គ្មានសៀវភៅណាមួយដែលអាចប្រាប់អ្នកពីយុទ្ធសាស្ត្រក្នុងការប្រកួតប្រជែងក្នុងអាជីវកម្មដែលមិនត្រឹមត្រូវទាំងអស់ទេ ។ ក្នុងពេលដែលអ្នកមិនចាប់អារម្មណ៍ ដៃគូប្រកួតប្រជែងអាជីវកម្មរបស់អ្នកអាចប្រើវិធីសាស្ត្រទាំងនេះដែលបង្កជាបញ្ហា និងការខាតបង់យ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរដល់អ្នកជាដើម ។ ក្នុងករណីអ្នកជួបនឹងស្ថានការដូចនេះ តើមានវិធីសាស្ត្រអ្វីដែលអ្នកអាចប្រើដើម្បីទប់ទល់នឹងមនុស្សប្រភេទខាងលើ?
១. រកអ្នកជំនាញ
ល្បិចមួយដែលអាជីវករអាចប្រើ គឺបង្កើត Page លើប្រព័ន្ធសង្គមមួយដែលមានរូបរាង និងឈ្មោះស្ទើរតែដូចអាជីវកម្មរបស់អ្នកទាំងស្រុងដើម្បីដណ្តើមអតិថិជនដែលយល់ច្រឡំថាវាជា Page របស់អ្នក ។ ក្នុងករណីនេះ អ្នកគួរតែរកអ្នកជំនាញដែលមានបទពិសោធន៍ច្រើនផ្នែកប្រព័ន្ធសង្គមដើម្បីឲ្យពួកគេធ្វើការរាយការណ៍ទៅកាន់ក្រុមហ៊ុនឲ្យចេញវិធានការ ។
២. ឆ្លើយតបដោយរក្សាភាពជំនាញ
អាជីវករជាច្រើនចូលចិត្តប្រើល្បិចសរសេររិះគន់មិនល្អពីផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នកដែលធ្វើឲ្យអតិថិជនពិតប្រាកដរបស់អ្នកយល់ច្រឡំនិងសម្រេចចិត្តមិនទិញពីអ្នក ។ ការពិតជាក់ស្តែង វាមិនងាយស្រួលទាំងស្រុងទេក្នុងការវាយតម្លៃដឹងថាមតិយោបល់មួយណាជាមតិយោបល់ដែលមិនពិតប្រាកដ ប៉ុន្តែមុខសញ្ញាមួយគឺវាខ្វះខាតភាពលម្អិត ។
ដើម្បីចៀសវាងការប៉ះពាល់ពីល្បិចនេះ អ្នកគួរតែចាត់ឲ្យមានមនុស្សម្នាក់ដែលចាំតាមដានមតិយោបល់របស់អតិថិជនជាប្រចាំដើម្បីអាចប្រទះដឹងបញ្ហាបានលឿន ។ បន្ទាប់មកអ្នកត្រូវតែឆ្លើយតបភ្លាមៗដោយរក្សាភាពជំនាញ ។ ចូរហាមដាច់ខាតការចោទប្រកាន់គ្នាទៅវិញទៅមក ។
៣. បដិសេធរាល់ការចោទប្រកាន់ដែលមិនពិតប្រាកដ
អាជីវករផ្សេងទៀតអាចព្យាហាមបង្កជាឧបសគ្គដល់អ្នកក្នុងការរកបុគ្គលិកដែលមានទេពកោសល្យ និងជំនាញខ្ពស់ដោយចែកចាយពាក្យចចាមអារ៉ាមមិនពិតប្រាកដពីអាជីវកម្មអ្នក ឬក្លែងបន្លំធ្វើជាអតីតបុគ្គលិករបស់អ្នកនិងប្រាប់អ្នកដទៃពីរឿងដែលមិនពិតជាដើម ។ ក្នុងករណីដែលអ្នកប្រទះដឹងពីល្បិចនេះ អ្នកគួរតែប្រកាសឲ្យបានច្បាស់លាស់ថាមនុស្សដែលបានក្លែងបន្លំនោះមិនធ្លាប់ធ្វើការឲ្យអ្នកពីមុនទេដើម្បីជៀសវាងការយល់ច្រឡំកាន់តែធំ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ