ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ផែនទីនៃគំនិត ៖ តើត្រូវរៀបចំយ៉ាងដូចម្តេចដើម្បីសម្រេចបំណង ?

3 អាទិត្យ មុន

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ ការ​រៀបចំ​ផែនទី​គំនិត​អាច​ជា​ឧបករណ៍​ដ៏​មាន​ប្រយោជន៍​ក្នុង​ដំណើរការ​នៃ​ការ​បង្កើត​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គភាព​របស់​ក្រុមហ៊ុន ជា​ពិសេស​នៅ​ក្នុង​ដំណាក់កាល​ដំបូង​នៃ​ការ​បំផុសគំនិត និង​ការ​ធ្វើ​ផែនការ ។ ផែនទី​គំនិត​រៀបចំ​ព័ត៌មាន​ដោយ​មើលឃើញ ធ្វើ​ឱ្យ​វា​កាន់តែ​ងាយស្រួល ក្នុង​ការ​មើលឃើញ​កា​រត​ភ្ជាប់ កំណត់​សមាសធាតុ​សំខាន់​ៗ…

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ ការ​រៀបចំ​ផែនទី​គំនិត​អាច​ជា​ឧបករណ៍​ដ៏​មាន​ប្រយោជន៍​ក្នុង​ដំណើរការ​នៃ​ការ​បង្កើត​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គភាព​របស់​ក្រុមហ៊ុន ជា​ពិសេស​នៅ​ក្នុង​ដំណាក់កាល​ដំបូង​នៃ​ការ​បំផុសគំនិត និង​ការ​ធ្វើ​ផែនការ ។ ផែនទី​គំនិត​រៀបចំ​ព័ត៌មាន​ដោយ​មើលឃើញ ធ្វើ​ឱ្យ​វា​កាន់តែ​ងាយស្រួល ក្នុង​ការ​មើលឃើញ​កា​រត​ភ្ជាប់ កំណត់​សមាសធាតុ​សំខាន់​ៗ និង​បង្កើត​គំនិត ។

មនុស្ស​មួយ​ចំនួន​បង្កើត ផែនទី​គំនិត​ជា​ឧបករណ៍​ដ៏​មាន​ប្រយោជន៍​សម្រាប់​ការ​រៀបចំ​គំនិត​របស់​ពួក​គេ​បង្កើត​គំនិត និង​គូស​ផែនទី​ទំនាក់ទំនង​ស្មុ​គ្រ​ស្មាញ ។ ពួក​គេ​អាច​ប្រើ​ផែនទី​គំនិត​សម្រាប់​កិច្ចការ​ដូច​ជា ៖ ការ​ធ្វើ​ផែនការ​គម្រោង ការ​ដោះស្រាយ​បញ្ហា ការ​គូសបញ្ជាក់​បទ​បង្ហាញ ឬ​របាយការណ៍ ឬ​សូ​ម្បី​តែ​ការ​កំណត់​គោលដៅ​ផ្ទាល់ខ្លួន ។ ទាំងនេះ​ជា​របៀប​ដែល​កម្មវិធី​លុយ​នៃ​សារព័ត៌មាន កោះសន្តិភាព បាន​ស្រាវជ្រាវ​ហើយ​ចែករំលែក​ជូន​អ្នក​ដើម្បី​អាច​ប្រើ​ផែនទី​គំនិត​ក្នុង​បរិបទ​របស់​អ្នក​ផ្ទាល់ ៖

១. គំនិត​សំខាន់​ៗ ៖ ចាប់ផ្តើម​ដោយ​ការ​បំផុសគំនិត​ពី​ធាតុ​សំខាន់​ៗ​នៃ​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គភាព​របស់​ក្រុមហ៊ុន​អ្នក ដូច​ជា ៖ នាយកដ្ឋាន មុខ​តំណែង ទំនាក់ទំនង​រាយការណ៍ និង​កម្រិត​នៃ​ការ​គ្រប់គ្រង ។ សរសេរ​សមា​ធាតុ​នីមួយ​ៗ​ជា​គំនិត​កណ្តាល​នៅ​លើ​ផែនទី​គំនិត​របស់​អ្នក ។
២. កំណត់​ទំនាក់ទំនង ៖ ប្រើ​ការ​រិះគិត​ដើម្បី​ភ្ជាប់​ធាតុ​ដែល​ទាក់ទង និង​បង្ហាញ​ពី​របៀប​ដែល​ពួក​វា​មាន​ទំនាក់ទំនង​គ្នា​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក ។ ឧទាហរណ៍ អ្នក​អាច​ភ្ជាប់​នាយកដ្ឋាន​ផ្សេង​ៗ​គ្នា ដើម្បី​បង្ហាញ​ពី​របៀប​ដែល​ពួក​គេ​មាន​ទំនាក់ទំនង​គ្នា​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក ឬ​បង្ហាញ​ទំនាក់ទំនង​រាយការណ៍ រវាង​មុខ​តំណែង ។
៣. កំណត់​ឋានានុក្រម ៖ ប្រើ​ការ​ចូល​បន្ទាត់ ឬ​ការ​សរសេរ​កូដ​ពណ៌ ដើម្បី​តំណាង​ឱ្យ​ឋានានុក្រម​នៅ​ក្នុង រចនាសម្ព័ន្ធ ស្ថាប័ន​របស់​អ្នក ។ នេះ​អាច​ជួយ​បញ្ជាក់​ពី​ខ្សែ​សង្វា​ក់​នៃ​បញ្ជា និង​កម្រិត​នៃ​សិទ្ធិ​អំណាច​នៅ​ក្នុង​អង្គភាព ។
៤. បន្ថែម​ព័ត៌មាន​លម្អិត ៖ ពង្រីក​លើ​ធាតុ​នីមួយ​ៗ​ដោយ​បន្ថែម​ព័ត៌មាន​លម្អិត​ដូច​ជា ការងារ ការ​ទទួលខុសត្រូវ និង​គុណវុឌ្ឍិ ។ ការ​កំណត់​ទាំងនេះ​នឹង​ជួយ​អ្នក​អភិវឌ្ឍ​ការ​យល់​ដឹង កាន់តែ​ទូលំទូលាយ អំពី​ធាតុ​ផ្សំ​នីមួយ​ៗ​នៃ​រចនាសម្ព័ន្ធ​ស្ថាប័ន ។
៥. ធ្វើ​ឡើង​វិញ និង​កែ​លម្អ ៖ នៅ​ពេល​អ្នក​បន្ត​អភិវឌ្ឍ​រចនាសម្ព័ន្ធ​ស្ថាប័ន​របស់​អ្នក សូម​ប្រើ​ផែនទី​គំនិត​ដើម្បី​រំលឹក​ឡើង​វិញ និង​កែ​លម្អ​គំនិត​របស់​អ្នក ។ អ្នក​អាច​រៀបចំ​ធាតុ​ឡើង​វិញ​បាន​យ៉ាង​ងាយស្រួល បន្ថែម​សាខា​ថ្មី ឬ​ធ្វើការ​កែប្រែ​តាម​តម្រូវការ ។
៦. ចែករំលែក និង​សហការ ៖ ប្រសិនបើ​អ្នក​កំពុងធ្វើការ​ជាមួយ​ក្រុម ផែនទី​គំនិត​អាច​ជា​ឧបករណ៍​ដ៏​មាន​តម្លៃ​សម្រាប់​ការ​ចែករំលែក និង​សហការ​លើ​គំនិត ។

អ្នក​អាច​ប្រើ​វា​ដើម្បី​សម្រួល​ដល់​ការ​ពិភាក្សា ប្រមូល​មតិ​កែ​លម្អ និង​ធានា​ថា អ្នក​រាល់គ្នា​ត្រូវ​បាន​តម្រឹម​លើ​រចនាសម្ព័ន្ធ​ស្ថាប័ន​ដែល​បាន​ស្នើ ។ ការ​រៀបចំ​ផែនទី​គំនិត​គឺ​មិន​ចាំបាច់​តឹងរ៉ឹង​សម្រាប់​ការ​បង្កើត​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គភាព​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ឡើយ ។ មនុស្ស​ជា​ច្រើន​យល់​ថា វា​ជា​ឧបករណ៍​ដ៏​មាន​ប្រយោជន៍​សម្រាប់​រៀបចំ​គំនិត បង្កើត​គំនិត និង​មើលឃើញ​ទំនាក់ទំនង​ស្មុ​គ្រ​ស្មាញ ។

ទីបំផុត ថា​តើ​អ្នក​ប្រើ​ផែនទី​គំនិត ឬ​អត់អាស្រ័យ​លើ​ចំណង់​ចំណូលចិត្ត​ផ្ទាល់ខ្លួន​របស់​អ្នក និង​តម្រូវការ​ជាក់លាក់​នៃ​ស្ថាប័ន​របស់​អ្នក ។ ការ​សម្រេចចិត្ត​ប្រើប្រាស់​ផែនទី​គំនិត ឬ​ឧបករណ៍​រៀបចំ​ផ្សេង​ទៀត គឺ​អាស្រ័យ​លើ​បុគ្គល​ម្នាក់​ៗ និង​អ្វី​ដែល​ពួក​គេ​រក​ឃើញ​ថា មាន​ប្រសិទ្ធភាព​បំផុត​សម្រាប់​តម្រូវការ និង​ចំណូលចិត្ត​របស់​ពួក​គេ ៕ ដោយ ៖ ស ផាត់

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ