ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

​លោក​ ឃួ​ង ស្រេង ធ្វើ​ពិធី​ត​ភ្ជាប់ស្ពានបេតុង​ខ្សែ​កាប​កោះន​រា គ្រោង​ដាក់​ដំណើរការ​បណ្តោះអាសន្ន​ខែក្រោយ​នេះ​

1 ឆ្នាំ មុន
  • ភ្នំពេញ

រាជធានី​ភ្នំពេញ​៖ នៅ​រសៀល​ថ្ងៃ​ទី​១៣​ខែ កញ្ញា​ឆ្នាំ​២០២៣​នេះ​លោក ឃួ​ង ស្រេង អភិបាល​រាជធានី​

រាជធានី​ភ្នំពេញ​៖ នៅ​រសៀល​ថ្ងៃ​ទី​១៣​ខែ កញ្ញា​ឆ្នាំ​២០២៣​នេះ​លោក ឃួ​ង ស្រេង អភិបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ និង​តំណាង​ក្រុមហ៊ុន​វិនិយោគទុន​អណិកជន​កម្ពុជា OCIC ដែល​ទទួល​សាងសង់​ស្ពាន​ស្ពានបេតុង​ខ្សែកាប កោះន​រា និង​មន្ត្រី​ជំនាញ​ក្រោម​ឱវាទ បាន​អ​ញ្ជើ​ញ ធ្វើ​ពិធី​ត​ភ្ជាប់ ស្ពានបេតុង​ខ្សែកាប​កោះន​រា ដែល​ជា​ស្ពាន​ត​ភ្ជាប់​ពី​ទីក្រុង​រណប​កោះ​ពេជ្រ ទៅ​ទីក្រុង​រណប​កោះន​រា ដែល​គ្រោង​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរការ​បណ្តោះអាសន្ន​នៅ​ថ្ងៃ​ទី​២៧​ ខែតុលា​នេះ ​ហើយ​​ស្ពាន​នេះនេះ​​គ្រោង​រួចរាល់​នៅ​មុន​ព្រះរាជ​ពិធីបុណ្យ​អុំទូក​ឆាប់​ៗ​ខាង​មុខ​នេះ ។

លោក សាំ ពិសិដ្ឋ នាយក​មន្ទីរ​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន​រាជធានី​ភ្នំពេញ បានអោយ​ដឹង​ថា គម្រោង​​សាងសង់​ស្ពាន​ខ្សែកាប​ត​ភ្ជាប់​ពី​ទីក្រុង​រណប​កោះ​ពេជ្រ ទៅ​កាន់​គម្រោង​អភិវឌ្ឍន៍​កោះន​រា​នេះ មាន​ប្រវែង​សរុប ៨២៤​ម ទទឹង ២៤.៥​ម បណ្តោយ​ស្ពានបេតុង​អារ​មេ ប្រវែង ៤៨៣ម៉ែត្រ
សសរ​​ស្ពាន​មាន​គម្លាត​២០​ម​+២១​ម​+១០៨​ម​+១៨០​ម​+១០៨​ម​+២៣​ម​+២៣​ម​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់​ក្បាលស្ពាន​ត្រើយ​ខាង​កោះ​ពេជ្រ ប្រវែង ២៤៩​ម​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់​ក្បាលស្ពាន​កោះន​រា ប្រវែង ៩២​ម ជា​ស្ពាន​ចរាចរ​ទ្វេរ​ទិស មាន​គន្លង​សម្រាប់​រថយន្ត​ចំនួន ២​ទៅ និង​គន្លង​ចំនួន ២​មក ដែល​១​គន្លង​មាន​ទទឹង ៣.២៥​ម និង​មាន​គន្លង​សម្រាប់ទោ​ចក្រយានយន្ត​ចំនួន ១​ទៅ និង​គន្លង​ចំនួន ១​មក ដែល​មាន​ទទឹង ១.២៥​ម​សងខាង ។

លោក​បន្ត​ថា ស្ពាន​នេះ​តម្រូវ​អោយ​បើកបរ ល្បឿន​សុវត្ថិភាព ៤០​គ​.​ម​/​ម៉ោង​ជម្រាល​ទទឹង​ស្ពាន ២% សសរ​សម្រាប់​ព្យួរ​ខ្សែកាប​មានកំ​ពស់ ៦០​ម គិត​ពី​ផ្ទៃ​តួ​ស្ពាន​ទៅ​លើ​អាកាស សសរស្ពាន​សម្រាប់​ព្យួរ​ខ្សែកាប​មាន​ចំនួន ២ ដែល​សសរស្ពាន​នីមួយ​ៗ​ប្រើប្រាស់​គ្រឹះ​ខួង​ខំ​នួន ១៨​ដើម មាន​ទំហំ​អង្កត់ផ្ចិត ២​ម គ្រឹះ​ខួង​សសរ​ទី​១​មាន​ជម្រៅ ៥៩.៤០​ម និង​សសរ​ទី​២​មាន​ជម្រៅ ៧៣.៤០​ម ផ្នែក​ខាង​កោះ​ពេជ្រ​មាន​សសរ​ចំនួន ៣ និង​ផ្នែក​ខាង​កោះន​រា​មាន​សសរ​ចំនួន ៣ ជើង​តាង​ស្ពាន​មាន​ទំហំ ២៤.៣​ម​x១៧.៧​ម​x៤.៥​ម ។

លោក សាំ​ពិសិដ្ឋ បានអោយ​ដឹង​ទៀត​ថា កំពស់​អតិបរមា​នាវា​ឆ្លងកាត់​ក្រោម​ស្ពាន ៨​ម នៅ​រដូវវស្សា​នីវ៉ូទឹក​ខ្ពស់​បំផុត កំពស់​អតិបរមា​នាវា​ឆ្លងកាត់​ក្រោម​ស្ពាន ១៨​ម នៅ​រដូវប្រាំង​នីវ៉ូទឹក​ទាប​បំផុត គម្លាត​ពី​សរសរ​ស្ពាន​ខ្សែកាប មាន​ប្រវែង ១៨០​ម សសរស្ពាន​ខ្សែកាប​នីមួយ​ៗ​មាន​ខ្សែកាប​ចំនួន​១​ជួរ ១៦​ដើម​សងខាង ក្នុង​១​ដើម​មាន​ភ្ជាប់​ខ្សែកាប​តូច​ៗ​ពី ២៧​ដើម ទៅ​៣១​ដើម ដែល​មាន​អង្កត់​ផ្ចឹ​ត ១៥.២​ម​មសសរស្ពាន​ខ្សែកាប​ទាំង​២ មាន​ឆ្លាក់​ចម្លាក់​រចនា​បទ​ខ្មែរមាន​បំពាក់​បង្គោល​ភ្លើង​បំភ្លឺ​ស្ពា​នរៀបចំ​បណ្តាញ​លូ​អម​សងខាង​ផ្លូវ​ក្បាលស្ពានដាក់​ស្លាក​សញ្ញា​ចរាចរ និង​លាប​គំនូសចរាចរ ។

លោក​បន្ត​ថា គម្រោង​ចំណាយ​សាងសង់ ៣៨.០០០.០០០​ដុល្លា​អា​មេ​រិ​ករយៈពេល​សាងសង់ ៣៥​ខែ សាងសង់​ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​វិនិយោគទុន​អណិកជន​កម្ពុជា OCIC ។

លោក សាំ ពិសិដ្ឋ បានអោយ​ដឹង​ទៀត​ថា ចំណែក​គម្រោង​សាងសង់​ស្ពានបេតុង​អារ​មេ​ត​ភ្ជាប់​ពី​កោះន​រា ទៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ ១ មាន​បណ្តោយ​ស្ពាន​សរុប​ប្រវែង ៦០​ម ទទឹង​ស្ពាន ២១​ម បណ្តោយ​ស្ពានបេតុង ៤៥​ម ផ្លូវ​គល់​ស្ពាន​សងខាង ១៥​ម៉ែត្រ និង​រយៈពេល​សាងសង់​មាន​ចំនួន ១២​ខែ​ផង​ដែរ​។

សមិទ្ធិ​ផល​ថ្មី​នេះ​នឹង​លេច​ចេញ​ជា​រូបរាង នា​ពេល​ឆាប់​ៗ​ខាង​មុខ​ក្នុង​មុខ​នាទី​ដើម្បី​បំរើ​សេចក្តី​ត្រូវការ​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​កាត់​បន្ថយ​ការ​កកស្ទះ​ចរាចរ​ណ៏​ដ៏​មមាញឹក​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ជា​ពិសេស​បន្ថយ​បន្ទុក​លំហូរ​ចរាចរ​នៅ​ស្ពាន​ព្រះ​មុនី​វង្ស ច្បារ​អំពៅ ក៏​ដូច​មហាវិថី​ព្រះ​នរោត្តម​ផង​ដែរ​។​

ជាមួយ​គ្នា​នេះ​សំណង់​ស្ពាន​ឆ្លងទន្លេ​មួយ​នេះ​ក៏​សម​ស្រប​ទៅ​នឹង​ការ​អភិវឌ្ឍ​ន៏​យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស​របស់​រាជធានី​ភ្នំពេញ​រួម​ទាំង​កំណើន​សេដ្ឋ កិច្ច ,​កំណើន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ក៏​ដូច​កំណើន​យានយន្ត​ក្នុង​ទីក្រុង​នា​សម័យ​សន្តិភាព ធ្វើ​អោយ​សមិទ្ធិ​ផល​ជា​ច្រើន​នៅ​ក្នុង​ទីក្រុង​មាន ហេ​ដ្ឋា​រចនា​សម្ព​ន្ធ័ ,​សំណង់​សា​ធារ​ណះ​,​សំណង់​ស្ពាន​អាកាស​ថ្មើរជើង​ជា​ច្រើន​កន្លែង​ទៀត ទោះជា​វិបត្តិ​ជំងឺ​កូ​វី​ដ​.១៩ និង​ជំនន់​ទឹកភ្លៀង​ដែល​កំពុង​យាយី​ភូមិសាស្ត្រ មួយ​ចំនួន​របស់​រាជធានី​ភ្នំពេញ ក៏​មិន​បា​នប​ន្ទុ​ច​បង្អាក់​ដំណើរការ​សាងសង់ និង​ដំណើរការ​អភិវឌ្ឍ​ន៏​ទីក្រុង​នោះ​បាន​ឡើយ ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ