ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Think Nature ផលិតផល​លំដាប់ Premium ពី​កូរ៉េ ផ្លាស់​ប្តូរ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ថ្មី​លើ​ទីផ្សារ និង​តម្លៃ

4 ឆ្នាំ មុន

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ លោក Lucas Ko ដែល​ជា​ស្ថាបនិក​នៃ​ផលិតផល​គ្រឿងសម្អាង ម៉ាក Think Nature បាន​ប្រកាស​ថា…

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ លោក Lucas Ko ដែល​ជា​ស្ថាបនិក​នៃ​ផលិតផល​គ្រឿងសម្អាង ម៉ាក Think Nature បាន​ប្រកាស​ថា «​ក្រុមហ៊ុន​នឹង​ធ្វើការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ថ្មី​ទៅ​លើ​ការ​លក់ និង​ចែកចាយ​ផលិតផល ដោយសារ​ការ rebranding ផលិតផល Think Nature ដោយ​ផ្អែក​ទៅ​លើ​ចក្ខុវិស័យ​របស់​ក្រុមហ៊ុន រួម​ជាមួយ​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​បេសកកម្ម​ថ្មី ។ ចក្ខុវិស័យ​របស់​ពួក​យើង គឺ​ការ​ផ្តល់​នូវ​ផលិតផល​ដែល​មានគុណ​ភាព​ខ្ពស់ ជាមួយ​តម្លៃ​ទាប ហើយ​ដើម្បី​សម្រេច​នូវ​ចក្ខុវិស័យ​នេះ ពួក​យើង​សម្រេចចិត្ត​ផ្លាស់​ប្តូរ​បេសកកម្ម​របស់​ពួក​យើង​ឡើង​វិញ ដែល​នឹង​ត្រូវ​ផ្តោត​ទៅ​លើ​ចំនុច​បី​សំខាន់ គឺ​បញ្ចូល​សារធាតុ​ផ្សំ​ធម្មជាតិ​ឲ្យ​ច្រើន​ជា​អតិ បរិមា​ផ្តល់​នូវ​តម្លៃ​ដែល​ទាប​បំផុត និង​ផលិត​នូវ​ផលិតផល​ដែល​សម្រាប់​ប្រើប្រាស់ និង​ណែនាំ​ដោយ​គ្រួសារ​របស់​ពួក​យើង​ផ្ទាល់ ។

ផលិតផល Think Nature ដែល​ជា​ផលិតផល​ប្រឆាំង​នឹង​ការ​ប្រើប្រាស់​ក្លិន និង​ព័ណ៌​សិប្បនិម្មិត ក៏​ដូច​ជា​ផលិតផល​ដែល​ផ្តោត​សំខាន់​លើ​គុណ​តម្លៃ​នៃ​ការ​ប្រើប្រាស់​ដោយ​ផ្អែក​លើ​គុណភាព និង​សុវត្ថិភាព​ជា​ចំបង បាន​ធ្វើការ​សម្រេចចិត្ត​ថា​នៅ​ក្នុង​ឆ្នាំ ២០២១​នេះ ក្រុមហ៊ុន នឹង​ធ្វើការ​លក់​ផលិតផល​ទាំងអស់​ក្នុង​តម្លៃ​ទាប​បំផុត ដែល​សម្រេច​បាន​ដោយសារ​ការ​កាត់​បន្ថយ​ថ្លៃដើម​នៃ​សង្វា​ក់​ផលិតកម្ម និង​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​នានា ។

លោក​ប្រធាន​ក្រុមហ៊ុន​នៃ​ម៉ាក​ផ​លិ​ផល Think Nature បាន​លើក​ឡើង​ថា «​ពួក​យើង​ព្យាយាម​កាត់​បន្ថយ​ថ្លៃដើម​ដែល​ពុំ​ចាំបាច់​ឲ្យ​បាន​ច្រើន​ជាទី​បំផុត ដោយ​រក្សា​នូវ​គុណភាព​នៅ​ដដែល ។ ដូចដែល​យើង​បានដឹង​ហើយ​ថា សព្វថ្ងៃ​កំពុង​តែ​មាន​ផល​ប៉ះពាល់​លើ​សេ​ដ្ធ​កិច្ច​ជាតិ និង​អន្តរជាតិ ដែល​នាំ​ឲ្យ​មាន​ផល​លំបាក​ដល់​អតិថិជន​របស់​យើង យ៉ាង ណាមិញ​យើង​នៅ​តែ​ចង់​ឲ្យ​អតិថិជន​របស់​យើង​អាច​បន្ត​ប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ធម្មជាតិ​ដែល​មានគុណ​ភាព​ខ្ពស់​ទោះជា​ក្នុង​កាលៈទេសៈ​ណា​ក៏​ដោយ ។

ហេតុ​ដូច្នេះ​ហើយ ទើប​យើង​ធ្វើការ​កាត់​បន្ថយ​ថ្លៃដើម​មួយ​ចំនួន ដូច​ជា​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ ប្រូ​ម៉ូ​សិន និង​ការ​ចំនាយ​ដែល​ទាក់ទង​មួយ​ចំនួន​ទៀត លើកលែងតែ​ថ្លៃដើម​លើ វត្ថុធាតុដើម និង​សារធាតុ​ផ្សំ​» ។ គួរ​រំឭក​ផង​ដែរ​ហាង Think Nature ដែល​មា​នទី​តាំងនៅ​ផ្សារ​ទំនើប Midtown ក៏​ត្រូវ​បាន​ប្រកាស​បិទ​ផង​ដែរ​កាលពី​ថ្ងៃ​ទី ២៦​ខែមករា ឆ្នាំ ២០២១​កន្លង​ទៅ​នេះ ដែល​នេះ​ក៏​ជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ការ​កាត់​បន្ថយថ្លៃ​ចំនាយ​ផង​ដែរ ។ ទោះបីជា​យ៉ាងណា​ក៏​ដោយ អ្វី​ដែល​អតិថិជន​ទទួល​បាន​មក​ក​វិញ គឺ​ការ​ផ្តល់​ជូន​នូវ​តម្លៃ​យ៉ាង​ពី​សេស​លើ​គ្រប់​ផលិតផល​ទាំងអស់​ជាមួយ​បរិមាណ និង​គុណភាព​នៅ​ដដែល ។

លោក​ប្រធាន Lucas Ko បាន​បន្ថែម​ទៀត​ផង​ដែរ​ថា «​ពួក​យើង​សង្ឃឹម​យ៉ាង​មុតមាំ​ថា យោង​ទៅ​តាម​ចក្ខុវិស័យ​ដែល​យើង​បាន​សន្យា​នឹង​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​កំណើន​អតិថិជន​កាន់តែ​ច្រើន ដែល​អាច​ប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ធម្មជាតិ​ដោយ​គ្មាន​មន្ទិល​សង្ស័យ និង​ក្តី​បារម្ភ ។ ជាមួយ​គ្នា​ផង​ដែរ​ក្រុមហ៊ុន​នឹង​បន្ត​រក្សា​យុទ្ធសាស្ត្រ​ប្រាស្រ័យ​ទាក់ទង​ជាមួយ​អតិថិជន​ឲ្យ​បាន​ច្រើន​បំផុត​ដោយ ការ​ពង្រីក​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​តាម​ទម្រង់​ឌី​ជី​ថ​ល (Digital Platform) និង​បន្តសកម្មភាព​ផ្សារ​ភ្ជាប់​ជាមួយ​សង្គម​ដូច​ជា​ការ​បរិ​ច្ចាក​នានា ។ ទន្ទឹម​គ្នា​នេះ​យើង​នៅ​រក្សា​ទីតាំង​លក់​នៅ​តាម​ហាង និង​ផ្សារ​ទំនើប​មួយ​ចំនួន​ដដែល តែ​អ្វី​ដែល​កាន់តែ​ពិសេស​នោះ គឺ​ការ​ពង្រីក​ទីផ្សារ​អន​ឡាញ ដែល​ធ្វើ​អោយ​អតិថិ​ន​អាច​ធ្វើការ​បញ្ជា​ទិញ​បាន​កាន់តែ​ងាយស្រួល និង​ទាន់សម័យ ។

ទន្ទឹម​នឹង​នេះ ក្រុមហ៊ុន​ផលិតផល Think Nature បាន​កំពុង​តែ​លក់​ផលិតផល​របស់​ខ្លួន​ជាមួយនឹង​តម្លៃ​ថ្មី​រួច​មក​ហើយ គឺ​តាំងពី​ដើម​ខែមករា ឆ្នាំ​២០២១ ដោយ​ទទួល​បានការ​គាំទ្រ និង​ចាប់អារម្មណ៍​យ៉ាងច្រើន​ពី​សំណាក់​អតិថិជន ហើយ​ផលិតផល​លក់ដាច់​ខ្លាំង​មួយ​ចំនួន​ក៏​ត្រូវ​បាន​អស់​ស្តុក​ផង​ដែរ ៕ ដោយ​សហការ