ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

គោលដៅក្នុងអាជីពដែលមនុស្សគ្រប់គ្នាគួរតែមាន

3 ឆ្នាំ មុន

ការ​កំណត់​គោលដៅ​ក្នុង​អាជីព​មាន​សារៈសំខាន់​ណាស់​ក្នុង​ការ​ជំរុញ​ទឹកចិត្ត​ខ្លួនឯង និង​កំណត់​នូវ​ផ្លូវ និង​យុទ្ធសាស្ត្រ​ដែល​មនុស្ស​ម្នាក់​ត្រូវ​អនុវត្ត​ដើម្បី​សម្រេច​បាន​នូវ​អ្វី​ដែល​ខ្លួន​ចង់បាន​។ ក្នុង​ពេល​ដែល​គោលដៅ​របស់​មនុស្ស​នីមួយ​ៗ​មាន​ភាព​ខុស​គ្នា​ទៅ​តាម​អាជីព និង​ស្ថាន​ការ​ផ្សេង​ៗ​ជុំវិញ​ខ្លួន​របស់​ពួក​គេ មាន​គោលដៅ​មួយ​ចំនួន​ដែល​មនុស្ស​គ្រប់​គ្នា​គួរតែ​មាន​ដើម្បី​ជួយ​បង្កើន​ឱកាស​ជោគជ័យ​របស់​ខ្លួន​។ ១. ការ​គ្រប់គ្រង​ពេលវេលាមិន​ថា​អ្នកធ្វើការ​ក្នុង​វិស័យ​អ្វី និង​មាន​តួនាទី​អ្វី​ទេ ការ​គ្រប់គ្រង​ពេលវេលា​មាន​សារៈសំខាន់​ណាស់​ព្រោះ​ពេលវេលា​ជា​ធនធាន​ដ៏​មាន​តម្លៃ​ជាងគេ​លើ​លោក​។…

ការ​កំណត់​គោលដៅ​ក្នុង​អាជីព​មាន​សារៈសំខាន់​ណាស់​ក្នុង​ការ​ជំរុញ​ទឹកចិត្ត​ខ្លួនឯង និង​កំណត់​នូវ​ផ្លូវ និង​យុទ្ធសាស្ត្រ​ដែល​មនុស្ស​ម្នាក់​ត្រូវ​អនុវត្ត​ដើម្បី​សម្រេច​បាន​នូវ​អ្វី​ដែល​ខ្លួន​ចង់បាន​។ ក្នុង​ពេល​ដែល​គោលដៅ​របស់​មនុស្ស​នីមួយ​ៗ​មាន​ភាព​ខុស​គ្នា​ទៅ​តាម​អាជីព និង​ស្ថាន​ការ​ផ្សេង​ៗ​ជុំវិញ​ខ្លួន​របស់​ពួក​គេ មាន​គោលដៅ​មួយ​ចំនួន​ដែល​មនុស្ស​គ្រប់​គ្នា​គួរតែ​មាន​ដើម្បី​ជួយ​បង្កើន​ឱកាស​ជោគជ័យ​របស់​ខ្លួន​។

១. ការ​គ្រប់គ្រង​ពេលវេលា
មិន​ថា​អ្នកធ្វើការ​ក្នុង​វិស័យ​អ្វី និង​មាន​តួនាទី​អ្វី​ទេ ការ​គ្រប់គ្រង​ពេលវេលា​មាន​សារៈសំខាន់​ណាស់​ព្រោះ​ពេលវេលា​ជា​ធនធាន​ដ៏​មាន​តម្លៃ​ជាងគេ​លើ​លោក​។ អ្នក​ត្រូវការ​ជំនាញ​គ្រប់គ្រង​ពេលវេលា​ដើម្បី​រក្សា​លំនឹង​រវាង​ការងារ និង​ជីវិត​ផ្ទាល់ខ្លួន​ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​រក្សា​សុខភាព​ផ្លូវចិត្ត​និង​ផ្លូវ​កាយ​ឲ្យ​បាន​ល្អ​។

២. ជំនាញ​ទំនាក់ទំនង
ការ​ប្រាស្រ័យ​ទាក់ទង​ជា​ផ្នែក​ដ៏​សំខាន់​ក្នុង​ជីវិត​របស់​មនុស្ស​។ ក្នុង​អាជីព​វិញ មនុស្ស​ដែល​មាន​ជំនាញ​ក្នុង​ការ​ទំនាក់ទំនង​ខ្ពស់​ក៏​មានឱកាស​ជោគជ័យ​ខ្ពស់​ដែរ​។ មិន​ថា​អ្នកមាន​គំនិត​ច្នៃប្រឌិត​ប៉ុនណា ឬ​មាន​សមត្ថភាព​ប៉ុនណា​ទេ ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​មាន​ជំនាញ​ទាក់ទង​ខ្ពស់ អ្នក​នឹង​ជួប​នូវ​ឧបសគ្គ​ច្រើន​។

៣. ជំនាញ​ធ្វើ​បទ​បង្ហាញ
គោលដៅ​សំខាន់​មួយទៀត​ដែល​អ្នក​គួរតែ​មាន​គឺ​ជំនាញ​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​បទ​បង្ហាញ​។ វា​ជា​ការ​ទំនាក់ទំនង​ដែល​ផ្លូវការ និង​មាន​សារៈសំខាន់​ក្នុង​បរិបទ​ការងារ​គ្រប់​វិស័យ​។ វា​មិន​ត្រឹមតែ​ទាមទារ​ឲ្យ​អ្នកមាន​សមត្ថភាព​ក្នុង​ការ​និយាយ​ទេ តែ​សូ​ម្បី​តែ​ការ​ស្លៀកពាក់ ការ​លើកដាក់​សម្លេង និង​កាយវិការ​របស់​អ្នក​ក៏​មាន​សារៈសំខាន់​ដែរ​។

៤. ការ​ធ្វើការ​ជា​ក្រុម
មិន​មាន​មនុស្ស​ច្រើន​ដែល​ចូល​ចិត្ត​ធ្វើការ​ជា​ក្រុម​ទេ ប៉ុន្តែ​នៅ​កន្លែង​ការងារ​នីមួយ​ៗ​តែងតែមាន​ការងារ​ក្រុម​ច្រើន​។ ប្រសិនបើ​អ្នកដឹង​ថា​អ្នក​ត្រូវ​ធ្វើការ​ជាមួយ​អ្នក​ដទៃ​ក្នុង​ក្រុម​ច្រើន​នោះ អ្នក​ត្រូវ​តែ​មាន​សមត្ថភាព​ក្នុង​ការ​ធ្វើការ​ជា​ក្រុម​ដោយ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​។ ក្រៅពី​ការ​រៀនធ្វើការ​ជាមួយ​មនុស្ស​ខុស​ៗ​គ្នា​ហើយ អ្នក​ត្រូវ​តែ​រៀន​សម្របសម្រួល​។

៥. ការ​រៀបចំ​ឲ្យ​មាន​សណ្តាប់ធ្នាប់
ការ​មាន​បរិស្ថាន​ដែល​មាន​សណ្តាប់ធ្នាប់​ល្អ​អាច​ជះ​ឥទ្ធិពល​ដល់​ការ​ធ្វើការ​របស់​អ្នក​បាន​។ មិន​ថា​អ្នកធ្វើការ​ផ្នែក​អ្វី​ទេ អ្នក​ត្រូវ​តែ​ចេះ​រៀបចំ​ការងារ និង​បរិស្ថាន​ជុំវិញ​ខ្លួន​អ្នក​ឲ្យ​បាន​ល្អ​។ លើស​ពី​នេះ​ទៅ​ទៀត វា​អាច​ជួយ​ឲ្យ​អ្នកគ្រប់គ្រង​ពេលវេលា​បាន​ល្អ​ជាង​មុន​ថែម​ទៀត​ ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ