បើកការដ្ឋានសាងសង់ស្ពានអាកាសថ្មី១ទៀតប្រសព្វរវាងផ្លូវជាតិលេខ៥ និងស្ពានបេតុងមេខ្សែកាបឫស្សីកែវ
- ភ្នំពេញ
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ រសៀលថ្ងៃទី៣០ ខែមករា ឆ្នាំ២០២២ លោក ឃួង ស្រេង អភិបាលរាជធានីភ្នំពេញ និងលោកជំទាវ…
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ រសៀលថ្ងៃទី៣០ ខែមករា ឆ្នាំ២០២២ លោក ឃួង ស្រេង អភិបាលរាជធានីភ្នំពេញ និងលោកជំទាវ…
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ រសៀលថ្ងៃទី៣០ ខែមករា ឆ្នាំ២០២២ លោក ឃួង ស្រេង អភិបាលរាជធានីភ្នំពេញ និងលោកជំទាវ ព្រមទាំងមន្ត្រីរាជការក្រោមឱវាទបានធ្វើពីធីក្រុងពាលី សុំម្ចាស់ទឹកម្ចាស់ដីមុននឹងឈានទៅធ្វើពិធីបើកការដ្ឋានសាងសង់ស្ពានអាកាសផ្លូវជាតិលេខ៥ នៅថ្ងៃទី៣១ ខែមករានេះ ។
ក្នុងពិធីបើកការដ្ឋានសាងសង់ស្ពានអាកាសថ្មី១ទៀត ប្រសព្វរវាងផ្លូវជាតិលេខ៥ និងស្ពានបេតុងអារមេខ្សែកាបឫស្សីកែវ នៅថ្ងៃទី៣១ ខែមករាឆ្នាំ២០២២ ស្ថិតក្នុងភូមិឃ្លាំងសាំង សង្កាត់ឫស្សីកែវ ខណ្ឌឫស្សីកែវ ក្រោមអធិបតីភាពដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់របស់ សម្តេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ។
លោក សាំ ពិសិដ្ឋ ប្រធានមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានីភ្នំពេញបានឱ្យដឹងថា លក្ខណៈបច្ចេកទេសនៃគម្រោងសាងសង់ ស្ពានអាកាសតាមបណ្តោយផ្លូវជាតិលេខ៥ ស្ថិតក្នុងខណ្ឌឫស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ ជាប្រភេទស្ពានអាកាសទ្វេទិស ដែលមាន២គន្លងទៅ និង២គន្លងមកបណ្តោយស្ពាន សរុបមានប្រវែង 483ម៉ែត្រ ទទឹងតួស្ពាន មានទំហំ 15.8ម៉ែត្រ បណ្តោយស្ពាន មានប្រវែង 145ម៉ែត្រ ផ្លូវតភ្ជាប់ក្បាលស្ពាន ខាងជើង មានប្រវែង 157ម៉ែត្រ ។
លោកបន្តថា ផ្លូវនេះតភ្ជាប់ក្បាលស្ពានខាងត្បូង មានប្រវែង 181 ម៉ែត្រ)គន្លងផ្លូវម្លាំងសម្រាប់រថយន្ត មានទំហំ 3.25ម៉ែត្រ + 3.50ម៉ែត្រ គ្រោងឆ្អឹមស្ពានប្រើប្រាស់ដែកអក្សរ T (Steel-RC Composed Girder)ដែលមានកំពស់1.4ម៉ែត្រដោយផលិតនៅរោងចក្រដើម្បីបង្កើនល្បឿនសាងសង់សសរសរុបចំនួន6សសរ ដែលមានគម្លាតពីទៅ មានប្រវែងចន្លោះពី 25ម៉ែត្រទៅ36ម៉ែត្រ ល្បឿនសុវត្ថិភាព 40គ.ម/ម៉ោង បង្កាន់ដៃស្ពាន មានកំពស់10ម៉ែត្រ ជម្រាលទទឹងស្ពាន 2% ជម្រាលបណ្តោយស្ពាន 5% ផ្លូវកាត់ក្រោមស្ពានមានកំពស់សុវត្ថិភាព 5.០ម៉ែត្រទម្ងន់ផ្ទុកអនុញ្ញាត 35តោន សសរស្ពានប្រើបំពង់ដែកដែលមានអង្កត់ផ្ចិតទំហំ 1.4ម៉ែត្រ x ២ដើម ជាមួយនឹងជើងតាងកំពស់1.5ម៉ែត្រ ប្រវែងគ្រឹះឌួង មានអង្កត់ផ្ចិតទំហំ 1.2ម៉ែត្រទៅ1.4ម៉ែត្រ មានជម្រៅ ប្រមាណ45ម៉ែត្រ កម្រាលស្ពានអ៊ុតកៅស៊ូ AC កម្រាស់ ០.០ម៉ែត្រ ។
លោក សាំ ពិសិដ្ឋ បានបញ្ជាក់ថា ស្ពាននេះមានបំពាក់បង្គោលភ្លើងបំភ្លឺផ្លូវចំនួន 50 បង្គោល កំពស់ ១ម៉ែត្រ ដាក់ស្លាកសញ្ញាចរាចរ និងអ៊ុតគំនូសចរាចរដោយប្រើថ្នាំទែម៉ូប្លាស្ទិក នៅខាងក្រោមស្ពានមានផ្លូវសងខាងផ្លូវជាតិលេខ៥)ដែលជាចំណុចប្រសព្វស្ពានបេតុងអារមេខ្សែកាបឆ្លងទន្លេសាបឫស្សីកែវនិងមានទទឹង4.50ម៉ែត្រ ទៅ 7.០ម៉ែត្រ រៀបចំបណ្តាញលូអមសងខាងផ្លូវ និងកែសំរួលចិញ្ចើមផ្លូវ និងផ្លូវថ្មើរជើងសងខាង មានបំពាក់ភ្លើងសញ្ញាចរាចរចំនួនមួយកន្លែងនៅក្រោមស្ពាន ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ