វិធីសាស្ត្រនិយាយបញ្ចុះបញ្ចូលអតិថិជនក្នុងកិច្ចការជំនួញឱ្យបានជោគជ័យ
ការប្រើពាក្យពេចន៍បញ្ចុះបញ្ចូលដៃគូជំនួញរបស់ខ្លួនឱ្យចាប់អារម្មណ៍ផលិតផលរបស់អ្នកមិនមែនជារឿងងាយស្រួលឡើយ ប្រសិនជាលោកអ្នកពុំបានត្រៀមខ្លួនគ្រប់គ្រាន់ទេនោះ ។
ការប្រើពាក្យពេចន៍បញ្ចុះបញ្ចូលដៃគូជំនួញរបស់ខ្លួនឱ្យចាប់អារម្មណ៍ផលិតផលរបស់អ្នកមិនមែនជារឿងងាយស្រួលឡើយ ប្រសិនជាលោកអ្នកពុំបានត្រៀមខ្លួនគ្រប់គ្រាន់ទេនោះ ។
ការប្រើពាក្យពេចន៍បញ្ចុះបញ្ចូលដៃគូជំនួញរបស់ខ្លួនឱ្យចាប់អារម្មណ៍ផលិតផលរបស់អ្នកមិនមែនជារឿងងាយស្រួលឡើយ ប្រសិនជាលោកអ្នកពុំបានត្រៀមខ្លួនគ្រប់គ្រាន់ទេនោះ ។
ខាងក្រោមនេះគឺជាវិធីសាស្ត្រនិយាយបញ្ចុះបញ្ចូលអតិថិជនក្នុងកិច្ចការជំនួញឱ្យជោគជ័យដូចតទៅ ៖
១-មិនត្រូវធ្វើអ្វីតាមដែលអតិថិជនចង់បានឡើយ គឺលៃលកយ៉ាងណាឱ្យការសន្ទនារបស់អ្នកហាក់ដូចជារឹងបន្តិច ។ ក្នុងនោះក៏សូមរំឭកថា អ្នកកុំព្យាយាមឆ្លើយតបនូវសំណួរផ្សេងៗដល់ដៃគូខ្លួនភ្លាមៗ ពីព្រោះថា កាលបើអ្នកប្រាប់ទៅអតិថិជនតាមការចង់បានរបស់គាត់ភ្លាមៗដែលមិនទាន់ទាំងស្ងួតបបូរមាត់ផងនោះ ប្រាកដណាស់ក្រោយពីជំនួបចរចាពេលនោះ លោកអ្នកនឹងមិនអាចធានាបានថា អ្នកលក់បានផលិតផលនោះឡើយ ។ ចំណែកអ្វីដែលវាអាចធានាបានពីការលក់ដាច់នោះ គឺពេលវេលានឹងត្រូវបានគេយកទៅពិចារណា ។ ពេលវេលាគឺជាមាស ប្រាក់ ហើយខណៈនោះពេលដែលយើងមិនចង់ខ្ជះខ្ជាយប្រាក់ យើងចាំបាច់ត្រូវការពេលវេលាឱ្យបានគ្រប់គ្រាន់ ។ អតិថិជនអាចនឹងសួរអ្នកប្រមាណជា១ម៉ោងពីផលិតផលមួយ នោះមិនមានន័យថាគាត់នឹងទិញផលិតផលរបស់អ្នកទេ ។
២-ដោយគ្រាន់តែមាននរណាម្នាក់ចង់ទិញ កុំព្យាយាមកំណត់សេចក្តីថាពួកគេអាចលៃលកនូវអ្វីដែលពួកគេមកដល់កន្លែងឬទីកន្លែងទី១នេះឱ្យសោះ ។
៣-ភាពជាក់លាក់នោះគឺការប្រមូលព័ត៌មានទាំងអម្បាលមាណដើម្បីរឹតចំណងទំនាក់់ទំនងជាមួយពួកគេនៅពេលក្រោយ រហូតឱ្យមានការត្រូវរ៉ូវគ្នាក្នុងកិច្ចការជំនួញនេះ ។
៤-ព័ត៌មានទាំងនោះគឺត្រូវស្ថិតក្នុងកិច្ចការជំនួញនេះ ។
៥-តាមទ្រឹស្តីរបស់លោក Miton H . Erick son បានលើកឡើងថា«គោលដៅឬបំណងដែលពុំមានពេលវេលាច្បាស់លាស់ គឺបានត្រឹមតែជាសុបិនប៉ុណ្ណោះ» ។
៦-ប្រសិនជាអ្នកមិនដើរទៅមុខតាមអ្វីដែលខ្លួនចង់បាន នឹងមិនឈោងចាប់វាបានឡើយ ហើយប្រសិនជាអ្នកមិនសួរចម្លើយគឺទេ (No)ជានិច្ច ។ ប្រសិនជាអ្នកមិនឈានជើងទៅមុខ អ្នកនឹងស្ថិតក្នុងកន្លែងដដែលជានិរន្តរ៍ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ