេង បានបង្ហាញនូវយុទ្ធសាស្ត្រ និងវិធីសាស្ត្រដែលជនបរទេសអាចចាប់យកឱកាសវិនិយោគនៅក្នុងតំបន់អាស៊ាន។ ដោយផ្តោតទៅលើទិដ្ឋភាពអភិវឌ្ឍន៍ឥតឈប់ឈរនៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ លោក Lawrence Kook បានចែករំលែកគន្លឹះដ៏មានគុណតម្លៃនៃការចាប់ផ្ដើមវិនិយោគដែលមានលក្ខណៈងាយស្រួល ដែលអាចជួយជំរុញអ្នកចូលរួមក្នុងការទាញយកអត្ថប្រយោជន៍ពីសក្តានុពលដ៏ធំដែលមាននៅក្នុងទីផ្សារអាស៊ាន។
ចែករំលែកព័តមាននេះ