នៅពេលលោកអ្នករកឃើញថា រថយន្តរបស់ខ្លួនដេរមិនឆេះក្នុងអំឡុងពេលសីតុណ្ហភាពមិនអំណោយផលឬពេលដំណើរការហាក់មានសភាពស្ពឹកមិនចង់ឆេះគឺវាអាចនាំឱ្យអ្នកបើកបរភាគច្រើនតែងរុកកួននិងតានតឹងអារម្មណ៍យ៉ាងខ្លាំង ។ ម្យ៉ាងទៀតបើបណ្ដែតបណ្ដោយតែយ៉ាងនេះវានឹងអាចកាន់តែធ្វើឱ្យខូចប្រយោជន៍ថែមទៀតនៅពេលអ្នកដំឡើងឬទិញអាគុយថ្មីមកដាក់ ។ ហេតុដូច្នេះកាលបើអ្នកដឹងពីរបៀបនៃការផ្លាស់ប្ដូរខ្សែអាគុយដែលមានបញ្ហានោះប្រាកដណាស់លោកអ្នកអាចជួសជុលរថយន្តដោយពុំចាំបាច់ខាតបង់ប្រាក់ឱ្យជាងដោយងាយឡើយ ។
ខាងក្រោមនេះគឺជាវិធីសាស្ត្រគួរអនុវត្ត ៖
១-ផ្ដាច់បណ្ដាញខ្សែពីតំបន់តភ្ជាប់ចរន្តប៉ូលអវិជ្ជមាន(-) ដើម្បីការពារឬបង្ការកុំឱ្យមានគ្រោះថ្នាក់ដោយចៃដន្យ ។
២-ដោះខ្សែប៉ូលវិជ្ជមាន(+)ដែលជាទូទៅគឺខ្សែពណ៌ក្រហមចេញពីអាគុយ ។
៣-ឆ្វាយខ្សែដើម្បីសង្កេតមើលរហូតដល់ឬកន្ទុយម្ខាងទៀត ហើយដោះក្រចាប់ភ្ជាប់នឹងខ្សែនោះចេញដោយប្រុងប្រយ័ត្ន និងទុកវាឱ្យនៅដោយឡែកសិន ។
៤-ដោះយកក្បាលប៊ូឡុងដែលជាប់នឹងខ្សែទៅនឹងដុំដេរ ឬប្លុកម៉ាសីុនចេញនិងអនុវត្តផ្អែកតាមការដំឡើងមកពីនាយតើវាស្ថិតនៅជាប់នឹងប៉ូល(+) ឬប៉ូល(-) រួចយកខ្សែនោះចេញ ។
៥-ប្រៀបធៀបខ្សែថ្មីនិងខ្សែចាស់ដើម្បីឱ្យច្បាស់ថាវាពិតជាមានប្រវែងត្រឹមត្រូវហើយ ។
៦-ភ្ជាប់ចុងខ្សែថ្មីទៅនឹងចំណុចដែលអ្នកដោះខ្សែចាស់ចេញ ។ បន្ទាប់មកមួលរឹតបន្តឹងក្បាលខ្មៅឱ្យបានត្រឹមត្រូវនឹងធានាបានថាវាមិនអាចរបូតបាន ។
៧-ដាក់ក្រចាប់ដែលអ្នកបានដោះចេញតាមចំណុចទី៣ខាងលើនោះចូលកន្លែងដើមជាមួយខ្សែថ្មីវិញ ។ ត្រង់ចំណុចនេះគឺមានសារសំខាន់ណាស់ដើម្បីបង្ការការពារខ្សែនិងការតភ្ជាប់ពីការកកិតនិងកាត់បន្ថយហានិភ័យនៃការឆ្លងភ្លើងនាំឱ្យឆេះ ។
៨-ដុសសម្អាតត្រង់បង្គោល(-)និងប៉ូល(+)ឱ្យស្អាតមុននឹងចាប់ភ្ជាប់ខ្សែថ្មីចូល ។
៩-ចាប់ភ្ជាប់ចុងម្ខាងទៀតទៅនឹងបង្គោលប៉ូលចម្លងអគ្គិសនីនោះដោយត្រូវច្បាស់ក្នុងចិត្តថាខ្សែប៉ូល(+)ត្រូវចាប់ប៉ូល(+)និង(-)ជាមួយ(-)ជាការស្រេច ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ