រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ថ្ងៃទី៣ មីនា ២០១៦ ស្រាបៀរអង្គរដែលមានរោងចក្រធំ និងទំនើបបំផុតនៅកម្ពុជាបានធ្វើការផ្សព្វផ្សាយយុទ្ធនាការទីផ្សារថ្មីមួយដែលមានឈ្មោះថា ផ្ដល់នូវអ្វីល្អៗ ឬ #PassOnTheGood រួមជាមួយនឹងស្ពតពាណិជ្ជកម្មថ្មីនៅក្នុងពិធីជប់លៀងមួយធ្វើឡើងនៅ Eclipse Sky Bar ភ្នំពេញ ។
ការកែប្រែមុខមាត់ថ្មីនេះ ឆ្លុះបញ្ចាំងឱ្យឃើញពីភាពជោគជ័យ និងការវិវត្តន៍ខ្លួនជាបន្តបន្ទាប់ ដើម្បីឱ្យក្លាយជាម៉ាកផលិតផលដែលអាចឈរជើងនៅលើទីផ្សារក្នុងរយៈពេលដ៏យូរអង្វែងមួយ ។ យុទ្ធនាការទីផ្សារថ្មី #PassOnTheGood និងស្ពតពាណិជ្ជកម្មថ្មីនេះ បង្ហាញអំពីបេសកកម្មមួយរបស់ស្រាបៀរអង្គរ ដើម្បីជំរុញ និងលើកទឹកចិត្តខ្មែរយើងទាំងមូល ដើម្បីបន្តនូវសកម្មភាបល្អៗទាំងឡាយនៅក្នុងសង្គមឱ្យបានកាន់តែច្រើនថែមទៀត ក៏ដូចជារឹតចំណងមិត្តភាពរវាងគ្នានឹងគ្នាផងដែរ ។
លោក Norman Lim នាយកផ្នែកលក់ និងទីផ្សារបានឱ្យដឹងថា ស្រាបៀរអង្គរបានរៀបចំយុទ្ធនាការផ្សព្វវផ្សាយនេះ ដើម្បីជំរុញឱ្យខ្មែរគ្រប់ៗគ្នាបន្តនូវសកម្មភាពល្អៗទាំងឡាយឱ្យបានផុសផុលក្នុងសង្គម ព្រោះថា នេះគឺជាតម្លៃមួយដែលកើតមកជាមួយប្រជាជនខ្មែរគ្រប់រូបជារៀងរហូតមក ។ លោកបន្តទៀតថា ខ្មែរគ្រប់រូបតែងតែចាត់ទុកគ្នាជាបងប្អូនជានិច្ចមិនថា អ្នកនោះកើតនៅទីណា ឬរស់នៅទីណានោះឡើយ ពោលគឺយើងតែងតែជួយយកអាសារគ្នាជានិច្ច ដែលនេះជាតម្លៃដ៏គួរជាទីមោទនៈសម្រាប់ខ្មែរទាំងមូល ។
នៅក្នុងពិធីសម្ពោធ #PassOnTheGood នោះ គេសង្កេតឃើញមានការតុបតែងលម្អនានាគួរឱ្យគយគន់ដែលជួយញ៉ាំងកម្មវិធីឱ្យកម្មវិធីកាន់តែមានភាពពិសេសថែមទៀត។ គ្រាន់តែភ្ញៀវអញ្ជើញមកដល់ពិធីជប់លៀងភ្លាម ពួកគាត់អាចចូលរួមថតរូបជាមួយផ្ទាំងរូបភាព GIF ដ៏វែងមួយដែលមានរូបភាពនៃការហុចដបស្រាបៀរអង្គរបន្តគ្នា។ មិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះ ក៏មានកម្មវិធីចាក់បង្ហាញស្ពតពាណិជ្ជកម្មថ្មីរបស់ស្រាបៀរអង្គរនៅលើផ្ទាំងកញ្ចក់ LED ធំមួយផងដែរ ។ ភ្ញៀវដែលបានចូលរួមទាំងអស់សុទ្ធតែបានបង្ហាញពីចំណាប់អារម្មណ៍រៀងៗខ្លួនមកលើស្ពតពាណិជ្ជកម្មថ្មីនេះ ព្រោះថា ស្ពតនេះបានបង្ហាញពីភាពរួបរួមគ្នា និងការជួយយកអាសារគ្នារបស់ខ្មែរដែលជាអត្តសញ្ញាណរបស់ខ្មែរមួយដែលគ្រប់ៗគ្នាទទួលស្គាល់ ។
នៅក្នុងពិធីនោះដែល ភ្ញៀវទាំងអស់រីករាយនឹងមុខម្ហូប ព្រមទាំងភេសជ្ជៈ រួមជាមួយនឹងការប្រគំតន្ត្រីកំដរ ដែលមានការចូលរួមដោយលោក ខេមរៈ សិរីមន្ដ កញ្ញា ឱកសុគន្ធកញ្ញា រួមជាមួយនឹង DJMaily ដែលបានជួយឱ្យបរិយាកាសក្នុងពិធីទាំងមូលកាន់តែអស្ចារ្យ ។ ភ្ញៀវដែលបានអញ្ជើញចូលទាំងអស់បានស្ងើមសរសើរអំពីដំណើរវិវត្តខ្លួនរបស់ស្រាបៀរអង្គរ បន្ទាប់ពីបានទស្សនាកម្រងរូបភាពនានាសម្រាប់រយៈពេលជាង៥០ឆ្នាំមកនេះ រហូតបានក្លាយខ្លួនជាស្រាបៀរជាតិរបស់កម្ពុជា ។
លោក Norman Lim បានឱ្យដឹងទៀតថា នេះគឺជាពេលវេលាដ៏គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ជាងពេលណាៗទាំងអស់សម្រាប់ស្រាបៀរអង្គរ ព្រោះយុទ្ធនាការទីផ្សារ និងស្ពតពាណិជ្ជកម្មថ្មីនេះ ឆ្លុះបញ្ជាំងឱ្យឃើញអំពីឆន្ទៈដ៏មុះមុតរបស់ពួកយើងក្នុងការផលិតស្រាបៀរអង្គរដែលមានគុណភាពខ្ពស់ ដូចជាប្រទេសកម្ពុជាទាំងអស់បានស្គាល់រួចមកហើយ ។ ការប្រែមុខមាត់ថ្មីនេះ ក៏បង្ហាញអំពីជំហានមួយទៀតរបស់ក្រុមហ៊ុន និងទស្សនវិស័យរបស់ខ្លួននាពេលអនាគតផងដែរ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ