ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

ក្រសួង​ការងារ ​បើក​វគ្គ​បណ្តុះបណ្តាល​ជំនាញ​ទន់ដល់​ក្រុមការងារ​ឆ្លើយ​តប និង​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​សេវា​សាធារណៈ​

8 ខែ មុន

រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ក្រសួង​ការងារ និង​បណ្តុះបណ្តាល​វិជ្ជាជីវៈ​ នៅ​ថ្ងៃ​ទី​ ១៩ ខែកក្កដា ឆ្នាំ ​២០២៤ នេះ​បាន​បើក​វគ្គ​បណ្តុះបណ្តាល​ជំនាញ​ទន់​ស្តី​អំពី…

រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ក្រសួង​ការងារ និង​បណ្តុះបណ្តាល​វិជ្ជាជីវៈ​ នៅ​ថ្ងៃ​ទី​ ១៩ ខែកក្កដា ឆ្នាំ ​២០២៤ នេះ​បាន​បើក​វគ្គ​បណ្តុះបណ្តាល​ជំនាញ​ទន់​ស្តី​អំពី «​ការ​ទំនាក់ទំនង ការ​ដោះស្រាយ​បញ្ហា និង​ការ​បំពេញការងារ​ជា​ក្រុម​» ដល់​មន្ត្រី​ក្រុមការងារ​ឆ្លើយ​តប និង​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​សេវា​សាធារណៈ (Call Centre) នៃ​ក្រសួង​ការងារ និង​បណ្តុះបណ្តាល​វិជ្ជាជីវៈ​ ។

ការ​បណ្តុះបណ្តាល​នេះ​ធ្វើ​ឡើង​នៅ​សាល​ប្រជុំ​ជាន់​ទី​ ១៣ នៃ​អគារ​ទីស្នាក់ការ ប​.​ស​.​ស​. នៅ​ថ្ងៃ​ទី ​១៩ ខែកក្កដា ឆ្នាំ​ ២០២៤ (​ក្រុម​ទី ​១) និង​នៅ​ថ្ងៃ​ទី ២៥ ខែកក្កដា ឆ្នាំ ​២០២៤ (​ក្រុម​ទី​ ២) ពី​ម៉ោង​ ៨:០0​នាទី ដល់​ម៉ោង ៥:00 រសៀល ក្រោម​អធិបតីភាព ឯកឧត្តម កត្តា អ៊​ន រដ្ឋលេខាធិការ និង​ជា​ប្រធាន​ក្រុមការងារ ឆ្លើយ​តប និង​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​សេវា​សាធារណៈ​នៃ​ក្រសួង​ការងារ និង​បណ្តុះបណ្តាល​វិជ្ជាជីវៈ និង​ឯកឧត្តម​បណ្ឌិត ហេង សុ​ផា​ន់​ណា​រិ​ទ្ធ អគ្គនាយករង ប​.​ស​.​ស​. និង​ជា​អនុប្រធាន​ក្រុមការងារ​ឆ្លើយ​តប និង​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​សេវា​សាធារណៈ​ ។​ 

ឯកឧត្តម កត្តា អ៊​ន បាន​លើក​ឡើង​ថា ការ​រៀបចំ​វគ្គ​បណ្តុះបណ្តាល​ជំនាញ​ទន់​ដល់ ក្រុមការងារ​ឆ្លើយ​តប និង​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​សេវា​សាធារណៈ ​(Call Center) ក្នុង​គោលបំណង​ដើម្បី​បង្កើន​សមត្ថភាព​ដល់​មន្ដ្រី Call Center ក្នុង​ការ​ផ្តល់​សេវា​សាធារណៈ​ជូន​សាធារណជន ​។

ឯកឧត្តម​រដ្ឋ​លេខា​បន្ត​ថា ក្រុមការងារ​ឆ្លើយ​តប និង​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​សេវា​សាធារណៈ​នៃ​ក្រសួង​ការងារ​ត្រូវ​ធ្វើការ​ឱ្យ​បាន​សកម្ម និង​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​ក្នុង​ការ​ឆ្លើយ​តប​មតិយោបល់ សំណួរ និង​បញ្ហា​របស់​សាធារណជន​បាន​ទាន់​ពេលវេលា និង​ឆាប់រហ័ស ​។ លើស​ពី​នេះ​ផង​ដែរ​ក្រុមការងារ​ត្រូវ​អនុវត្ត​ភារកិច្ច​ប្រកបដោយ​ក្រមសីលធម៌ វិជ្ជាជីវៈ និង​មាន​កិច្ចសហការ​យ៉ាង​ល្អជា​មួយ​អង្គភាព​ពាក់ព័ន្ធ​ដើម្បី​ឆ្លើយ​តប​បញ្ហា សំណូមពរ និង​សំណួរ​របស់​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព ​។

ឯកឧត្តម​រដ្ឋលេខាធិការ​បញ្ជាក់​សារ​ឡើង​វិញ​ថា ក្រុមការងារ​រង់ចាំ​ទទួល​ការ​ហៅ​ទូរ​សព្ទ​ចូល​របស់​សាធារណជន ២៤ ​ម៉ោង​លើ ​២៤ ​ម៉ោង និង ៧ ថ្ងៃ​ក្នុង​មួ​យស​ប្តា​ហ៍ តាម​រយៈ​ប្រព័ន្ធ​ទូរ​សព្ទ Hotline ទាំង​ពីរ​ខ្សែ​គឺ ១២៨៦ និង​ ១២៩៧ ដែល​រួម​មាន លើ​សេវា​បញ្ជិកា​និង​ភាគទាន​បេឡា​ជាតិ​សន្តិសុខ​សង្គម ​(​ប​.​ស​.​ស​), សេវា​ពាក់ព័ន្ធ​វិស័យ​ការងារ​, កម្មវិធី​បណ្តុះបណ្តាល​ជំនាញ​វិជ្ជាជីវៈ និង​បច្ចេកទេស​(TVET 1.5M), វិវាទ​ការងារ​, មុខរបរ និង​ការងារ​(NEA), តាវកាលិក ប​.​ស​.​ស​, សេវា​មូលដ្ឋាន​សុខាភិបាល​ដៃគូ ប​.​ស​.​ស​, ប្រាក់​ឧ​ត្ថ​ម្ភ​រាជរដ្ឋាភិបាល រួម​និង​សេវា​ផ្សេង​ៗ​ទៀត​របស់​ក្រសួង ​។

ទន្ទឹម​នឹង​នេះ​  ឯកឧត្តម កត្តា អ៊​ន ក៏​បាន​អំពាវនាវ​ដល់​សាធារណជន ក្នុង​ករណី​មាន​ច​ម្ង​ល់ ឬ​តម្រូវការ​អ្វីមួយ សូម​ធ្វើការ​ទាក់ទង​មក​កាន់​ក្រុមការងារ ដែល​នេះ​ជា​កិច្ចសហការ​រវាង​ក្រុមការងារ និង​សាធារណជន ក្នុង​កិច្ចការ​បម្រើសេវា​សាធារណៈ​ ។ លើស​ពី​នេះ​ទៀត ឯកឧត្តម ក៏​លើកទឹកចិត្ត​ដល់​មន្ត្រី បុគ្គលិក​នៃ​ក្រុមការងារ បន្ត​អនុវត្ត​តួនាទី​ភារកិច្ច​របស់​ខ្លួន​ធ្វើ​យ៉ាងណា​បម្រើសេវា​សាធារណៈ​ជូន​ដល់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ឱ្យ​បាន រហ័ស ច្បាស់លាស់ និង​ពេញចិត្ត ​៕ អត្ថបទសហការ