ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

ក្រុមហ៊ុន BYD Cambodia ​ប្រគល់​រថយន្តគ្រឿង​ទី ២៥០០ ក្នុងឆ្នាំនេះ និងដាក់​បង្ហាញរថយន្ត​ម៉ូ​ដែល​ថ្មី​ !

1 ថ្ងៃ មុន

រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ពី​មួយ​ទៅ​ពីរ​ពាន់ ក្រុមហ៊ុន BYD បាន​បើកផ្លូវ​របស់​ខ្លួន​នៅ​កម្ពុជា ៖ នៅ​ខែសីហា ឆ្នាំ​ ២០២៥…

រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ពី​មួយ​ទៅ​ពីរ​ពាន់ ក្រុមហ៊ុន BYD បាន​បើកផ្លូវ​របស់​ខ្លួន​នៅ​កម្ពុជា ៖ នៅ​ខែសីហា ឆ្នាំ​ ២០២៥ ក្នុង​ទីក្រុង​ភ្នំពេញ ពិធី​ដ៏​សាមញ្ញ​មួយ ប៉ុន្តែ​ពោរពេញ​ដោយ​ភាព​កក់ក្តៅ បាន​នាំ​យក​ទំនាក់ទំនង​រវាង​ក្រុមហ៊ុន BYD និង​ទីផ្សារ​កម្ពុជា ឈាន​ដល់​ដំណាក់កាល​ថ្មី​មួយ​ ។ នៅ​រាត្រីថ្ងៃទី ២៣ ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២៥ រថយន្ត BYD គ្រឿង​ទី ២៥០០ ក្នុង​ឆ្នាំ ២០២៥ ត្រូវ​បាន​ប្រគល់​ជូន​ម្ចាស់​រថយន្ត​ជា​ផ្លូវការ​ ។

តួលេខ​ខ្លួន​វា​មិន​ស្មុគស្មាញ​ទេ ប៉ុន្តែ​អត្ថន័យ​ដែល​វា​បាន​តំណាង ​គឺ​សំខាន់​ជាង ២៥០០ ទៅ​ទៀត ​។
នេះ​គឺជា​ចម្លើយ​វិជ្ជមាន ២៥០០ ក្នុង​ឆ្នាំ ២០២៥ ជា​ការ​ចាប់ផ្តើម​នៃ​ទំនុកចិត្ត ២៥០០ ដង និង​ជា​ជំហាន​មួយ​ឆ្ពោះទៅ​កាន់​អនាគត​សម្រាប់ ​២៥០០​ គ្រួសារ នៅ​ពេល​ដែល​ពួក​គេ​ប្រឈម​មុខ​នឹង​ជម្រើស​នៃ​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ ។ លើស​ពី​នេះ​ទៅ​ទៀត វា​គឺជា​ការ​ចាក់​ឫស និង​ការ​ប្តេជ្ញា​ចិត្ត​រយៈពេល​វែង​របស់​ក្រុមហ៊ុន BYD នៅ​លើ​ទឹកដី​កម្ពុជា ​។

ការ​ប្រគល់​រថយន្ត​នីមួយ​ៗ ​គឺជា​ការ​ចាប់ផ្តើម​នៃ​ទំនាក់ទំនង​មួយ

“Every Sale, A New Friendship” ដែល​ជា​បាវចនា​ដែល​បាន​បោះពុម្ព​នៅ​លើ​ជញ្ជាំង​ខាងក្រោយ​នៃ​ព្រឹត្តិការណ៍​នេះ មើលទៅ​សាមញ្ញ​ជា​ពិសេស​នៅ​ក្រោម​ពន្លឺភ្លើង​ ។ វា​មិនមែន​ជា​ពាក្យស្លោក​ទីផ្សារ​ទេ ប៉ុន្តែ​វា​ជា​ការ​សន្យា​មួយ ​។ នៅ​ក្នុង​ពិធី​នេះ អតិថិជន​ចាស់​ៗ​ជា​ច្រើន​នាក់​បាន​ឡើង​លើ​ឆាក ​។ ពួក​គេ​មិន​បាន​ប្រើ​ពាក្យ​ស្មុគស្មាញ​ទេ ប៉ុន្តែ​បាន​ចាប់ផ្តើម​និយាយ​ពី​រឿង​តូចតាច​ក្នុង​ជីវិត​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​របស់​ពួក​គេ ។ អ្នកខ្លះ​និយាយ​ថា BYD ធ្វើ​ឱ្យ​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​គាត់​កាន់តែ​ងាយស្រួល ​។ អ្នកខ្លះ​ទៀត​និយាយ​ថា ស្ថានីយប្រេងឥន្ធនៈ​លែង​ជា​កន្លែង​ដែល​ត្រូវ​ទៅ​រៀង​រាល់​ស​ប្តា​ហ៍​ទៀត​ហើយ ​។ ហើយ​អ្នកខ្លះ​ទៀត​និយាយ​ថា ភាព​ស្ងៀមស្ងាត់ និង​ស្ថិរភាព​ធ្វើ​ឱ្យ​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​គ្រួសារ​មាន​ភាព​កក់ក្តៅ និង​សុវត្ថិភាព ​។

ពួក​គេ​បាន​ចែករំលែក​មិនមែន​អំពី​ផលិតផល​ទេ ប៉ុន្តែ​ជា​បំណែក​នៃ​ជីវិត​ដែល​ពួក​គេ​បាន​ចំណាយ​ជាមួយ BYD ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ​ធ្វើការ ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​កម្សាន្ត​នៅ​ថ្ងៃ​បុណ្យ និង​ការ​ទៅ​លេង​មិត្តភក្តិ និង​ក្រុម​គ្រួសារ​ ។ មាន​តែ​នៅ​ពេល​ដែល​ម៉ាក​យីហោ​មួយ​បាន​ចាក់​ឫស​យ៉ាង​ជ្រៅ​នៅ​ក្នុង​ជីវិត​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​របស់​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ប៉ុណ្ណោះ ទើប​វា​អាច​ប្រែក្លាយ​ពី ‘​ជម្រើស​’ ទៅ​ជា ‘​ការ​ពឹងផ្អែក​’ និង​អាច​ប្រែក្លាយ​ពី ‘​ទ​ង្វើ​នៃ​ការ​ទិញ​រថយន្ត​’ ទៅ​ជា ‘​ទំនាក់ទំនង​ទំនុកចិត្ត​’ ដ៏​ជ្រាលជ្រៅ ​។

ពី​ភ្នំពេញ​ទៅ​ទូ​ទាំង​ប្រទេស ក្រុមហ៊ុន BYD កំពុង​កសាង​ប្រព័ន្ធ​សេវាកម្ម​ក្រោយ​ពេល​លក់​ថ្មី

ការ​ប្រគល់​រថយន្ត ២៥០០ គ្រឿង​គឺជា​ការ​ទទួលស្គាល់​ផលិតផល ប៉ុន្តែ​អ្វី​ដែល​សំខាន់​ជាង​នេះ​ទៅ​ទៀត​នោះ គឺ​ការ​បន្ត​នៃ​សេវាកម្ម និង​ទំនុកចិត្ត​ ។ ក្នុង​រយៈពេល​ប៉ុន្មាន​ខែ​ចុង​ក្រោយ​នេះ នៅ​ពេល​ដែល​ចំនួន​អ្នក​ប្រើប្រាស់​បន្ត​កើនឡើង សម្ពាធ​នៃ​សេវាកម្ម​ក្រោយ​ពេល​លក់​ក៏​បាន​កើនឡើង​ផង​ដែរ​ ។ ក្រុមហ៊ុន BYD Cambodia របស់ Harmony Auto មិន​បាន​គេចវេស​ពី​បញ្ហា​នេះ​ទេ ប៉ុន្តែ​បាន​ជ្រើសរើស​ប្រឈម​មុខ​នឹង​បញ្ហា​ប្រឈម និង​ព​ន្លឿ​ន​ការ​កសាង​ប្រព័ន្ធ​សេវាកម្ម​ថ្មី​ ។

បច្ចុប្បន្ន ក្រុមហ៊ុន​កំពុង​ពង្រីក​បណ្ដាញ​ចែកចាយ​យ៉ាង​សកម្ម ហើយ​គ្រោង​នឹង​បង្កើន​ចំនួន​ហាង​សរុប​ដល់ ១៣ កន្លែង​នៅ​ត្រឹម​ចុងឆ្នាំ​នេះ ដើម្បី​ឱ្យ​ការ​ទិញ​រថយន្ត និង​ការ​ប្រឹក្សា​យោបល់​កាន់តែ​ងាយស្រួល​សម្រាប់​អតិថិជន​ ។ នៅ​ភ្នំពេញ ក្រុមហ៊ុន​ក៏​នឹង​បន្ថែម​មណ្ឌល​សេវាកម្ម​ចំនួន ៣ ទៀត​នៅ​ចុងឆ្នាំ ដែល​នឹង​ធ្វើ​ឱ្យ​ចំនួន​មណ្ឌល​សេវាកម្ម​ក្រោយ​ពេល​លក់​នៅ​ភ្នំពេញ​កើន​ដល់ ៤ កន្លែង ​។ បណ្ដាញ​សេវាកម្ម​ក្រោយ​ពេល​លក់​ក៏​កំពុង​ត្រូវ​បាន​ពង្រឹង​ផង​ដែរ ដែល​រួម​មាន​ទាំង​គម្រោង​សាងសង់​ថ្មី​ៗ​ដូច​ជា​ហាង​លក់​រថយន្ត Flagship នៅ​តាម​បណ្ដោយ​ផ្លូវ​សម្ដេច​តេ​ជោ ហ៊ុន សែន មណ្ឌល​សេវាកម្ម​នៅ​សៀមរាប និង​មណ្ឌល​សេវាកម្ម​នៅ​ក្រុងព្រះសីហនុ​។ គម្រោង​ទាំងនេះ​នឹង​បើក​ដំណើរការ​នៅ​ក្នុង​ត្រីមាស​ទី ៤ ​។

បន្ថែម​ពី​នេះ ក្រុមហ៊ុន​ក៏​កំពុង​ព​ន្លឿ​ន​ការ​រៀបចំ​បណ្ដាញ​សេវាកម្ម​នៅ​ខេត្តបាត់ដំបង​ផង​ដែរ ដើម្បី​ធានា​ថា​វា​អាច​ដាក់​ឱ្យ​ដំណើរការ​ផ្លូវការ​នៅ​ចុងឆ្នាំ​នេះ ក្នុង​គោលបំណង​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​គាំទ្រ​បាន​ទាន់​ពេលវេលា និង​នៅ​កៀក​បំផុត​សម្រាប់​ម្ចាស់​រថយន្ត​នៅ​ក្នុង​បណ្ដា​ខេត្ត​ផ្សេង​ៗ​ទៀត ​។

ទន្ទឹម​នឹង​នេះ​ដែរ រោងចក្រ​ផលិត​រថយន្ត​របស់ BYD ដែល​ពិតជា​ជា​កម្មសិទ្ធិ​របស់​កម្ពុជា​ក៏​កំពុង​សាងសង់​ផង​ដែរ ហើយ​វា​ត្រូវ​បាន​រំពឹង​ថា ​នឹង​ចាប់ផ្តើម​ផលិត​នៅ​ក្នុងឆ្នាំនេះ ​។ នេះ​មិន​ត្រឹមតែ​ធ្វើ​អោយ​ប្រសើរ​ឡើង​នូវ​ប្រសិទ្ធភាព​នៃ​ការ​ប្រគល់​រថយន្ត​ក្នុងស្រុក​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​វា​ក៏​នឹង​ជំរុញ​ការងារ​ក្នុងស្រុក និង​ការ​អភិវឌ្ឍ​ខ្សែ​សង្វា​ក់​ផ្គត់ផ្គង់​ថាមពល​ថ្មី​ផង​ដែរ ​។ ក្រុមហ៊ុន BYD បាន​ផ្លាស់​ប្តូរ​ពី ‘​ការ​នាំ​ចូល​រថយន្ត​’ ទៅ​ជា ‘​ការ​ផលិត​ក្នុងស្រុក​’ ដែល​បាន​ចាក់​ឫស​យ៉ាង​ជ្រៅ​នៅ​លើ​ទឹកដី​កម្ពុជា​។ ចំនួន​នៃ​ការ​ប្រគល់​កំពុង​កើនឡើង ហើយ​ការ​រំពឹង​ទុក​របស់​អតិថិជន​ក៏​កំពុង​កើនឡើង​ផង​ដែរ​។ ក្រុមហ៊ុន BYD យល់​ច្បាស់​ថា​ ៖ សមត្ថភាព​នៃ​សេវាកម្ម​ត្រូវ​តែ​ផ្គូផ្គង​នឹង​ទំនុកចិត្ត​របស់​ម៉ាក​យីហោ ​។

ការ​បង្ហាញ​ផលិតផល​ថ្មី នាំ​មក​នូវ​ជំពូក​ថ្មី​នៃ​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​បៃតង
នៅ​ក្នុង​ព្រឹត្តិការណ៍​ថ្លែងអំណរគុណ​អតិថិជន​នេះ ក្រុមហ៊ុន BYD បាន​ណែនាំ​នូវ​ម៉ូ​ដែល​ថ្មី​ពីរ​គឺ BYD Sealion 7 និង BYD M9 ដែល​បង្ហាញ​ពី​ភាព​ខ្លាំង​នៃ​នវានុវត្តន៍​របស់​ខ្លួន​នៅ​ក្នុង​វិស័យ​ថាមពល​ថ្មី និង​បំពេញតម្រូវការ​ទីផ្សារ​របស់​កម្ពុជា​សម្រាប់​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​បៃតង​ ។ BYD Sealion 7 គឺជា​ប្រភេទ​រថយន្ត SUV អគ្គិសនី​សុទ្ធ​ទំនើប​ថ្មីសន្លាង ដែល​អាច​បើកបរ​បាន​ចម្ងាយ​ឆ្ងាយ​បំផុត​ដល់​ទៅ ៥២០ គីឡូម៉ែត្រ​ ។ រីឯ BYD M9 វិញ គឺជា​ប្រភេទ​រថយន្ត MPV ដែល​រួម​បញ្ចូល​គ្នា​នូវ​បច្ចេកវិទ្យា​ទំនើប និង​ភាព​ប្រណីត ដោយ​បំពាក់​បច្ចេកវិទ្យា Super Hybrid ដែល​អាច​ជួយ​ឱ្យ​រថយន្ត​បើកបរ​បាន​ចម្ងាយ​កាន់តែ​ឆ្ងាយ​នៅ​ពេល​ចាក់​ប្រេង​ពេញ និង​សាក​ភ្លើង​ពេញ​ ។

រថយន្ត​ម៉ូ​ដែល​ថ្មី​ទាំង​ពីរ​នេះ គ្រោង​នឹង​ចេញ​លក់​ជា​បន្តបន្ទាប់​នៅ​ក្នុង​ខែតុលា​ខាង​មុខ ដែល​មិន​ត្រឹមតែ​ជួយ​បំពេញបន្ថែម​ជម្រើស​ផលិតផល​របស់ BYD នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ថែម​ទាំង​ផ្ដល់​ជូន​នូវ​ជម្រើស​នៃ​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ដ៏​ប្រណីត ឆ្លាត​វៃ និង​បៃតង​ដល់​អតិថិជន​ផង​ដែរ​ ។ នេះ​សបញ្ជាក់​ឱ្យ​ឃើញ​ពី​ភាព​លេចធ្លោ​របស់ BYD ក្នុង​ការ​ដឹកនាំ​និន្នាការ​ថ្មី​នៃ​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ដ៏​បៃតង និង​ឆ្លាត​វៃ​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​ ។

កម្ពុជា​កំពុង​ក្លាយជា​ទីផ្សារ​អាទិភាព​របស់​ក្រុមហ៊ុន BYD
ក្រុមហ៊ុន BYD បាន​ចាត់​ទុក​កម្ពុជា​ជាទី​ផ្សារ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ដែល​តម្រូវ​ឱ្យ​មានការ​អភិវឌ្ឍន៍​គ្រប់​ជ្រុងជ្រោយ​ ។ វា​គឺជា​ទីផ្សារ​អាទិភាព​ដែល​ក្រុមហ៊ុន​ពិតជា​សង្ឃឹមថានឹង​ធ្វើការ​អភិវឌ្ឍន៍​រយៈពេល​វែង និង​ផ្តល់​សេវាកម្ម​ស៊ីជម្រៅ​ ។ នៅ​ក្នុង​ជម្រើស​ផលិតផល ក្រុមហ៊ុន BYD បាន​សម្រេចការ​គ្របដណ្តប់​ពេញលេញ​ចាប់ពី​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ រហូត​ដល់​រថយន្ត​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​មធ្យម និង​ធំ និង​ពី​អគ្គិសនី​សុទ្ធ​ទៅ Super Hybrid ៖ ម៉ូ​ដែល​អគ្គិសនី​សុទ្ធ​ចំនួន​បួន​គឺ Seagull, ATTO2, ATTO3, HAN និង​ម៉ូ​ដែល Super Hybrid បី​គឺ Sealion 5, Sealion 6, Shark 6 ដែល​បំពេញតម្រូវការ​ផ្សេង​ៗ​ដូច​ជា​៖ ក្នុង​ក្រុង គ្រួសារ អាជីវកម្ម និង​ក្រៅ​ផ្ទះ​ ។

នា​ពេល​អនាគត ក្រុមហ៊ុន BYD នឹង​បន្ត​ពង្រីក​ការ​ណែនាំ​ផលិតផល ការ​វិនិយោគ​សេវាកម្ម និង​កិច្ច​សហប្រតិបត្តិការ​ក្នុងស្រុក ដើម្បី​ធ្វើ​ឱ្យ ‘​រថយន្ត​ថាមពល​ថ្មី​’ មិន​ត្រឹមតែ​ជា​ជម្រើស​មួយ​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​ក៏​ក្លាយជា ‘​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ជីវិត​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​’ របស់​ប្រជាជន​កម្ពុជា​កាន់តែ​ច្រើន​ឡើង​ៗ​ ។

២៥០០ គ្រឿង គឺជា​តួលេខ​មួយ ក៏​ជា​ចម្លើយ​ផង​ដែរ
វា​តំណាង​ឱ្យ​មនុស្ស ២៥០០ នាក់​ដែល “​មាន​ឆន្ទៈ​ក្នុង​ការ​ជឿ​” វា​ក៏​ជា​ដំណើរការ​ដែល​ក្រុមហ៊ុន BYD បាន​រីក​ចម្រើន​ពី​មនុស្ស​មិន​ស្គាល់គ្នា​នៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ​មួយ ក្លាយទៅជា​អ្នកចូលរួម​ក្នុង​ជីវិត​របស់​ប្រជាជន ​។ វា​ថែម​ទាំង​មាន​ន័យ​ថា លទ្ធភាព​នៃ​ការ​ប្រគល់​រហូត​ដល់ ៤០០០, ៥០០០, ឬ ១០០០០ គ្រឿង​នា​ពេល​អនាគត​បាន​ត្រៀម​រួច​ជា​ស្រេច​ដើម្បី​កើតឡើង ​។ នៅ​ក្នុង​និន្នាការ​ដ៏​ធំ​នៃ​ការ​នាំ​ចេញ​រថយន្ត​ថាមពល​ថ្មី​ទៅ​កាន់​បរទេស ក្រុមហ៊ុន BYD មិន​បាន​ជ្រើសរើស​ផ្លូវ​កាត់​ដើម្បី ‘​ទទួល​បាន​ប្រាក់​ចំណេញ​រហ័ស​’ នោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​បាន​ដើរ​លើ​ផ្លូវ​ដ៏​វែង​ឆ្ងាយ​នៃ​ការ ‘​កសាង​ទំនុកចិត្ត​’​ ។ នៅ​កម្ពុជា ផ្លូវ​នេះ​ទើបតែ​ចាប់ផ្តើម​ប៉ុណ្ណោះ ​។ យើង​ដឹង​យ៉ាង​ច្បាស់​ថា ភាព​ជោគជ័យ​រហ័ស​គឺ​ងាយស្រួល​សម្រេច​បាន ប៉ុន្តែ​ទំនុកចិត្ត​យូរអង្វែង​គឺ​ពិបាក​នឹង​ទទួល​បាន​ ។ ហើយ​ផ្លូវ​ដែល​យើង​ត្រូវ​ដើរ គឺជា​ផ្លូវ​ដ៏​វែង​ឆ្ងាយ​ដែល​ត្រូវការ​ការ​អត់ធ្មត់ និង​ភាព​ស្មោះត្រង់ ដើម្បី​សម្រេច​បាន​នូវ​ភាព​យូរអង្វែង​ពិតប្រាកដ​នៅ​ក្នុង​ផលិតផល សេវាកម្ម ការ​ផលិត និង​ទំនាក់ទំនង​អារម្មណ៍​ ។

យើង​តែងតែ​ជឿ​ថា រាល់​ការ​ប្រគល់​រថយន្ត​នីមួយ​ៗ គឺជា​ការ​ចាប់ផ្តើម​នៃ​សាច់​រឿង​មួយ ​។
Every Sale, A New Friendship នេះ​គឺជា​ការ​ប្តេជ្ញា​ចិត្ត​របស់​ក្រុមហ៊ុន BYD ចំពោះ​ទីផ្សារ និង​ជា​ចម្លើយ​ចំពោះ​អនាគត​ ៕ អត្ថបទសហការ