ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ចិន​ហ៊ាន​ចាយប្រាក់​ច្រើន តែ​សេវាកម្ម​ត្រូវ​មានគុណ​ភាព និង​អនាម័យ

7 ឆ្នាំ មុន
  • ភ្នំពេញ

ខេត្ត​ព្រះ​សីហ​នុ ៖ ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ចិន​ហ៊ាន​ចាយ​លុយ​ច្រើន​ជាង​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​មក​ពី​បណ្តា​ប្រទេស​ផ្សេង​ៗ​ទៀត ។ ប៉ុន្តែ​ពួក​គេ​ក៏​ទាមទារ​ឲ្យ​មានការ​បម្រើ​សេវាកម្ម​ប្រកបដោយ​គុណភាព អនាម័យ និង​កន្លែង​កម្សាន្ត​ល្អ​ៗ​ផង​ដែរ ។ នេះ​ជា​ប្រសាសន៍​របស់​លោក ថោ​ង…

ខេត្ត​ព្រះ​សីហ​នុ ៖ ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ចិន​ហ៊ាន​ចាយ​លុយ​ច្រើន​ជាង​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​មក​ពី​បណ្តា​ប្រទេស​ផ្សេង​ៗ​ទៀត ។ ប៉ុន្តែ​ពួក​គេ​ក៏​ទាមទារ​ឲ្យ​មានការ​បម្រើ​សេវាកម្ម​ប្រកបដោយ​គុណភាព អនាម័យ និង​កន្លែង​កម្សាន្ត​ល្អ​ៗ​ផង​ដែរ ។ នេះ​ជា​ប្រសាសន៍​របស់​លោក ថោ​ង ខុន រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងទេសចរណ៍ នៅ​ក្នុង​កិច្ចប្រជុំ​បូក​សរុប​លទ្ធផល​ការងារ​ទេសចរណ៍​ប្រចាំត្រីមាស​ទី​១ ឆ្នាំ​២០១៨ អម​ជាមួយ​ពិធី​បិទ​សិក្ខាសាលា​បណ្តុះបណ្តាល ស្តី​ពី​ការ​អភិវឌ្ឍ និង​ការ​គ្រប់គ្រង​ឧស្សាហកម្ម​ទេសចរណ៍​កម្ពុជា​ឆ្នាំ​២០១៨ នៅ​ខេត្ត​ព្រះ​សីហ​នុ នា​ថ្ងៃ​ទី​៧ ឧសភា កន្លង​មក ។

លោក​រដ្ឋមន្ត្រី​មាន​ប្រសាសន៍​ថា ៖« ចិន​ជាទី​ផ្សារ​ផ្គត់ផ្គង់​ទេសចរណ៍​ច្រើន​ជាងគេ​លើ​ពិភពលោក ដោយនៅ​ឆ្នាំ​២០១៧ ក្នុង​ចំណោម​ទេសចរ​សកលលោក​សរុប​១.៣០០​លាន​នាក់ មាន​ទេសចរ​ចិន​១៣០​លាន​នាក់ ស្មើនឹង​១០%​នៃ​ទេសចរ​សកលលោក​សរុប ហើយ​លក្ខណៈ​ពិសេស​របស់​ទេសចរ​ចិន គឺ​ហ៊ាន​ចំណាយ​លុយ​ច្រើន​ជាងគេ » ។
ដើម្បី​ស្រូប​យក​ភ្ញៀវ​ទេសចរ សំខាន់​ទេសចរ​ចិន​ចូល​មក​កម្សាន្ត​នៅ​កម្ពុជា​កាន់តែ​ច្រើន​ឡើង លោក ថោ​ង ខុន បាន​ក្រើនរំឭក និង​ណែនាំ​ដល់​ស្ថាប័ន​ពាក់ព័ន្ធ​នានា ត្រូវ​ចុះ​ត្រួតពិនិត្យ​ជា​ប្រចាំ​ចំពោះ​បញ្ហា​សំរាម កាក​សំណល់ ព្រមទាំង​ទប់ស្កាត់ បញ្ចៀស និង​បញ្ឈប់​កន្លែង​ហូរ​ទឹក​កខ្វក់​ចូល​ទៅ​ក្នុង​សមុទ្រ និង​ត្រូវ​ប្រើប្រាស់​អាង ប្រព្រឹត្ត​កម្ម​ចម្រោះ​ទឹក​នៅ​តាម​សណ្ឋាគារ និង​មូលដ្ឋាន​អាជីវកម្ម​ទេសចរណ៍​នានា ។

ទន្ទឹម​នឹង​នេះ ត្រូវ​ខិតខំ​គ្រប់គ្រង​ឆ្នេរ​ខ្សាច់​ឲ្យ​បាន​ស្អាត​និង​បៃតង ដោយ​អភិវឌ្ឍន៍​ឆ្នេរសមុទ្រ​កម្ពុជា​យើង​ប្រកបដោយ​និរន្តរភាព និង​ត្រូវ​ខិតខំ​កសាង​ឲ្យ​បាន​នូវ​ឆ្នេរ​គំរូ ដើម្បី​ងាយស្រួល​ដឹកនាំ​អភិវឌ្ឍន៍​តាម​ខេត្ត ចូលរួម​ក្នុង​ការ​ប្រឡងប្រណាំង​ឆ្នេរ​ស្អាត​ឲ្យ​បាន​ផុសផុល ។

លោក​រដ្ឋមន្ត្រី​បន្ថែម​ថា ៖« យើង​ត្រូវ​រួម​គ្នា​ពង្រឹងគុណភាព​សេវាកម្ម​ទេសចរណ៍​ស្រប​តាម​ស្មារតី «​សេវា​១ ស្ដង់ដា​១» បង្កើត​ផលិតផល​ទេសចរណ៍​ថ្មី​ៗ សំដៅ​ធ្វើ​យ៉ាងណា ឲ្យ​សេវាកម្ម​ទេសចរណ៍​យើង​មានគុណ​ភាពល្អ ជាទី​ពេញចិត្ត​ដល់​ភ្ញៀវ​ទេសចរ » ។
លោក​បាន​ណែនាំ​ឲ្យ​បន្ត​ពង្រឹង​ការ​បណ្ដុះបណ្ដាល​ជំនាញ​វិជ្ជាជីវៈ​ទេសចរណ៍​ដល់​អ្នកបម្រើ​ការ​ក្នុង​វិស័យ​ទេសចរណ៍ ស្រប​តាម​ស្មារតី «​បុគ្គលិក​ម្នាក់ ជំនាញ​មួយ​» ជា​ពិសេស ត្រូវ​ពង្រីក​មគ្គុទ្ទេសក៍​និយាយ​ភាសា​ចិន និង​អ្នក​និយាយ​ភាសា​ចិន​ក្នុង​ឧស្សាហកម្ម​ទេសចរណ៍​ឲ្យ​បាន​គ្រប់គ្រាន់​តាម​តម្រូវការ​ទីផ្សារ ។ លើស​ពី​នេះ ត្រូវ​បន្ត​អនុវត្ត​ប្រព័ន្ធ​វាយតម្លៃ​សម្រាប់​ត្រៀម​ទទួលភ្ញៀវ​ចិន (China Ready Accreditation System) ឲ្យ​បាន​គ្រប់​មូលដ្ឋាន​អាជីវកម្ម​ទេសចរណ៍​ផង​ដែរ ។
លោក​ក៏​បាន​លើក​ឡើង​ពី​គម្រោង​អភិវឌ្ឍន៍​កោះ​គំរូ ដោយ​ចាប់ផ្តើម​ចេញពី​ការ​អភិវឌ្ឍ​កោះ​រ៉ុ​ង ធ្វើ​ជា​គោលដៅ​អេកូ​ទេសចរណ៍​លំដាប់​ខ្ពស់ និង​គោលដៅ​ទេសចរណ៍​បៃតង គ្មាន​ថង់​ប្លា​ស្ទិ​ក ឱ្យ​បាន​មុន​ឆ្នាំ​២០២០ ។

សូម​ជម្រាប​ថា ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៧ ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ចិន​ដែល​ចេញ​ទៅ​ទស្សនា​កម្សាន្ត​ក្រៅប្រទេស​មាន​ចំនួន​១៣០​លាន​នាក់ ស្មើនឹង​១០%​នៃ​ចំនួន​ទេសចរ​សកលលោក​សរុប​១.៣០០​លាន​នាក់ ក្នុង​នោះ​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ចិន​បាន​មក​ទស្សនា​តំបន់​អាស៊ាន ស្មើ​ជាង​២០​លាន​នាក់ ហើយ​ប្រទេស​ថៃ​បាន​ទទួលភ្ញៀវ​ទេសចរ​ចិន​ជាង​១២​លាន​នាក់ ។

តាម​ការ​ព្យាករ​របស់​អង្គការ​ទេសចរណ៍ ពិភពលោក នៅ​ឆ្នាំ​២០២០ ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ចិន​ដែល​ទៅ​ទស្សនា​នៅ​ក្រៅប្រទេស នឹង​មាន​ចំនួន​ជាង​២០០​លាន​នាក់ ឬ​អាច​និយាយ​ថា ក្នុង​ចំណោម​ទេសចរ​សកលលោក​១០​នាក់ គឺ​មាន​ទេសចរ​ចិន​ម្នាក់ ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ