ពេលដែលអ្នកជ្រើសរើសបុគ្គលិក តើអ្នកផ្តល់អាទិភាពដល់អ្នកដែលមានគុណសម្បត្តិ និងជំនាញដែលអ្នកត្រូវការ ឬដល់អ្នកដែលមានសក្តានុពលក្នុងការលូតលាស់រីកចម្រើន និងស្មោះស្ម័គ្រនឹងក្រុមហ៊ុន? វាជាសំណួរមួយដែលក្រុមហ៊ុនជាច្រើនជួបប្រទះ និងពិបាកក្នុងការឆ្លើយ ព្រោះមនុស្សប្រភេទទីមួយជាមនុស្សដែលក្រុមហ៊ុនត្រូវការចាំបាច់ ចំណែកមនុស្សប្រភេទទីពីរជាមនុស្សដែលក្រុមហ៊ុនត្រូវការក្នុងរយៈពេលវែង ។
ប៉ុន្តែចូរចងចាំថា ជំនាញ និងបទពិសោធន៍តែងតែអាចផ្ទេរដល់បុគ្គលិកតាមរយៈវគ្គសិក្សាក្រៅម៉ោង ឬកម្មសិក្សាផ្សេងៗជាដើម ប៉ុន្តែអ្នកមិនអាចបង្រៀនឲ្យមនុស្សមានចិត្តចង់រៀនដែលជាកត្តាសំខាន់សម្រាប់ភាពជោគជ័យបានដោយងាយៗទេ ។ ដូច្នេះប្រសិនបើអ្នកជាក្រុមហ៊ុន ឬអាជីវកម្មដែលចង់ស្វែងរកបុគ្គលិកប្រភេទទីពីរ អ្នកគួរតែធ្វើការផ្លាស់ប្តូរវិធីជ្រើសរើសបុគ្គលិកដូចខាងក្រោមនេះ ៖
១. ជ្រើសអ្នកមានជំនាញទន់ ៖ អ្នកគ្រប់គ្រងសព្វថ្ងៃនេះផ្តល់អាទិភាគច្រើនដល់មនុស្សដែលមានជំនាញទន់ដូចជាជំនាញគ្រប់គ្រង ការសម្រើលស្រម៉ៃ និងការចេះយល់ដឹងពីអារម្មណ៍អ្នកដទៃ ។ ដើម្បីស្វែងរកអ្នកដែលមានជំនាញទាំងនេះ អ្នកត្រូវសួរពីការឆ្លើយតបរបស់ពួកគេទៅនឹងបញ្ហាដែលពួកគេអាចនឹងជួបប្រទះនៅថ្ងៃមុខ ។
តើពួកគេឆ្លើយតបនឹងឧបសគ្គដោយវិធីណា? តើពួកគេជៀសវាងការជួបនឹងបញ្ហាដោយដូចម្តេច? ពេលដែលអ្នករកឃើញមនុស្សដែលមានជំនាញទន់ដូចទាំងបីខាងលើហើយ អ្នកត្រូវសួរខ្លួនឯងថាតើអ្នក និងក្រុមការងារអ្នកអាចបង្រៀនជំនាញបច្ចេកទេសដល់បុគ្គម្នាក់នោះបន្ថែម ឬទេ?
២. រកអ្នកមកបន្ថែម មិនមែនអ្នកដែលសមទេ៖ ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនជ្រើសបុគ្គលិកដែលសាមសមនឹងវប្បធម៌ធ្វើការក្រុមហ៊ុន ប៉ុន្តែការធ្វើដូច្នេះមិនផ្តល់អ្វីថ្មីដល់ក្រុមហ៊ុនឡើយព្រោះមនុស្សម្នាក់ៗមានគំនិតដូចៗគ្នា ។ ផ្ទុយមកវិញ អ្នកគួរជ្រើសរើសមនុស្សដែលអាចបន្ថែមគំនិតថ្មីៗដល់ក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកទៅវិញ ។ ពួកគេអាចមកពីក្រុមមនុស្សផ្សេងមួយ ឬមានបទពិសោធន៍ក្នុងវិស័យប្លែកពីអ្នកដទៃក្នុងក្រុមហ៊ុនជាដើម ។
៣. ស្តាប់ក្រុមការងាររបស់អ្នក៖ អ្នកត្រូវចងចាំថា ពេលខ្លះអ្នកជ្រើសរើសបុគ្គលិកថ្មីមកមិនមែនដើម្បីឲ្យពួកគេធ្វើការជាមួយអ្នកដោយផ្ទាល់ទេ តែដើម្បីឲ្យពួកគេធ្វើការជាមួយក្រុមក្នុងផ្នែកណាមួយជាដើម ។ ដូច្នេះការសម្រេចចិត្តរបស់អ្នកគួរតែមានការឆ្លងកាត់ការពិភាក្សាជាមួយក្រុមការងារនោះជាមុនសិន ៕ កែសម្រយលដោយ ៖សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ