មនុស្សជាច្រើនបានងាកទៅការប្រកបអាជីវកម្មអនឡាញ ព្រោះតែភាពងាយស្រួល និងការដែលពួកគេមិនត្រូវការធនធានច្រើន ដើម្បីចាប់ផ្តើម វា។ ប៉ុន្តែមានមនុស្សជាច្រើននៅមិនទាន់យល់ច្បាស់នៅឡើយពីគន្លឹះធំៗដែលអាជីវកម្មអនឡាញគួរតែសាកល្បង ដើម្បីបង្កើនតម្លៃខ្លួន ។ ខាងក្រោមនេះ គឺជាដំបូន្មានរបស់លោក Thomas Smale ដែលជាស្ថាបនិករបស់ក្រុមហ៊ុន FE International និងជាទីប្រឹក្សារបស់អាជីវកម្មអនឡាញជាច្រើនចែករំលែកសម្រាប់អ្នកដែលចង់សិក្សាបន្ថែមពីវិធីបង្កើនតម្លៃអាជីវកម្មអនឡាញរបស់ខ្លួន ៖
១. ជៀសវាងការពឹផ្អែកលើប្រាក់ចំណូលតែមួយប្រភព
ពេលខ្លះអាជីវកម្មអនឡាញអាចរកប្រាក់ចំណូលបានពីប្រភពជាច្រើនដូចជា ប្រាក់ចំណូលពីផលិតផល ពីអតិថិជន និងពីអ្នកចែកចាយជាដើម ។ ដើម្បីបង្កើនតម្លៃអាជីវកម្មរបស់អ្នក អ្នកគួរតែកាត់បន្ថយការពឹងផ្អែកតែលើប្រភពចំណូលណាមួយ ។ ឧទាហរណ៍ដូចជា អ្នកពឹងផ្អែកតែលើអ្នកផ្គត់ផ្គង់តែមួយប៉ុណ្ណោះជាដើម ។
២. ត្រួតពិនិត្យមធ្យោបាយការដឹកជញ្ជូន
មិនមានអតិថិជនណាមួយដែលចង់ត្រឡប់ទៅទិញពីហាងរបស់អ្នកវិញ ប្រសិនបើសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនរបស់អ្នកមិនល្អទេនោះ ។ ដោយហេតុដូចនេះ អ្នកគួរតែងាកទៅកាន់ក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាដឹកជញ្ជូន ប្រសិនបើអ្នកមិនមានសមត្ថភាពក្នុងការធានាគុណភាពខ្ពស់ដោយផ្ទាល់ទេ ។
អ្នកត្រូវចាំថា អ្នកគួរតែផ្តល់សេវាដែលមានភាពងាយស្រួល និងជៀសវាងភាពស្មុគស្មាញច្រើនសម្រាប់អ្នក និងអតិថិជនរបស់អ្នក ។
៣. មើលអាយុកាលអាជីវកម្មរបស់អ្នក
អាជីវកម្មអនឡាញមានភាពខុសគ្នាពីអាជីវកម្មដទៃ ព្រោះអតិថិជនភាគច្រើនទុកចិត្តលើអាជីវកម្មដែលមានអាយុកាលយូរ ។ លើសពីនេះទៅទៀត ប្រសិនបើអ្នកមានចំណាប់អារម្មណ៍លើការលក់អាជីវកម្មរបស់អ្នកទាំងមូលនោះ អាយុកាលវាក៏ជាកត្តាដែលផ្តល់តម្លៃខ្ពស់ដល់អាជីវកម្មអនឡាញអ្នកដែរ ។
ប៉ុន្តែអ្វីដែលសំខាន់ គឺបង្ហាញប្រាប់ដល់អតិថិជនអ្នកថា អាជីវកម្មរបស់អ្នកបានរីកច្រើនដោយនឹងនរអស់ពេលជាយូរមកហើយ ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ